nedeľa 16. februára 2014

Power Coffee: káva pre telo a myseľ ♥

Radi začínate ráno horúcou kávou a neviete si bez nej predstaviť svoj deň? Ak ste odpovedali áno, tak ste na tom rovnako ako ja :) U mňa neexistuje deň,
v ktorom by som si aspoň raz nenašla čas na šálku kávy. Avšak ako isto viete a viem to aj ja sama, káva nie je zdravá a pitie veľkého množstva kávy nám neprospieva. Pred pár dňami ma kontaktoval Dušan Plichta (ktorého blog je plný zaujímavých receptov a článkov týkajucich sa životosprávy) a mne sa naskytla sa mi však možnosť otestovať organickú kávu, ktorá nám narozdiel od bežnej kávy prináša rôzne benefity. V tomto článku by som Vám chcela predstaviť kávu s názvom POWER COFFEE a tiež priblížiť jej jednoduchú prípravu


Medzi základné benefity, ktorými pôsobí Power Coffee na náš organizmus patrí napríklad, že:
♥ zlepšuje mentálny výkon a pamäť
♥ maximalizuje fyzický výkon
♥ vďaka vysokému obsahu antioxidantov prospieva vášmu zdraviu
♥ chutí oveľa lepšie než bežné značky kávy 
♥ a v kombinácii s pravým maslom a kokosovým tukom dokáže redukovať vašu hmotnosť

Aj Vás zaujal posledný bod a čudujete sa ako je to možné? 
Potom ste zareagovali rovnako ako ja, no na stránke Power Coffee sa dočítate,
že zdravé tuky spolu so škoricou podporujú spaľovanie a pomáhajú chudnúť. Ale pozor, 
nemôžete použiť ani štipku cukru, pretože tým by sa celý systém a efekt Power kávy narušil.  


Ďalšími pozitívne účinky Power Coffee sú, že: 
tlmí kardiovaskulárne a nádorové ochorenia
♥ tlmí Parkinsonovu a Alzheimerovu chorobu
♥ má vysoký obsah draslíka a horčíka
♥ zostruje myseľ, pozornosť a zlepšuje krátkodobú i dlhodobú pamäť
♥ a v kombináciami so zdravými tukmi ráno dokáže pomôcť schudnúť až 25kg / 2 mesiace

Keďže káva nie je pomletá, je samozrejme potrebný mlynček na kávu, ktorým si ju jednoducho a v priebehu niekoľkých sekúnd pomeliete. 
Samozrejme, pokiaľ nevlastníte mlynček na kávu, môžete si objednať už kávu pomletú. 
Budete potrebovať všetko to, čo ste videli na začiatku, avšak dôležitou súčasťou je aj pomôcka, ktorou si tú kávu pomixujete.
Pokiaľ máte kávovar alebo ponorný mixér, tak je to perfektné. Pokiaľ však nemáte ani jeden, vystačíte si kľudne aj so shakerom 
podobne ako ja. S ním si to krásne "pretrepete" a na výslednom efekte to určite neuberie :) Postup prípravy je veľmi jednoduchý:
1. Vriacou vodou (200ml) si zalejete 1PL lyžicu Power Coffee.
2. Do zaliatej kávy pridáte 1PL kokosového oleja.
3. Pridáte 1PL masla.
4. Pridáte buď 1čl škorice alebo 1čl kakaa.
5. A na záver som pridala ešte 0,50ml speneného mlieka.
5. Všetko spolu zmixujete/pretrepete a už si môžete vychutnávať Power Coffee.
Takto pripravená káva naštartuje Váš metabolizmus na spaľovanie tukov 
a pripraví Vašu myseľ na optimálny výkon.

Aké boli moje dojmy po ochutnaní Power Coffee?
V prvom rade, chutila skutočne inak ako bežná kávu, ktorú kupujeme v obchode. Neviem, či to bolo kávou alebo ingredienciami, keďže do bežnej kávy si nepridávam ani kokosový olej, ani maslo, ani kakao. To, že sa do Power Coffee nemá pridávať cukor mi vôbec nevadí, keďže už dávno si kávu nesladím. V prvom rade musím povedať, že táto káva ma hneď zaujala najmä výraznou krémovou chuťou, ktorá ma hneď dostala :) Ak ste si pozorne prečítali priaznivé vplyvy Power Coffee na naše telo, isto Vás neprekvapí fakt, že Dušan mi ju odporučil piť najmä pred behom a jeho radu poslúchnem a budem to praktizovať! O tom ako pôsobí na mňa aj naďalej po dlhodobom pití sa s Vami podelím po určitom čase, keď ju budem piť dlhší čas. Aby to však nebol len môj uhol pohľadu, kávu som si vychutnala aj spolu s maminou, ktorej som ju tiež pripravila. Ona je takisto veľký milovník kávy, ba čo viac, povedala by som, že niekedy jej pije až príliš veľa. Keď ju ochutnala, hneď postrehla podobne ako ja tú výraznú krémovú chuť. Takisto jej veľmi chutila a pochvaľovala si ju. Cena tejto kávy sa pohybuje od 7€ pri 250gr a objednať si ju môžete TU. Pokiaľ ide o cenu, myslím si, že je viac než prijateľná. Ak vezmeme do úvahy, že bežná rozpustná káva sa cenovo pohybuje okolo 5€ za 200gr (z vlastnej skúsenosti, podľa káv, ktoré kupujeme my doma), tak vzhľadom a všetky pozitívne vplyvy, je to skutočne dobrá cena. Samozrejme, viac o Power Coffee si môžete prečítať na samotnej stránke, kde sa o nej dozviete aj všetky ostatné zaujímavé informácie.


