sobota 15. februára 2014

Recipe: Healthy pancakes for breakfast ♥


Krásne dobré ráno ♥
Opäť prichádzam s netradičnými raňajkami, aspoň čo sa týka mňa, keďže väčšinu času sa tu objavujú len ovsené kaše. 
Sama mám občas chuť na zmenu a tým, že som posledné dni obdivovala na viacerých blogoch úžasné lievance na raňajky, 
som sa rozhodla, že v sobotu si ich urobím tiež. Ten deň nastal a po rannom behu a joge som sa pustila do prípravy. Nemajú 
práve najlepšiu formu, no boli úžasné a nadýchané, fakt sa mi podarili. To je práve dôvod, prečo by som sa s Vami rada 
podelila o recept. Snáď sa Vám bude páčiť a vyskúšate ich tiež :)


POSTUP:
Postup je viac než jednoduchý. Všetky ingrediencie na lievance zmiešate a pečiete na panvici. 
Po urobení som si každý lievanec natrela bielym jogurtom a zvyšnou druhou polovicou banánu. 
Vznikne Vám vežička a môžte si pridať podobne ako ja mrazené alebo aj čerstvé ovocie. 


Pekný deň Vám želám ♥

14 komentárov:

  1. TAKOVÁ NÁDHERA :-O ♥ Určitě je vyzkouším, ale dnes mi dělalo problém nachystat si i kaši :D Nějak jsem si zablokovala krk, nemůžu se pořádně otočit a to mám česat a líčit několik slečen na ples :-/ I tobě krásný den <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi je ľúto :( Držím palce nech to čoskoro prejde, lebo je to hrozná bolesť! :(

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ved aj tie tvoje vyzerajú vždy úžasne :)) ale keby si minimálne zo SR tak s veľkou radosťou :D

      Odstrániť
  3. hmm mňamky! určite vyskúšam :) vyzerá to super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no už jsem je obdivovala na insta ^^ krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam! obdivuju, jak si to umíš užít a naservírovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzerajú krásne :)
    a ranny beh ti celkom zavidim lebo ja som si vcera nieco vyvrtla v lavej nohe ( pri behu :D ) a zle sa mi chodi cize som dnes na beh mohla zabudnuta pritom bolo vonku tak krasne jarne :/ dufam ze ma to prejde a v pondelok uz bude vsetko v poriadku :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma mrzí :( Snáď ťa to čoskoro prejde a dávaj si pozor! A určite ten beh radšej o pár dní odlož, nie že si poraníš nohu a bude to horšie :/

      Odstrániť
  7. to vyzerá úžasne!! keby nie som lenivá ráno, aj by som si ich spravila :D ale obed taký by nebol najhorší :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéé to je skvělýý!:) úplná škoda se do nich zabodnout:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vypadají hrozně tenounce, musely byt skvele

    OdpovedaťOdstrániť