štvrtok, 13. februára 2014


Konečne REST DAY!!!
Ani neviete ako veľmi sa teším, pretože v dnešný deň ma čaká voľno, čo znamená oddych! ♥ Na nohách mám menšiu svalovku, takže konečne si dneska trošku oddýchnu. Vonku máme krásne počasie, konečne to začína vyzerať na jar. Tešíte sa? Mne pohľad z okna dokáže hneď zlepšiť náladu. Keďže mám dnešok voľnejší, konečne sa môžem naplno venovať písaniu práce, lebo každý deň behám hore-dole, tak vždy nad tým sedím len nejaké 4 hodiny, čo je skutočne málo. Ale myslím si, že pomalšie ďalej zájdem a dúfam, že do mesiaca ju stihnem nejak pekne napísať a spracovať :) To je môj cieľ, tak snáď to nejako zvládnem. Dneska ráno som sa chystala robiť palacinky, ale nemáme doma žiadne ovocie okrem jabĺk a aj tvaroh sa mi už míňa, takže si ho musím šetriť na olovrant, tak som opäť skončila u Mrkvovo-makovej ovsenej kaši s vlašskými orieškami, čučoriedkami a kúskami čokolády. Na vrch som si dala 1PL tvarohovej aktívie
Palacinky mám v pláne na sobotné ráno, keďže zajtra si idem konečne nakúpiť potraviny a doplniť zásoby :)


Prajem Vám pekný zvyšok dňa, uvidíte ako rýchlo ubehne a zajtra už máme konečne piatok ♥

18 komentárov:

  1. mňam, kaša vyzerá super! môžem sa opýtať odkial berieš také krásne čučoriedky? :)
    pekný deň aj tebe a veľa šťastia pri písaní práci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ, čučoriedky nie sú čerstvé :/ Sú mrazené a len si ich bez ohrievania hodím na kašu :)

      Odstrániť
  2. Tvoje kaše nemají chybu :) Mňam :) Můžu se zeptat na jaké téma práci píšeš a kdy máš obhajobu? ;) Přeju hodně štěstí, ať ti jde práce od ruky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Prácu mám na tému: Analýza cvičení na výslovnosť v učebniciach pre 1. stupeň základných škôl. Takže téma je vlastne Fonetika a keďže to píšem celé v angličtine, tak aby to bolo fakt dobré, tak za deň nedostanem zo seba bohužiaľ viac ako 0,5-1 stranu :/ Ešte zatiaľ neviem kedy mám obhajoby, avšak prácu musím odovzdať do 17.4., no chcela by som to stihnúť maximálne do konca marca, pretože o mesiac na to mám už štátnice, tak by som sa chcela na to čím skôr začať učiť :/

      Odstrániť
  3. ahoj, kašička vypadá krásně mňam ♥ (všechny tovje fotky jsou moc krásné) já si teď taky trochu ujíždím na mrkvičce ale jím jí strouhanou s jablkem a mandlema))... na pátek už se taky těším bude Vanetýn ♥ nevím jestli to máte podel kalendáře stejně nebo ne... já jsem teď nedávno dělala americké lívance se zakysaného mléka a bylo to šíleně dobré musím to vyzkoušet i s celozrnou moukou)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čože??? tie lievance znejú fantasticky! Našla by som niekde aj recept? :) Tiež máme sviatok sv. Valentýna, ale ja ho neoslavujem, takže pre mňa to bude piatok ako každý iný :) A mrkvička s jablkom je úžasná, skus pridať aj vlašské oriešky, s tými je to tiež super :)

      Odstrániť
  4. Týjo, dostala jsem chuť na vlašáky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No už viem aké budú moje sobotňajšie raňajky, lebo kašička vyzerá fantasticky...
    Bola by som rada ak by si si pozrela aj môj blog, lebo je z väčšej polovici inšpirovaný tebou ako som to spomenula aj v jednom s príspevkov ;))
    http://healthylifstylee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mrkve žijou! užij si den :-* REST DAY!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Šup-šup nakúpiť zásoby, chceme samozrejme foto tých palaciniek potom! :D
    Hlavne nech ti to učenie a písanie práce ide od ruky, aby si s tým nemala veľa starostí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam, prostě od tý doby, co jsi mi naučila ovesnou kaši s mrkví, tak jí miluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Užij si volno:) trochu závidím,já jsem jednom kole. A přeji hodně štěstí s prací!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš úžasný blog! Nechápu, že jsem ho neobjevila dřív. Fakt překrásné fotky...klikám už půl hodiny :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vážne? :D pritom ja tej tvoj sledujem už hrozne dlho, je perfektný! :)

      Odstrániť
    2. Děkujii! Musím častěji kontrolovat mé čtenáře :-D Ostuda!

      Odstrániť
  11. kaše vypadá báječně:) já mám rest zítra a taky už se na něj těším:D

    OdpovedaťOdstrániť