streda 19. februára 2014

My Birthday Wishlist ♥

O pár dní ma čakajú narodeniny a ja mám tiež zostavený svoj wishlist vecí, ktoré by som si rada kúpila alebo teda aspoň určité množstvo z nich. Sú medzi nimi aj dôležité aj menej dôležité, no tie, na ktoré sa zameriam najviac budú popísané pod fotkou. Nebude to žiadne prekvapenie, že sú to zväčša športové veci a tiež doplnky do kuchyne, aby som potešila aj Vás a trošku spestrila fotky novými doplnkami. Keď sa tak na tie veci pozerám, nestíham sa sama čudovať ako som sa strašne v tomto smere zmenila. Pred rokom by tam boli samé nezmyselné kusy oblečenia, ktoré by som mala na sebe zopárkrát a potom by mi zostali stáť niekde v skrini. Avšak športové oblečenie využijem a práve toho by som si rada dokúpila viacej. Ocko mi dokonca sľúbil, že sa vyberieme do Bratislavy, takže verím tomu, že tam si nakúpim to, čo potrebujem a ešte si aj užijeme malý výlet, zájdeme sa najesť, na kávu a domov sa budeme vracať celý unavení, čo ja proste milujem ♥



Z vecí, ktoré vidíte na fotke si chcem najviac kúpiť športové legíny na behanie, ktoré sú určite lepšie a pohodlnejšie ako obyčajné. Ďalej pre mňa dosť veľkou nevyhnutnosťou je športová taška na potreby a oblečenie, ktoré si so sebou nosím či už na plaváreň alebo do fitnesscentra a táto je veľká, čierna, takže je využiteľná a praktická vo viacerých smeroch. Veľká čierna kabelka s nosnosťou minimálne 4kg je na mojom wishliste už strašne dlho, pretože zatiaľ som sa k žiadnej, s ktorou by som bola spokojná nedopátrala. Potrebujem skutočne priestrannú a veľkú kabelku najmä preto, pretože stále so sebou vláčim neskutočné množstvo vecí a taktiež nádobiek s jedlom. Veľmi sa teším, no zároveň čudujem, ako dlho drží moja súčasná, ktorá je však už dosť zničená. Na záver statív na digitálny fotoaparát som našla skutočne dobrý, s výškou okolo 125cm a chcela by som ho najmä za účelom nahrávania videí. Mala som v úmysle sa pokúsiť na-
točiť nejaké to video prípravy pokrmu, no nie som si istá, či by malo dobrú kvalitu. Avšak na dovolenky je statív veľmi užitočná vec :)
Za účelom urobenia radosti Vám, rada by som si dokúpila nejaké nové doplnky do kuchyne. 
Podnos, servítky, prestieranie, tohto všetkého je v Ikei neúrekom a ja dúfam, že si nejaké tie veci pokúpim. 
Tie kvetinové vzory sú proste nádherné ♥ Čo hovoríte na wishlist? Zaujali Vás niektoré veci? :)

12 komentárov:

  1. V něčem se shodneme, takové krásné dámské hodinky bych si také nechala líbit :) A sportovního oblečení není nidky dost, já ulítávám hlavně na růžové, normálně ji tolik nemusím, ale když jde o sport, tak tam bych ji mohla mít všude! :D
    Na bytové doplňky nejraději chodím právě do IKEI, tam si pokaždé vyberu :) I když většinou tam strávím celý den, všechno prohrabuji a nemůžu se rozhodnout :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom ružovom oblečení sa absolutne zhodneme :) Podľa mňa to vyzerá úžasne ružové športové oblečenie, ale mne sa tiež páči veľmi aj fialové :) A s tou Ikeou máš tiež úplnú pravdu. Lepšie miesto na nákup doplnkov do domu ani neexistuje :)

      Odstrániť
  2. hrozně ráda si kupuji nové sportovní oblečení! jen škoda, že je většinou tak drahé:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka športového oblečenia, väčšinou si ho kupujem v SportsDirecte a tam majú neskutočne dobré ceny. Určite si kukni, majú aj e-shop: www.sportsdirect.com. Tam je toho toľko, že je ťažké si aj vybrať :)

      Odstrániť
  3. Věci s ozanečím 5.,10. a 13. mám. Tu tašku mohu jedině doporučit. Koupila jsem ji předloni ve slevách za směšných 300 Kč, nosím ji téměř denně a vypadá stále jako nová.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? Tak teda snáď ju v obchode budú mať. Teraz si ma veľmi potešila :)

      Odstrániť
  4. Ty hodinky jsou krásné, ale sama je nosím zřídka. Černá kabelka je vážně úžasná, z internetu ji objednat nelze? No a sportovní oblečení si nechávám na konec, protože sama ho nutně potřebuji a teď nemyslím nutně, jako že nutně jako ostatní kravinky, které ve skutečnosti nutné nejsou vůbec. Je moc hezké, já bych určitě ale pro sebe zvolila jinou barvičku.

    Věcičky do kuchyně se mi moc líbí, bílé doplňky se mi začínají líbit čím dál tím víc, je to takové elegantní, ale pro mě, jako pro pěkný čuňátko, asi dost nepraktické. :-D

    Ať se ti přání splní! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, kabelka sa dá objednať z internetu, tu je odkaz: http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=3572478 sama nad ňou uvažujem najmä preto, pretože je uplne dokonalá, avšak nemá zips, iba patent, čo je dosť nepraktické, ak by nahodou začalo pršať a pod :/

      Odstrániť
  5. nice article, for my birthday i want to win in lottery :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie hodinky sa strašne podobajú na jedny hodinky ktoré som našla značky S.Oliver :)

    OdpovedaťOdstrániť