nedeľa, 23. februára 2014

Lunch Time ♥


Ozývam sa opäť, plná energie, no teraz už po plánovanom behu :)
A ani si neviete predstaviť, ako veľmi sa teším, že som sa postavila a šla si zabehať. Už mi to skutočne chýbalo, ale na druhej strane mi to možno aj prospelo. Keďže som nechcela behať popri ceste a pozerať sa na čudné pohľady okoloidúcich ľudí, presvedčila som ocka, nech ide so mnou a vybrali sme sa behať za dedinu po poľnej ceste. On má však problémy s kolenom, tak si zvolil bicykel a ja som bola rada. Trošku ma ponaháňal, ale stálo to zato. On je taký môj parťák na športovanie, keďže s ním chodievam aj na plaváreň. Jeho nahovorím prakticky na všetko :D Čo sa týka behu, skúšala som striedať beh so šprintom, avšak nebolo to ono a poriadne mi to dalo zabrať a tak som v konečnom dôsledku šprintovala len zopárkrát. Mala som v úmysle to robiť tak, že 30 sekúnd šprint/1 minúta behanie v miernom tempe na vydýchavanie. Budem to však skúšať postupne, poprípade zmením tie dĺžky, lebo som sa dočítala, že je dobré zaradiť takúto zmenu, pokiaľ beháte dlhodobo a rovnako. Behala som hore dole, po kopcoch, blate a myslím, že aj slame, takže to bola zmena oproti klasickému betónu, kde je behanie jednoduché. Výsledok sa odrazil aj na botaskách, ktoré teraz môžem čistiť :D Počasie je vonku úplne nádherné, takže pokiaľ sedíte doma, choďte určite von! Ja ešte podvečer skočím na prechádzku so psom :) 


Keď som sa vrátila domov, bolo už skoro pol jednej, tak som sa pustila rýchlo do prípravy obeda. Na obed som si urobila hnedú ryžu basmati s kuracím mäsom na žltých fazulkách. Väčšinou si kupujem zelené fazuľové struky, no tieto som uvidela v Lidl a tak som si ich zobrala na ochutnanie. Sú vynikajúce, určite odporúčam :) Je to veľké 1kg balenie za 1,50€. K tomu som si nakrájala hlávkový šalát, ktorý som si poliala troškou jogurtového dressingu, ktorý som si kúpila v Bille na ochutnávku. Bežne si dressingy nekupujem, ale tento je skutočne vynikajúci! Čo dobrého ste obedovali dneska vy? :) Mávate v nedeľu niečo iné ako po zvyšok týždňa? :)


No a na záver, InstaFotky z dnešného behu:

Pekný zvyšok nedele a poriadne oddychujte ♥

16 komentárov:

  1. Ty Tvoje jídla jsou úžasná! jen co se tu vždy kouknu hned mám na něco chuť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jídlo vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když vidím ten salát s rýží, dělá se mi špatně, protože jsem dnes měla na oběd něco podobného a ta teplá rýže s tím studeným salátem chutnala strašně..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to tak jedávam bežne a rozhodne mi nie je zle :)) A nie v zlom, ale pokiaľ niekde vidím jedlo, z ktorého sa mi robí "špatne", rozhodne to tam nebudem písať, aby som pokazila chuť aj iným.

      Odstrániť
  4. ani ja som dnes neodolala počasiu a išla som sa korčule :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky jsem dneska byla běhat, ale můj běh se s tím tvým nedá srovnávat :-D
    Je super, že ti dělá parťáka právě taťka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já byla dneska běhat tady na horách a no...oproti těm pražským plackám je to docela rozdíl :D neuběhla jsem ani polovinu toho, co normálně, protože je to tu děsně kopcovité, ale přesně jak říkáš-změna je občas třeba :)
    Oběd vypadá luxusně, kuřecí + rýže + zelenina bych mohla pořád a na všechny možné způsoby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som síce bahať nebola, ale s mojím chlapom sme tiež neodolali počasiu a isšli sme sa prejsť. Prechádzka nám trvala takmer dve hodiny :D takže sme vlastne ani behať nemuseli... Papali sme ryžu a hovädzie, ale toto jedlo vyzerá veľmi dobre :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  8. já spíš chodím ted na procházky a nasávám slunečnou atmosféru. Fazolky miluju, se budu muset po tom balení kouknout v Lidlu.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To vypadá lahodně:) můžu se zeptat za kolik a kde kupuješ tu hnědou rýži?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :)) Ryžu som kúpila v Tescu a jej cena ma dosť prekvapila, práve preto som si ju kúpila. Na to, že je to basmati ryža stála len niečo okolo 1,50€ ak si dobre pamätám. Je to táto: http://pi.ce-tescoassets.com/assets/SK/030/8595016500030/ShotType1_328x328.jpg :)

      Odstrániť
    2. Děkuju:) jsi strašně milá:) a můžu se zeptat kolik si jí asi tak dáváš?:)

      Odstrániť
  10. Samozrejme,že môžeš,nato som tu :-) Aj ryže aj vločiek 70gramov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aj ja chodim behavat v meste aj cez den a je mi uplne jedno, kto sa na mna pozera a vykrikuje. Aj tak ludia na to zabudnu alebo len zavidia, ze oni nejdu behat. Inac vela stastia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, ale ja radšej chodievam ráno alebo tam kde nie je až taký pohyb. A ďakujem :)

      Odstrániť
  12. Gratuluji k výběhu! Obídek vypadá nádherně! Určitě Ti dodal spoustu energie ...

    OdpovedaťOdstrániť