nedeľa, 2. februára 2014

Weekly Workout Plan: 27.1.- 2.2.2014 ♥

Ahojte :) Dneska sem opäť prispievam rozpisom celotýždňového cvičenia. Bohužiaľ, nie som so sebou veľmi spokojná, pretože počasie mi prekazilo to, čo som mala v pláne najviac, a  to behanie. Už na začiatku týždňa som tušila, že sa počasie zhorší, tak som si zabehala aspoň prvé tri dni. Dneska ráno som tajne dúfala, že si konečne budem môcť zájsť zabehať, no tak strašne sa šmýkalo, že cesta vyzerala akoby bola pokrytá ľadom. Zacvičila som si aspoň podľa videí, konkrétne s Cassey, s ktorou nezvyknem cvičiť vôbec, no dneska som si dala videá z jej februárového kalendára, konkrétne zo včerajšieho dňa zameraného na bruško :) Dúfam, že budúci týždeň bude už čo sa týka počasia priaznivejší a snáď sa mi hneď zajtra ráno podarí ísť zabehať. Ešte stále mám však problémy s mojím sporttesterom Sigma PC 15.11, ktorý mi pri behu meria všetko úplne fantasticky, ale akonáhle cvičím podľa videí niečo iné ako Cardio, tak ako keby sa zastavili. Tep to ukazuje v poriadku, ale napríklad hodnoty kcal nie. Neviem či ja cvičím nesprávne alebo sa pritom tak nenamáham, ale napríklad pri dnešnom hodinovom cvičení mi to nakoniec ukázalo len okolo 60kcal, čo je skutočne málo. Nemáte skúsenosti s týmto sporttesterom? Kde môže byť chyba? Za kaž-
dú radu budem vďačná :)

Monday- Cardio:
Running: 59min; 520kcal

Tuesday- Abs + Thighs:

Wednesday- Cardio:
Running: 1:01h; 542kcal
100 x jumping jacks
Yoga for Bootylicious Buns & Lean Legs- BeFit Yoga
Yoga Lean & Relax: Rainbeau Mars- BeFit Yoga
100 x jumping jacks

Thursday- Cardio
Swimming: 35 minutes

Friday- Total body workout:
100 x jumping jacks
Cardio Jump Training Day Workout
50 x jumping jacks
XHIT Miley Cyrus Workout
Love Your Body™ with HIIT! High Intensity Interval Training
50 x jumping jacks
The Kim Kardashian Butt Workout

Saturday:
REST

Sunday- Abs:
100 x jumping jacks / 50 x russian twists / 50 x bridges
Flat Belly Fat Burner
Hard Core Workout
100 x jumping jacks / 50 x russian twists / 50 x bridges
zdroj obrázkov: tumblr 

8 komentárov:

  1. Ty jsi šikulka Lucinko! Mě zaujalo to video od xhit se svičením ala miley cyrus tak ho vyzkouším :P měla bych se nechat isnpirovat víc co se cvičení týče, zdá se mi, že to, co cvičím je pořád málo :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to video Miley Cyrus bolo super :) Ale mňa tie od Blogilates vždy dostanú do kolien :D A žiadne cvičenie nie je málo, hlavné je, že aspoň aj ked 30 minút, ale predsa :) A ver mi, po dnešku si tiež pripadám, ako keby som nič nerobila, najmä ked som zbadala to krásne číslo 60kcal :D

      Odstrániť
    2. Taky jsem se nasmála :D ale docela makačka.. když tak nad tím přemýšlím tak by mi vyhovovalo kdyby psali ke každému videu, kolik se u něj spálí kcal :D možná to někde na konci řeknou, ale jak neumím moc anglicky tak tomu nerozumím.. každopádně ten sportterster bych chtěla taky, zajímalo by mě, kolik kcal spaluju i u takovýchto videí :)

      Odstrániť
  2. Jako vždy pěkně cvičíš :) S tím běháním je to nanic, také čekám, až se venku trochu oteplí a nebo až se alespoň nebudou klouzat chodníky. Na horách se mi ale kupodivu běhalo úžasně, on je tam takový úplně jiný vzduch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pokial ide o behanie... aj ja som velmi sklamana... smyka sa riadne ... takze tiez len cakam

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tenhle blog jsem objevila až nedávno, ale máš to tu skvělé. Beru si inspiraci jak ve stravě, tak ve cvičení!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náhodou máš krásnou cvičící morálku. Do teďka jsem cvičila spíše silově ale začínám přicházet na chuť i józe a pilates tak děkuji za typy určite vyzkouším. Máš roztomilý blog ;-) Love run eat repeat

    OdpovedaťOdstrániť