pondelok 10. februára 2014

Recipe: Healthy fried eggs for breakfast ♥


Dnešné ráno som začala trošku nezvyčajnými raňajkami, aké u mňa vidieť len málokedy alebo vôbec. Ako som už spomínala, rada by som striedala na 
raňajky aj niečo iné ako ovsenú kašu, aby som urobila aj trošku zmeny a tak ma zaujal recept Lucky z blogu A Cup of Style, ktorá ho spomenula na 
svojom Asku. Predstavte si, že volské oká sa dajú pripraviť aj na zdravý spôsob a tak som to vyskúšala. Volské oká som jedla už skutočne veľmi 
dávno a ten rozdiel medzi týmito a tými od Vašej maminy spoznáte hneď. Sú úplne jemné, ľahučké a nie sú mastné. A s čím sú najlepšie? No predsa 
so zapečeným pečivom! Mňam! Určite to odporúčam, pokiaľ si chcete pripraviť niečo nové, či už na raňajky alebo večeru, pretože to zaberie skutočne 
len pár minút.


Čo potrebujete?
Žiadne špeciálne ingrediencie ani pomôcky, postačí Vám len panvica, voda a dve vajíčka.

Postup:
Na panvicu nalejete vodu, dáte ju variť na najvyšší stupeň a prikryjete pokrievkou. Keď Vám voda začne vrieť, rozbijete tam dve vajíčka a prikryjete 
ich pokrievkou. Keď budete vidieť, že tá biela hmota trošku vystupuje, len pokrievku na chvíľku zdvihnete a potom opäť položíte. Neskôr oheň stíšite 
na minimum, aby sa žĺtky pekne dorobili. Chvíľku počkáte a potom uvidíte samy, kedy je vhodné to vypnúť. Je to skutočne jednoduché a zvládli by 
ste to aj bez tohto postupu :)  


Ja teraz utekám ku kamarátke, u ktorej som mala byť na deviatu (samozrejme, ako inak meškám :D). 
Nestíham si ani prečítať po sebe článok, tak dúfam, že tam nebudú chyby.
Vám prajem krásne ráno a skvelý začiatok týždňa! ♥

10 komentárov:

  1. nevěřím svým očím, slaná snídaně?! :D
    krásný ráno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam dala bych si :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. poached eggs se mi neuvěřitelně líběj, ale já nesnášim, když je vajíčko blemcavý ještě, takže bych to potřebovala vždycky uvařit, vyfotit a pak znovu hodit na pánev a pořádně opéct :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dnes som si to urobila na večeru, potrebovala som niečo super výživné po fitku - urobila osm si obrovský tanier zeleniny, 2 tieto volské oká a ešte aj knackerbroty s lučinou :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj, to je super! Úplne ideálne po cvičení :)

      Odstrániť
  5. O takomto postupe varenia volského oka som teda ešte nepočula! Budem to musieť vyskúšať, som skutočne zvedavá, či to funguje :D
    vďaka za tip ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty jo, to jsem nevěděla, že se dají takhle připravit na vodě! většinou je smažím normálně na oleji! to zítra zkusím! zrovna jsem na ně dostala chuť! díky za skvělý tip!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zajímavý nápad, já bez vajec nedám ani ránu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já vajíčka moc často nejím, ale občas na ně dostanu vyloženě chuť :) Tohle vypadá skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. takže takové falešné poached eggs:)
    já si vždycky říkám,jak si dám ke snídani taky něco slaného..ale vždycky padne volba na něco sladkého:)

    OdpovedaťOdstrániť