nedeľa, 9. februára 2014

Weekly Workout Plan: 3.2.-9.2.2014 ♥

Na záver týždňa pridávam rozpis môjho celotýždňového cvičenia. Tento týždeň bol však veľmi slabý, po behu som vynechávala cvičenie jogy, 
pretože mi to nevychádzalo časovo a tak som sa aspoň ponaťahovala. Teším sa, že sa mi podarilo vybehnúť štyrikrát do týždňa a tento týždeň 
plánujem po prvýkrát navštíviť fitnesscentrum :) Som trošku nesvoja, pretože tam pôjdem po prvýkrát a vôbec netuším ako sa tam orientovať, 
čo sa týka strojov a cvičení, tak pevne verím, že tam bude niekto, kto mi poradí. Uvidíme, no každopádne dúfam, že sa mi to tam zapáči natoľko, 
aby som sa tam vracala častejšie. Uprednostňujete cvičenie doma alebo vo fitnesscentre? 

Monday:
Running: 57min; 527kcal
100 x jumping jacks

Tuesday:
REST

Wednesday:
Running: 55 min; 517kcal
200 x jumping jacks

Thursday:
REST

Friday:
Running: 1h04min; 519kcal

Saturday:
50 x jumping jacks
Victoria Secret Cardio Workout
Cardio Workout: How to Lose Weight
Olivia Wilde Sexy Abs Workout
Jennifer Aniston Yoga Ab Workout
50 x jumping jacks

Sunday:
Running: 1hour 19 minutes; 723kcal
4 x 50 jumping jacks

4 komentáre:

  1. Jééé opět se nechávám inspirovat a od zítra opět začínám :) musím říct, že mi to cvičení podle tebe Lucinko vyhovuje + přidávám k tomu vždy Jillian.. jen jsou blbý ty dny, kdy mám dlouho školu a přijedu úplně zničená :D večer pak po cvičení dám sprchu, padnu do postele a nevím o světě :D :) Jinak raději cvičím doma, asi v sobě mám pořád ten pocit že kdybych někam šla tak po mě budou koukat... říká se, že si tam každý hledí svého a jede si to svoje, ale stejně... :) :P videa forever :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento týždeň nie je velmi inšpirujúci ale som rada, že sa ti páčia :)) To ti verím, ked k videám pridávaš ešte aj Jillian, tak makáš poriadne! Si šikulka :) Ved práve, neviem čo mám očakávať. Ja bývam na dedine a tu nikdy nikto sa nestará len sám o seba, vo väčších mestách áno, ale to si už teraz viem predstaviť tie pohlady. No za vyskušanie nič nedám :)

      Odstrániť
  2. Běháš koukám docela často, asi Tě to vážně baví, co? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi :)) Konečne niečo čo ma skutočne baví a nerobím to lebo by som mala alebo aby som niečo robila, ale už to beriem ako záľubu :)

      Odstrániť