štvrtok, 13. marca 2014


 Pekné štvrtkové ráno Vám prajem ♥
Ako ste sa vyspali? :) Milujete ten pocit vstávať do krásneho slnečného dňa? Ja ho úplne zbožňujem, takže sa veľmi teším, že zatiaľ sa nám to počasie drží. Aj som premýšľala nad tým, že si ráno privstanem a pôjdem si zabehať. Potom som si to však rozmyslela, pretože svaly potrebujú aj trošku odpočinku a radšej sa budem šetriť na víkendové behy. Keďže ma tentoraz žiadna svalovka netrápi (hurááá), tak sa mi bude utekať jedna radosť. Dneska som si urobila sladké raňajky s väčšou porciou ovocia a nie len toho! Moja dnešná kaša bola robená zo 100gr ovsených vločiek, 1 bielka, 2čl holandského kakaa a okrem kiwi a ananásu som pridala aj kúsky z mojej namixovanej zmesi  lyofilizovaného ovocia. Ešte som si ráno aj privstala, že sa začnem učiť skôr, no ako sa tak dívam na hodinky, tak opäť sa mi to nepodarilo. Keďže vo štvrtky mám "rest day", to je jediný deň kedy sa viem učiť celý deň, takže mi držte riadne palce, aby mi napadla nejaká dobrá myšlienka ako dať dokopy praktickú časť bakalárskej práce, lebo zatiaľ nemám predstavu, ako to urobiť a čas sa neuveriteľne kráti :/. Prajem Vám príjemnejší a zaujímavejší deň než bude ten môj :) 

20 komentárov:

  1. Vezmi si poznámkový blog a jdi si např. na hodinku/dvě sednout někam na lavičku, tam přemýšlej o své práci a neboj, určitě Tě něco napadne. Držím pěstí!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné ráno, krásná snídaně:-* i tvá praktická bude jistě krásná, držím pěsti!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky držím palce, ale nakonec to napíšeš moc dobře, neboj :)
    Jinak kašička vypadá tak báječně... Úplně pohádkově :) Já jsem dneska zkoušela taky z větší porce vloček, ale dopadlo to katastrofálně - vypadala i chutnala hrozně :D Ta tvoje musela být vynikající :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to prečo?? Ja som ešte nezažila zlú kašu :D Asi si niečo urobila zle, ale netuším čo. :/

      Odstrániť
  4. Ahoj :) Konečně někdo, kdo po ránu spořádá 100g vloček! Nechápu co na tom ostatním přijde divné, po ránu si přijdu jako otesánek! :D JInak máš opravdu nádherný blog, chodím jsem čím dál raději :) Měj se krásně, taky mě dnes čeká spousta učení.. :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je radosť čítať! Ďakujem :)) No ja si tiež neviem predstaviť, že by mi na raňajky mala stačiť tá porcia 40gr vločiek, ktoré som jedávala na začiatku. Podľa mňa je to skôr o tom, že ľudia sa boja sacharidov a ja som už pochopila, že to tak vobec nie je a práve ich pridanie môže pomôcť k lepšiemu dosahovaniu výsledkov :) Aspoň teda súdiac podľa mňa :)

      Odstrániť
  5. To je naprosto boží snídaně! Musím si taky zase dokoupit to lyofilizované ovoce, už dlouho mi doma chybí :)

    A ještě jedna otázka mimo - můžu se zeptat, jaký program používáš k úpravě fotek? Myslím na to přidávání textů apod. Vypadá to totiž moc pěkně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Na úpravu fotiek používam picmonkey.com kde pridávam aj texty a aj tie obrázky :)

      Odstrániť
  6. Celý den učení? To chce asi pevné nervy, co?:D Ale ty to zvládneš, jsi šikula! A ta snídaně vypadá jako vždycky ohromně, hned jsem dostala chuť na ananas!:P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne raňajky, to spolu so slniečkom musel byť veľmi príjemný začiatok dňa, takže verím, že si si ho dnes užila, hoci aj nad učením.. pretože si myslím, že v takýchto podmienkach ti to muselo ísť jedna radosť :) mám pravdu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No nešlo mi to zle, ale veľa som toho teda neurobila :D Proste chcem to mať čo najlepšie, nie to len odfláknuť, inak by som to mala už dávno hotové :/ Ale už mám aspoň akú takú predstavu tak som na tom práve začala pracovať. Snáď to do konca budúceho týždňa budem mať :)

      Odstrániť
  8. Vážně obdivuji kohokoliv, kdo se dokáže učit třeba víceméně celý den, mně by z toho asi bouchla hlava :D Třeba dnes bych také měla studovat, ale raději jsem se jela projet na bruslích :) Hezky jsem si hlavu pročistila a hned se bude učit líp. (A nebo taky ne :D)
    Kaše vypadá skvěle:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D tiež som bola vonku na dve hodiny so psom :) Tak ked to chcem mať čím skôr tak sa premôžem :D Jediné dni, keď mi to vychádza na celý deň je štvrtok a nedeľa, inokedy nemám na to veľa času :/

      Odstrániť
  9. Když vidím to kiwi, tak si asi nějaký k snídani taky budu muset koupit:D dlouho jsem ho neměla:D a kašička vypadá moc dobře:) určitě vyzkouším:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I já to mám moc ráda, není nad to vstávat do slunného dne!:) Jídlo vypadá jako vždy, naprosto perfektně !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pořádná snídaně!! Jo to se mi líbí! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. aoj :) super ranajky :) a co je to to liolizovane ovocie? :D asi som to aj zle napisala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To ovocie je úžasné. Nieje také, aké sa bežne predáva v obchodoch to sušené a presladené, ale toto lyofilizované ovocie je sušené mrazom. Úplne zachová tvar ako normálne čerstvé, akurát je sušené. V tomto príspevku ho možeš vidieť detailnejšie: http://theblogger-girl.blogspot.sk/2014/03/the-best-mixit-musli-ever.html Chutí úplne úžasne. Skutočne odporúčam :)

      Odstrániť