streda, 26. februára 2014

Lunch ♥


Ahojte ♥
V prvom rade sa Vám chcem vopred zo srdca poďakovať za krásne priania, ktoré ste mi zanechávali v pondelok, v deň mojich narodenín. Veľmi ste ma nimi potešili a spríjemnili mi deň aj týmto spôsobom :) Deň sa mi celkom vydaril, boli sme si sadnúť na skutočne vynikajúcom obede so spolužiačkami, ktoré ma prekvapili obrovskými čokoládami, čo som vôbec nečakala. Boli veľmi zlaté, že si na mňa spomenuli ♥ Okrem iného sme dostali grátis aj dezert v podobe zákusku, takže sme mali aj sladkú bodku po takom výdatnom obede. Keďže som sa domov vrátila zo školy až večer, ten deň ubehol skutočne veľmi rýchlo. To bol aj dôvod, prečo ma mrzelo, že to nepadlo na víkend, pretože tak by som si ho užila omnoho viacej. Tento týždeň mám však skutočne dosť rušný, behám hore dole, píšem si prácu, takže práve preto sa tu príspevky tak často neobjavujú, čo ma dosť mrzí. Aleee... aby som Vás potešila, keďže v piatok mi príde gratulovať rodina, rozhodla som sa, že upečiem tortu. Ako inak, trávila som dlhé hodiny hľadaním tej pravej, keď som napokon narazila na úplne úžasnú tortu, ktorá sa na moje počudovanie páčila aj mamine. Poviem Vám len toľko, že hlavnú rolu v nej bude zohrávať všetkými milovaný kuskus :)) Budem ju robiť zajtra, takže budem robiť všetko preto, aby som Vám prípravu zdokumentovala čo najpodrobnejšie a mohla sa tak s Vami podeliť o recept. Už len dúfam, že sa skutočne podarí. Robili ste už tortu z kuskusu? Počuli ste už o takej? 


Ako isto viete, tento týždeň prebieha v Lidl Ázijský týždeň. Vybrali sme sa tam so sestrou a hoci som v ruke držala fľašky s bambusovými výhonkami, napokon som ich tam nechala, čo teraz trošku ľutujem, keď vidím, ako ich každý chváli. Čo sme si však kúpili na ochutnanie je mangová omáčka, ktorú som hneď dneska použila na prípravu môjho rýchleho obeda. Ja zbožňujem kombináciu slaného a sladkého, či už ide o mäso v kombinácii s ovocím alebo Hawai šalát s kuracím mäsom. A tak som si na obed urobila Kuracie mäso na ananáse s mojimi obľúbenými nudlami z M&S. Poviem Vám, celé jedlo bolo fantastické!!! Najedla som sa 
až až, tak  neviem ako to prežijem vo fitku. Príprava mäsa bola skutočne jednoduchá, ja si mäso pripravujem len na tento spôsob. 

Postup: 
1. Kuracie mäso som si namočila do mangovej omáčky, posypala korením na kura a položila na plech vystlaný papierom na pečenie. 
2. Na mäso som si pokrájala 2 krúžalky čerstvého ananásu na kocky.
3. Následne som mäso podliala troškou vody a dala piecť cca. na 10 minút do trúby. 
4. Hotovoo!!! Mäsko bolo vďaka omáčke krásne šťavnaté a ten ananás k tomu bol vynikajúci.


Pekný zvyšok dňa Vám prajem a užite si dnešný slnečný deň 

12 komentárov:

  1. ahojťe:-** obrovské čokoládky závidím (víš proč:D), jinak jsem ráda že sis den jakštakš užila! jsem zvědavá jak kuskusový dort zachutná :)
    bambusový výhonky mi vůbec nechutí:D krásný den i tobě!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie?? ja som zatiaľ videla samé dobré ohlasy :D Tak asi je to skutočne ako sa hovorí, sto ludí sto chutí :)

      Odstrániť
  2. Ja som si kúpila dnes práve tie bambusové výhonky, som na ne veľmi zvedavá, ešte som ich nemala :)
    Luxusný obedík, veľmi by som bola zvedavá ako chutí tá mangová omáčka.
    O kuskusovej torte som jakživ ešte nepočula, to je pre mňa úplná novinka!! Dúfam, že sem pridáš príspevok ako sa ti podarila! Na to som naozaj zvedavá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem ráda, že sis den užila :) Recept vypadá skvěle, na bambusové výhonky jsem vyloženě dostala chuť :) A na ten dort jsem tedy opravdu zvědavá, z kuskusu?! To mi hlava nějak nebere :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. znie to čudne, ale vyzerá fakt úžasne :D Veľmi dúfam, že aj v mojej podobe bude taký a nejak sa nerozpadne :D

      Odstrániť
  4. Ten oběd je perfektní ! Opožděně přeji všechno nejlepší k narozeninám !!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam, tak tohle zkusím stoprocentně. Vypadá to tak nádherně, tak božsky! Místo masa tofu a budu v nebi :))) Mňam :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeee to vypadá hodně dobře!!:)) Určitě to taky vyzkouším:) a těším se, až sem přidáš recept na ten dort:)) jsem hrozně zvědavá:))

    OdpovedaťOdstrániť