piatok 7. februára 2014

My delicious dinner ♥


Večera je to, čo tu už dávno nebolo. Bude to tým, že sa stmievalo dosť skoro a vtedy nedokážem urobiť pekné fotky a fotoaparát správne nastaviť. 
Teraz však býva svetlo dlhšie a tak mi nič nebránilo v tom, aby som vám odfotila moju dnešnú, skutočne úžasnú večeru. Ryby zbožňujem a tak sa 
vždy veľmi teším, keď ma mamina prekvapí a ešte viac, keď mi ich aj pripraví. Ona to dokáže úplne najlepšie, v kuchyni je nenahraditeľná a má sku-
točne talent nielen na varenie ale aj na pečenie. Nikto mi nepripraví mäso lepšie ako ona. Dokonca aj keby som si ho urobila presne podľa jej postu-
pu, aj tak by to bolo odlišné. Najviac obľubujem grilované ryby a tak si ich robíme len na tento spôsob. 


Toto je vlastne hlavná časť večere, pretože ako predjedlo som mala obrovský tanier mojej obľúbenej paradajkovej polievky 
s ovsenými vločkami a nastrúhanou mozzarelou. Máte radi paradajkovú polievku? Čo do nej zvyknete dávať vy? My 
ovsené vločky, no niektorí ju zvyknú variť s ryžou :) S ovsenými vločkami je však úplne najlepšia ♥ 


Na tanieri môžete vidieť grilovaného pstruha so zeleninovou oblohou. Oblohy je pomerne málo, pretože celý šalát by mi pokryl hádam 
aj celý tanier a keď chcem, aby to vyzeralo esteticky a pekne, musela som si nabrať len malú časť z neho. K večeri jedávam zvyčajne aj 
300gr zeleniny, pretože hoci sa hovorí, že zelenina nasýti na dlhú dobu, u mňa je to presne naopak. Zelenina ma zasýti skutočne len na 
malý čas, možno tak na hodinku, preto obdivujem ľudí, čo jedávajú k obedu aj k večeri len mäsko so zeleninou a poriadne ich to zasýti.

Čo dobrého ste mali na večeru vy alebo čo Vás ešte len čaká? 

19 komentárov:

  1. Tak to vypadá úžasně Luci! Přeji dobrou chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadá to skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne to vyzerá, ryby zbožňujem :) mohla by som sa opýtať na recept na tú polievku?
    a ešte som ti chcela poradiť, nedávno som čítala že máš predplatenú Diétu ale čítanie v poslednej dobe nič moc, skús si kúpiť časopis Zdravie špeciál - Schudni, podla mňa tam majú zaujímavé články, zamerané na zdravý životný štýl tak možno sa ti zapáči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj? Tak to ti ďakujem za odporučenie, určite si ho kúpim :) Ja som dneska všade zháňala Fitštýl, ale zaujímavé, že na mnohých miestach ho nemajú :/ Ani v stánkoch ani v Tescu. A recept na paradajkovú polievku ti sem napíšem len čo príde domov mamina, lebo ona ju robieva :) Ja by som takú dobrú nevedela urobiť. Máme ju aj trikrát za týždeň, lebo ju jedávam aj k obedu aj k večeri, takže má skutočne úspech :D

      Odstrániť
    2. aj FIT štýl je mám taký pocit podobný, tento Schudni špeicál vychádza každý tretí alebo štvrtý mesiac, takže šup ho pohladať lebo zase dlho nebude :) a určite tieto časopisy hladaj skor v menších trafikách ako v nejakých supermarketoch, tam sa rýchlejšie vypredajú. Za recept vopred dakujem, milujem taketo jednoduché polievky ani sa nečudujem že ti tak velmi chutí ;)

      Odstrániť
    3. Tak to si ho pôjdem kupiť čo najskôr! Ešte raz dakujem :) A recept na polievočku je: Na sucho opražiť 1PL špaldovej múky, trošku to nechať vychladnúť, potom pridáš 1/2 čl mletej červenej papriky. Následne to zaleješ cca. 0,5-1 liter vody, treba to dobre rozmiešať, aby neboli hrudky. Potom pridáš 1 celú očistenú cibuľu, ktorú trošku narežeš, aby sa lepšie vyvarila a pridáš 7dcl domáceho pretlaku (kupovaného neviem aké množstvo). Povaríš asi 15 minút a nasypeš do toho 3PL ovsených vločiek, ktoré pekne napučia a zahustia polievku:)

      Odstrániť
  4. Skutočne luxusná večera :) A ak bola od mamky tak dvojnásobne !!! Už teraz sa mi zbiehajú slinky, ryby tiež milujem na každý spôsob ale v mojom okolí som asi jediná, preto ich nemám na tanieri často :( Ale chválim maminku je veľmi šikovná :) Missy
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Je je a veľmi šikovná :)

      Odstrániť
  5. to vypadá senzaačně! taky miluju ryby

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to velmi chutně :) Dřív jsem ryby moc nemusela, ale v poslední době jim přicházím na chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá to úžasne, máme doma taký gril, ktorý je prenosný (vyzerá akoby to bola tácka na nožičkách :D) a robíme na ňom často mäso. Ryby sme na to nerobili ešte, ale vyzerá to úžasne, takže musím skúsiť.
    Vieš aká je moja obľúbená polievka ? Paradajková ♥ :D Takže tým si si ma úplne získala. Aj my dávame vločky, ale ja si tam dávam ešte neuveriteľné množstvo tvrdého nastrúhaného syra. Som syromaniak :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééééj To som rada :D Ja som úplne ako ty potom :D Tiež si tam nastrúham obrovské množstvo syra. Ten by som vedela jesť na kilá :D

      Odstrániť
  8. Ach můj bože, to vypadá tak krásně!:P Nechceš mě někdy pozvat k tobě na jídlo?:P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, jak koření nebo chystá tvá máma tu rybu? Vypadá to fakt super, dělám si ryby v troubě :) Děkuji za odpověď

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Neviem, či ti táto odpoveď pomôže, ale len rybku osolí, posype čiernym korením, troškou červenej mletej papriky, granulovaným cesnakom (ktorý mimochodom odporúčam, má vynikajúcu vôňu a dodá ako aj prílohám, tak aj dusenej zelenine dobrú chuť) a pridá trošku masla. Takže úplne bežné, ale tá ryba chutila ako z nejakej reštaurácie :) A ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť
    2. Jasně že pomůže, děkuji :)

      Odstrániť
    3. Teraz som si všimla, že som zabudla ešte korenie na ryby, tak ešte aj trošku toho :) A nemáš vôbec začo :)

      Odstrániť