pondelok 17. marca 2014



Krásne pondelkové ráno Vám prajem ♥
Dúfam, že sa Vám začiatok nového týždňa podaril aspoň tak dobre ako mne :)) Včera som išla spať veľmi skoro, čo sa odzrkadlilo na tom, že som sa zobudila už o piatej. Len som si tak ležala v posteli, až ma napadlo, čo tak si ísť trošku zabehať a začať týždeň takýmto spôsobom. Rýchlo, rýchlo som sa obliekla a o pol šiestej som už vyrazila. Poviem Vám, počasie bolo neskutočné, úplne úžasné, bolo pomerne teplo a hoci som bola vonku len 45 minút (keďže som sa ponáhľala domov chystať sa, lebo mám dneska školu), tak by som si dala facku, keby som to vynechala a miesto toho len pozerala do stropu v posteli. Deň mám hneď krajší, náladu hneď lepšiu, tak už len veriť, že my to vydrží aj po zvyšok dňa :) 


Dneska som si na raňajky urobila opäť raz slané raňajky v podobe, v ktorej ich mám najradšej. Miešané vajíčka s 
cuketou, uhorkou a 3 ryžové chlebíčky Racio 100% celozrnné pšeničné, ktoré som si natrela domácou tofu nátierkou. 
Mňam, mňam, mňam ♥ Naviac som stihla ešte aj ranný príspevok, takže samé pozitívne veci hneď takto z rána :) 
O deviatej utekám do školy, takže Vám prajem pekný zvyšok dňa ♥

6 komentárov:

  1. Taky jsem měla aktivní ráno a překvapilo mě, jaké je už venku teplo, žádné ranní mrazíky! Hurá jaru! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bože!, Ty jsi neskutečné motivující osoba!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. do míchaných vajíček přidávám nanejvýš šunku :) zkusíme to na zeleno tedy! suprový, krásný den přejuu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já dneska taky měla po dlooooouuuhé době slanou snídani :) krásný den i tobě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyjo to jsi fakt dobrá:))) takhle brzo jít běhat:)) a v kolik jsi šla spát, jestli se můžu zeptat?:) Protože ranní cvičení a běhání mám taky ráda, ale prostě musim spát těch 8 hodin:D míň ne:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už o pol desiatej,ale bežne chodím behat rano o šiestej aj keď idem spať o polnoci :-) v pondelky však behat nechodim kvoli škole,preto to bol nezvyk :-)

      Odstrániť