utorok 11. marca 2014


Dobré ráno ♥
Aj vy ste si už všimli aké krásne jarné počasie máme za posledné dni? Je to úplne úžasné a človeku to neskutočne dokáže ovplyvniť a zároveň pozdvihnúť náladu. Keď som bola včera celý deň v škole, tak som rozmýšľala len nad tým, ako by som šla von na prechádzku so psom. Dneska to skvelé počasie využijem a určite s ním pôjdem. Okrem toho, o desiatej utekám do fitka, prídem domov na obed a poobede sa už idem pustiť do praktickej časti bakalárky. Viete ako sa teším? Ešte však nemám presnú predstavu o tom, ako to budem robiť, no teším sa najmä z toho, že teoretickú časť mám hotovú, už len postupne budem robiť nejaké úpravy a dopĺňať to. Dokonca mi moja školiteľka navrhla, aby som sa zúčastnila Švoč-ky, čo je vlastne súťaž najlepších prác, tak nad tým ešte stále uvažujem. Pre mňa je však momentálne najdôležitejšie to, nech ju mám čím skôr hotovú a najmä, aby bola skutočne dobrá, aby som sa mohla začať čím skôr učiť na štátnice :) 


Dnešné ráno som začala raňajkami v podobe ovsenej kaše, ktorú som však vylepšila o ingredienciu, ktorú som doteraz do kaše ešte nepoužila. Ide o cuketu a kaša bola prinajmenšom tak vynikajúca ako je ovsená kaša s mrkvou. Na jej prípravu potrebujete: 75gr ovsených vločiek, 1 bielok, 100gr nastrúhanej cukety a na záver to, čo práve máte doma a na čo máte chuť. Ja som si ju ozdobila bielym jogurtom a štipkou škorice. Cuketu som nejedla už od leta, pretože tie v supermarketoch nevyzerajú práve najlákavejšie, no včera v Lidl som objavila konečne cukety, ktoré nielen že vyzerali zrelo, ale boli aj pekné veľké. Dokonca, najlepšie na tom bolo, že 1kg stál len 0,79€, takže som si ich hneď nahadzovala do sáčku. Ako nad tým premýšľam, škoda, že som si ich nekúpila viacej.


Aká verzia ovsenej kaše je Vaša najobľúbenejšia?
Prajem Vám pekný slnečný deň a najmä ho prežite s úsmevom na tvári ♥

14 komentárov:

  1. Nevím jestli mám cuketu tolik ráda, abych ji strkala do kaše, ale když byla dobrá, budu o tom uvažovat :D Vypadá ale krásně, to jo :) Já mám nejradši starou dobrou klasiku s banánem, kokosem a medem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Příjemná snídaně. ♥
    Já mám ráda klasiku - ovesná kaše se skořicí a kokosem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeee, zoats, ty uz jsem nemela tak mesic, musim to napravit a zitra jdu na ne ;D (ale urcite to moje nebude vypadat tak hezky jako to tvoje ^^)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cuketu miluju, ale v kaši bych jí asi nesnedla, ikdyž musím přiznat, že to vypadá opět dokonale. Já mám nejraději s oříškama a skořicí nebo jahodama a banánem:P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluji ke skoro hotové práci :) je to dobrý pocit,když už víš,ze máš skoro splněno,ze?
    Jak píseš o té procházce se psem,úplně se mi zastesklo po babiččíně fence,se kterou jsem kdysi chodívala a procházky denně :))
    Cuketu v kaši si moc nedokážu představit,ale vypadá to dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky!! A docela koukám, že ovesná kaše s cuketou může být dobrá:)) to bych vůbec neřekla:D A můžu se zeptat, na jaké téma píšeš bakalářku?:)) A jsi šikovná, že už máš tu teoretickou část za sebou:) měj krásný den♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite môže :) Ja som ju už videla u niektorých foodblogeriek, tak som sa rozhodla ju tiež vyskušať. Ovsená kaša je dobrá snád so všetkým :D Tému mám: Pronunciation a metódy výučby, ktoré vlastne budem rozoberať na cvičeniach v anglickej učebnici. Budem robiť výskum a ešte stále nemám poriadnu predstavu že ako to celé spracovať, takže by mi mohla napadnúť nejaká dobrá myšlienka :/ Podobne ti prajem krásny zvyšok dňa :))

      Odstrániť
  7. krásne fotky ako vždy ! :) ja som veľmi rada, že je také krásne počasie dnes hlavne kvôli tomu, lebo mám narodeniny, takže som rada, že keď to padlo na deň v týždni, aspoň je pekne :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj kočičko, počasí je boží, dneska jsem si vyrazila v sukni! přeju hodně štěstí v soutěži, zůčastníš - li se

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jej ty si šikulka :) Ja osobne kaše vôbec neľúbim :D dokonca ani krupicovú :D:D a cuketa je vlastne cukina?? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vážne? :D tomu nemôžem uveriť :D Ved sú také úžasné, že až. A neviem no, ja to volám cuketa a väčšinou to tak aj vidím napísané, ale myslím že je to to isté :)

      Odstrániť
  10. Super tip :) myslím, že tvůj blog budu navštěvovat častěji! :))
    http://lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Len aby také počasie ostalo. A inak vyzerá chutne ovsená kaša :3

    OdpovedaťOdstrániť