nedeľa, 16. februára 2014

Weekly Workout Plan: 10.2.-16.2.2014 ♥

Opäť je tu čas na celotýždňový rozpis cvičenia a musím povedať, že som so sebou spokojnejšia ako to bolo pred týždňom :) Tento týždeň som si zacvičila poriadne, až mám pocit že až príliš, takže nasledujúci týždeň sa budem snažiť trošku ubrať alebo si to minimálne lepšie zorganizovať. Keďže som začala navštevovať fitnesscentrum, rozvrhla som si to celé tak, že som sa doň vybrala 3x do týždňa, behala som tiež 3x do týždňa a 2 dni som mala REST day. Bohužiaľ pri sobotnom behu som to celotýždňové cvičenie pocítila a práve preto by som si to chcela zorganizovať trošku inak, hlavne aby si moje nohy oddýchli. Dneska si to pripravím a snáď sa mi podarí to dodržať :). Jeden deň z fitka som sa snažila zaznamenať si cviky, ktoré sme robili v rámci posilňovania, snáď som to nejak nedomotala. Tento týždeň tam už však pôjdem s rozpisom pripravených cvikov a rada by som sa vybrala vyskúšať si aj stroje. Tento týždeň som sa len rozhliadala a pozorovala ako sa na nich vlastne cvičí, keďže je to pre mňa niečo úplne nové. Ako ide cvičenie Vám? Dali ste sa na športovanie a darí sa Vám to dodržiavať? Ja som si už na to zvykla natoľko, že to už považujem ako súčasť dňa a nie niečo, k čomu sa nútim poprípade to robím s nechuťou a to 
je pre mňa dôležité :)


Monday:
REST

Tuesday- Cardio:
Gym: 1hour 30 minutes (cardio: 450kcal)

Wednesday- Butt + Legs:
Running in the morning: 35 minutes; 327kcal
Total Body Stretch - Flexibility Exercises for the Entire Body
Gym at afternoon  1hour 20minutes (cardio: 430kcal)
Cardio
Running: 15 minutes
Orbitrek: 15 minutes
Training (2x)
20x kneeling leg lifts
20x fine toning each leg
20x booty kicks
20 x kneeling leg lifts each leg
30 x bridges (3x)
30 x side slimmer each leag
Cardio:
Bicykle: 15 minutes

Thursday:
REST

Friday- Abs + Arms:
Gym (Total time: 1hour 30minutes)

Saturday- Cardio + Yoga:

Sunday- Cardio:
Running: 1h18min; 661kcal
4 x 50 jumping jacks
Post Run Yoga Sequence

zdroj: tumblr

12 komentárov:

  1. Fiha, mas tu toho riadne vela! :)
    Ak ti vsak mozem poradit, tu stredu by si beh nemusela mat vobec a radsej cisto len posilku, uz tak si mala toho v ten den vela.
    A tiez sa skus zamerat ked uz ides do fitka skor na posilnovanie ako samotne kardio, nemusis ho davat tak casto lebo ako sama vidis potom to citis na nohach.
    Tolko moje postrehy, inak vidno ze ta pohyb velmi bavi co je super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja s tebou úplne súhlasím! :) Len ked ja sa toho behu neviem vzdať, pretože vždy si idem tak rada zabehať, preto ho chcem mať aspoň 3krát do týždňa, to radšej vypustím to kardio vo fitku :) A tiež som si všimla, že aj vo fitku dávam dosť dlho to kardio, ale keď ja mám stále pocit, že pri posilňovaní sa takmer vôbec nenamáham a potom si namýšľam, že to asi nerobím poriadne tak si to vždy kompenzujem pri tom kardiu, kde sa riadne zapotím. :/

      Odstrániť
  2. 2-3 krat tyzdenne je ten beh uplne v pohode, v tom fitku ho skus vypustit a zoznamit sa s novymi strojmi a cvikmi. Aj ked do fitka nechodim, tak v tom ti poradit neviem ale urcite je mozne sa zapotit aj pri posilovani :)
    Ja uz cvicim dlhsie a zacala som opat cvicit s Jillian, dala som si zavazok ze chcem vyskusat kazdy jej program a teda zapotim sa vzdy aj ked uz nejaku tu kondicku mam, kedze tam strieda kardio a posilnovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za rady :) Určite sa k tým strojom už tento týždeň odhodlám, snád mi tam bude niekto vedieť pomôcť :)

      Odstrániť
    2. Urcite sa niekto najde, vela stastia prajem :)

      Odstrániť
  3. Zrovna jsem docvicila, teda spíš tak lehce, jen nejake cviky na bricho a nohy.. chci taky zacit chodit do fitka ale nastoupila jsem do práce kde mám 12h směny a moc to nejde, štve mě to:(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takového sportu! Dokonalá jsi!

    Já se chystám začít dnes, ale nejsem si jistá, celý minulý týden jsem měla horečky a dnes mě ještě škrábe v krku, tak nevím, zda si tělo neříká, abych ještě chvilku počkala ...

    Ty máš ale můj obdiv ...!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mířim na lekci TRX, dnes je to spojené s Bosu, tak jsem zvědavá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, preco nerobis ziaden weight training?(silovy trening) . Treba sem-tam zacat budovat aj silu a inac odporucam cario PO treningu pokial chces vytazit z treningu co najviac a pokial samozrejme nechces prist v buducnosti o svaly. Pred treningom uplne staci ked 5-10min skaces cez svihadlo +lahky stretching. Inak vela stastia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár a tiež radu :) Ja som doteraz však len behávala a cvičila doma podľa videí a odrazu je ťažké prísť do posilňovne a ísť od jedného stroju k druhému, pričom ani neviem čo sa na nich cvičí a tam nie je nikto kto by mi poradil. Keby tam bola aspoň osoba čo sa v tom vyzná a je ochotná poradiť tak je to iné. Hľadám si však postupne informácie na internete a aspoň podla nich zostaviť nejaký ten cvičebný plán. S činkami som však cvičila už aj minulý týždeň a plánujem aj dneska :)

      Odstrániť
    2. V bodyworlde v NR je na kazdom stroji obrazok ako prevadzat spravne cviky. Inak vzdy sa najde niekto kto ta v posilke usmerni takze by to nemal byt problem .

      Odstrániť
  7. Opravdu tě obdivuju za to běhání, já uběhnu 5-6 km a už jsem mrtvá:)

    OdpovedaťOdstrániť