pondelok 3. marca 2014


Ahojte ♥
Hneď takto z rána ešte pred tým ako odídem do školy sa Vám chcem pochváliť s krásnym prekvapením, ktorým ma obdarovali kamarátky. Včera mi prišli zagratulovať k narodeninám a prežili sme skutočne dobre strávené poobedie. Vlastne ten čas tak rýchlo utekal, že sme si to ani nevšimli a nakoniec sme sa rozlúčili až o ôsmej večer :). Snažila som sa urobiť pekné prestieranie a prichystať dobroty, ktoré by im chutili. Všetky veľmi obľubujeme wrapy a tak som im urobila wrapy plnené zeleninou a kuracím mäskom. Odložila som im aj z torty, aby ju aj oni mohli ochutnať a pokúpila som dobroty v podobe slaného a sladkého. Wrapy im veľmi chutili, tak som sa potešila :). To, že vedia čo mám skutočne rada sa odzrkadlilo najmä na krásnych darčekoch. Potešili ma nádherným náhrdelníkom a knižkou plnou množstvom zdravých a zároveň zaujímavých receptov, takže už teraz sa neviem dočkať, kedy recepty z nej vyskúšam :). Prežila som skutočne pekný víkend, tak dúfam, že ste boli na tom podobne a správne vykročíte do nového týždňa :). Krásny zvyšok pondelka Vám prajem ♥

11 komentárov:

  1. Krasne prestieranie aj darceky :) po knizke som pokukovala, tak sa tesim co dobre z nej pripravis :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určitě jste si to pořádně užily! I Tobě krásný začátek týdne!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Knížočku má už nejaký ten mesiac doma a veľmi si ju chválim a náhrdelnik je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dokonalé fotky, dokonalý náhrdelník a ta kniha ♥ Těším se, až otestuješ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné pohoštění a ještě krásnější dárečky. Je hezké, že tě přátelé takhle podporují a nepodstrkují ti jen čokolády, které jsou nejjednodušším dárkem. Takže chválím i tvé kámošky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta knížka s recepty vypadá skvěle!! Nevíš, kde ji kamarádky pořídily?:D A wrapy vypadají hodně dobře!!! Jsi šikovná:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Môžeš si ju objednať napríklad aj tu http://www.zdrave-fitness-recepty.sk/ , ale myslím že ju majú aj v knihkupectvách :)

    OdpovedaťOdstrániť