Počuli ste už o Power Coffee a čo na ňu hovoríte?
Zaujala Vás natoľko, že by ste ju radi vyskúšali?


20 komentárov:

  1. Úplně jsem se zamilovala do tvých fotek, jsou kouzelné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúúj, teraz si ani nevieš predstaviť ako ma potešil tvoj komentár, že to niekto ocení, pretože mi to trvalo neskutočne dlho nafotiť, upraviť a pripraviť. Ono sa to ani nezdá, ale ubehlo mi tým pol dňa. Takže veľmi pekne dakujem :)))

      Odstrániť
    2. V tvém případě se všechna práce vyplatila, včera v práci (to nikde neříkej! :-D) jsem projela celý tvůj blog (fakt celej :-D) a měla jsem sto chutí zakousnout počítač. :-)

      Odstrániť
    3. Neskutočne Ti dakujem ♥ Takéto komentáre ma vždy tak strašne potešia, hned od rána mám lepší deň vďaka tebe :))

      Odstrániť
  2. hah tento pánko bol na našej škole propagovať svoju kávu namiesto prednášky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Urcite vyskusam, ale len tak mimochodom kava zdrava je! Samozrejme pokial sa nepije v hektolitroch. Boli uskutocnene rozne vedecke studie a kava ma viac pozitiv ako negativ, takze netreba zbytocne rozsirovat nepravdive informacie. Inac pekne fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa tam asi zle vyjadrila, malo to byť tak že pitie veľkého množstva kávy, vlastne ďalej to v texte tak mám, len som to zle sformulovala, tak sa ospravedlňujem :) A ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Musím souhlasit s prvním komentářem, jsi skvělá, jak to všechno vždycky tak perfektně naaranžuješ, je vidět, že si s tím dáváš neskutečnou práci, abys potěšila nás čtenáře! :) A tato káva vypadá báječně, už jsem na ní koukala a zaujaly mě jednak účinky, které by měla mít a jednak i způsob přípravy :) Asi už mám vymyšlený dárek sama pro sebe k narozeninám! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ani neviem už čo povedať,neskutočne si vážim vaše komentáre a presne pre toto si vždy nájdem čas na pridávanie príspevkov :-) dúfam,že budeš aspoň tak spokojná ako ja:-)Ešte raz ďakujem <3<3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S kávičkou si doopravdy vyhrála, vypadá lahodně.

    Já si teď uzobávám svou guaranu, tak nevím, zda by to nebyla až moc velká dávka kofeinu ...! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty tvoje fotky <3 O téhle kávě jsem ještě nic neslyšela, ale strašně moc mě to láká :) Vypadá to báječně :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvoj blog je pre mňa inšpiráciou, našla som ho úplnou náhodou včera večer, keď som hľadala návod na overnight oatmeals. Máš tu naozaj nádherné fotky a čo ma potešilo asi najviac, sú všetky tie raňajkové tipy, lebo ja som raňajkový maniak a už večer, keď ľahám do postele uvažujem o tom, čo budem ráno jesť :D máš odo mňa aj follow na insta (ja som tam ako _jullietta, keby si mala záujem) pre každodennú motiváciu :) Máš proste doko blog, ktorý by som dokázala ospevovať deň a noc, len tak ďalej! :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čtu o ni poprvé, ale strašně ráda bych ji vyzkoušela!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To vypadá uplně super :) Vyzkouším jí! Děkuju

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To vypadá uplně super :) Vyzkouším jí! Děkuju

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hmm, zaujímavé, ALE, na mletie kávy je potrebný mlyček s mlecími kameňmi a nie vysokootáčkové nože, ktoré kávu posekajú a spália. Následne pri káve "na turka" nie je možnosť riadiť čas extrakcie kávy a tým aj chuť, chce to nejakú alternatívnu metódu filtrovania napr. chemex, hario, aeropress, clever ,.......
    Potom si tu kávu naozaj vychutnáš.
    A ešte drobný dodatok, aj úroveň (tmavosť) praženia kávy hraje svoju úlohu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. však to je podobné ako káva so šľahačkou :-) šlahačka (podotýkam tá pravá) je vlastne mlieko a maslo. Takže šups do toho a vyrobiť si alternatívnu viedenskú kávu

    OdpovedaťOdstrániť