štvrtok 6. marca 2014

Breakfast ♥


Dobré ráno Vám prajem ♥
Hneď na úvod sa Vám chcem zo ♥ poďakovať, za to krásne číslo 400, ktoré ma tu dneska privítalo. Sleduje ma už 400 čitateľov a to mi robí nesmiernu radosť! Je to dobrý pocit vidieť, že niekoho moje príspevky alebo fotky zaujímajú a rád sa vracia na môj blog. Vždy keď vidím ako mi nejaký čitateľ pribudol, mám obrovskú radosť a vážim si každého jedného :) Ale späť k menšiemu rannému článku. Ráno som sa zobudila s riadnou svalovkou na nohách, takže sa veľmi teším, že dneska si opäť konečne oddýchnem. Asi to bude tým, že v utorok aj v stredu sme skúsili kruhový tréning na celé telo, čo dá poriadne zabrať, ak ste si tam zvolili dobré cviky. Väčšinou ho robíme tak 45 minút. Keďže dnešný deň mám "rest day", konečne sa môžem celý deň venovať písaniu bakalárskej práce a večer sa vyberiem na prechádzku so psom. Tento týždeň by som rada dopísala teoretickú časť a budúci týždeň by som už chcela začať tú praktickú, keďže ten čas sa neuveriteľne kráti a o mesiac ju musím mať odovzdanú. Snáď sa mi všetko podarí podľa toho ako som si to naplánovala :) 



Čo sa týka raňajok, v tom sa zlepšujem, lebo minimálne dva až trikrát do týždňa mám slané raňajky v podobe vajíčok. 
Dnešné ráno som však mala na pláne raňajky v podobe ovsenej kaše, ktorú som si urobila z 80gr ovsených vločiek, 1 vajíčka, 
2 menších mrkiev a jedného kiwi. Čo dobré ste raňajkovali vy? ♥ 
Ja teraz utekám už na plánované písanie a Vám prajem pekný zvyšok dňa, veď je už štvrtok, 
nejak to do toho víkendu už vydržíme :)

26 komentárov:

  1. Máš vážně skvělý blog! Tvá jídla mě vždy moc inspirují!:-)Jinak ta kašička vypadá skvěle!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jím k snídani vždycky ovesnou kaši a bílý jogurt k tomu. Ale tady tu s mrkvičkou musím někdy vyzkoušet. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús :) Zatiaľ každý kto ju robil si ju veľmi pochvaloval :)

      Odstrániť
  3. Raňajky vyzerajú super! :) Tiež to musím niekedy vyskúšať aj takto, ja si väčšinou robím len malinovú alebo banánovú. S bakalárkou ti držím prsty, ja som na tom opačne, lebo praktickú časť už mám a čaká ma ešte teória.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dokedy ju máš odovzdať? Držím palce aj ja tebe, hlavne veľa sily a pevné nervy! :)

      Odstrániť
  4. S Bakalářkou bych už také měla pohnout. Držím pěsti!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ju odovzdávaš tento rok? Ja by som zomrela od stresu keby som nemala už teraz aspoň polovicu :D

      Odstrániť
  5. Chci mít čas jíst takhle úžasně ráno! :)
    EJNET

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Netrvá to ani 10 minút, ovsená kaša je to najrýchlejšie čo môže byť :)

      Odstrániť
  6. Mnam tieto tvoje uzasne kasicky :) aj ja som si dnes robila po dlhej dobe ale len z 50 g ovsenych a mala som problem :D ale nakolko som dnes potrebovala vela energie... Vela stastia este pri bakalarke

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Někdy je ten rest vážně potřeba..když už jsem hodně unavená, děsně se na něj těším..ale jakmile ho mám, tak sedím doma, cítím se nepotřebná a pořád mám nutkání jít cvičit :D
    Hodně štěstí s prací do školy!
    A ta snídaně vypadá báječně, podle Tvého doporučení jsem vyzkoušela kaši s mrkví a kdo by to byl řekl, jaká je to dobrota :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D ja mám dneska nutkanie akurát tak sa nehýbať :D zajtra ma ani nehne cvičiť niečo, čo suvisí s nohami. Musím sa šetriť na víkendový beh :D

      Odstrániť
  8. vyzerá to veľmi chutne :) , aj ty čítaš Fit Štýl? Je to veľmi dobrý časopis a asi prvý, ktorý fakt vždy prečítam celý. A o čom robíš bakalárku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten časopis je fakt super :) Akurát toto číslo ma troška sklamalo :/ Bakalárku mám po anglicky na tému Pronunciation a analyzujem cvičenia na výslovnosť v učebniciach.

      Odstrániť
    2. wow, tak to ťa obdivujem... :)

      Odstrániť
  9. Jé! Já jsem konečně sehnala vločky na kaši, takže teď budu mít kaši pořád nebo alespoń do té doby, než moje milá krabička bude prázdná:D Jinak většinou jsem si teď dávala jogurt a ovoce nebo musli.:P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já tak miluji tvoje snídaně :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tato kaše je vynikající, zkusila jsem ji jen díky tobě :) Líbí se mi, že se nebojíš pořádně nasnídat (někdo si dá 40g vloček a tvrdí, že je přejezený). Krásné fotky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som začínala na 40gr ale už teraz by mi to zrejme nestačilo a možno to je len v hlave, pritom desiatu mám normálne o 2,5 hodiny na to :) Teraz to robím najmä preto, že niečo skúšam, pretože za tri roky sa mi váha nehne ani hore ani dolu, takže zrejme si už telo zvyklo na tú istú stravu, tak ho chcem trošku "šokovať" a vyskušať aj niečo iné aby to nebolo stále to isté. Preto sa snažím raňajkovať aj vajíčka a nie stále len tú kašu :) A ďakujem! Som veľmi rada že chutila :))

      Odstrániť
  12. držim palce se psanim bakalářky, jsem ráda, že už to mám za sebou

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Páni ta snídaně vypadá skvěle!! A Gratuluju k tak krásnému číslu:)) já mám desetkrát míň odběratelů:D ale i přesto jsem za ně ráda:)) a doufám, že taky budou přibývat:))) ty si to ale vážně zasloužíš:) máš moc krásný blog!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dnes jsem se odflákla jogurtem s musli, na kašičku prostě nic nemá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. O mrkvové ovesné kaši přemýšlím hrozně dlouho, tahle fotka mě přesvědčila. Těším se na zítřejší ráno :D Tvoje kašička vypadá dokonale :))

    OdpovedaťOdstrániť