sobota, 8. marca 2014

Delicious breakfast ♥


Krásne sobotné ráno Vám prajem ♥
Ako ste sa vyspali? Dúfam, že veľmi veľmi dobre. Vonku je tak krásne, že hneď ráno som to využila a šla som si zabehať. Ešte stále ma však trápi svalovka, tak som nepodala tak dobrý výkon ako zvyčajne, ale aspoň som strávila čas na čerstvom vzduchu :) Keď som sa vrátila domov, sestru som vylákala z postele pod zámienkou, že ak vstane, tak urobím na raňajky palacinky. Takže dnešné ráno sme mali také sladké palacinkové, ktoré boli skutočne vynikajúce. Ja som si ich naplnila tvarohom a jogurtom a jednu z nich som si naplnila nutellou. Palacinky s nutellou som nejedla už strašne strašne dávno, takže mi neuveriteľne chutila. Včera som nakúpila jahody práve kvôli dnešným raňajkám a spolu s kiwi to bola dokonalá kombinácia. Lepší začiatok víkendu si ani neviem predstaviť :)  


Okrem toho, celý týždeň som jedla priamo ukážkovo a nič navyše v podobe čokolády a podobne som si nedala, tak z toho dôvodu som sa rozhodla, 
že dnešný deň by sa niesol v znamení "cheat day". Ako som spomínala, chcela by som vyskúšať niečo nové čo sa týka môjho stravovania, lebo mám 
pocit, že už si telo veľmi zvyklo na ten stereotyp. Chcela som vyskúšať skutočne jesť celý týždeň bez prehreškov a podarilo sa. Pridávala som najmä 
na množstve príloh, teda tých zdravých sacharidoch a tak uvidím, čo dobré si ešte dneska uvarím :) 
Zvyknete si robiť tzv. "Cheat day"? Aké cheat jedlo preferujete vy? 


Keďže sestra je milovníčkou všetkého sladkého a najviac čokoládového, 
tak jej palacinky som naplnila nutellou a čokoládovým Danette jogurtom


Čo dobré ste raňajkovali dneska vy? 

15 komentárov:

  1. Dobře, asi si Tě zamluvím jako svou sestru! :D
    Snídaně vypadá nádherně, krásně jsi ty palačinky nazdobila:) Já cheat day nepraktikuji, protože zatím mi vyhovuje můj režim a nedokážu si představit, že bych si celý týden odpírala byť kousek čokolády. Navíc mám strach, že takový cheat day by se zvrtl v něco šíleného, protože bych si chtěla vynahradit všechno, co jsem si tu dobu odpírala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D áno áno, u niektorých to tak býva, ja sa však na to nechystám :D Viem sa krotiť a hlavne, nemám problém si dopriať aj počas bežných dní napríklad pizzu alebo tak, len to proste nevyhladávam :) Možno nakoniec si dám na obed maminu sviečkovú s knedlami, lebo to som nejedla už skutočne dlho a ešte aj tie knedle ak mávam tak si väčšinou kupujem celozrnné :D takže vlastne môj deň bude skor taký, že iné jedlo ako obyčajne, ale žiadne prasačiny :D

      Odstrániť
  2. Luci, to je fantastické. Přesně takto si představuji tu nejluxusnější snídani! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty to máš vždycky tak nádherně nafocené!!!♥ a to jste měly seségrou moc dobrou snídani:) Já miluju víkendy, když nikam nespěchám a udělám sobě a přítelovi velikou snídani a dlouho jíme a jen se válíme:)) To je nejlepší začátek dne:)) a včera jsme si byli taky ještě před snídaní zaběhat:) a není nic lepšího:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože, tvoje raňajky vyzerajú vždy tak krásne ♥ a ďakujem, že si mi pripomenula Nutellu..už dlho na ňu v obchode vždy zabudnem, hneď si idem dať prípomienku :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kdybych já dostala takovouhle dobrotu, sním snad i ten talíř :D Vypadá to nádherně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tebe bych hned brala domů:D! Ty tvé jídla jsou úžasné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jednoduše - nádhera !!! Stav se aj k nám a něco mi připravíš <3 :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vyzerá to veľmi chutne... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Taková krásná snídaně ..., já měla svou oblíbenou ovesnou kašičku s čerstvými jahodami... Na běh se chystám za chvilku, na svůj první v životě. I Tobě krásnou sobotu, krásný víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mňam, to vypadá úžasně :) myslím, že k zítřejší snídani u mě taky zvítězí palačinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To je taková nádhera <3 Dneska jsem si po dlouhé době dala ovesnou kašičku a moje srdce skákalo radostí :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja vyložene cheat day nemám, lebo proste viem že zdravo sa chcem stravovať celý život takže ked mám chuť na niečo dobré, tak si to v klude dám ale samozrejme s mierou, ked už tak trocha prešvihnem, som v pohode a viem že sa nič horzné nedeje :) preto napr. dnes som nemala problém natlačiť sa domácim celozrnymi kysnutými buchtami a závinmi, ešte oddfukujem teraz :D
    ešte k tej čokoláde, podla mňa jedna dve kocky horkej čokolády by ti neuškodili ani v tom "čistom týždni", predsalen tá je zdravá a tá sa môže papať, ved vieš :)
    ale niekedy predtým, ked som si dávala tieto cheating days, som mala trocha problém na druhý deň fungovať normálne. lebo som si povedalala: ok, dlho som jedlo ukážkovo a teraz si môžem dovoliť dať si niečo prasácke a dala som si od každého niečo a na druhý deň potom bolo pre mňa ťažšie sa dať do normálu. preto sa teraz snažím, ked už sa chcem na ten jeden deň rozožrať ( :D ) tak sa snažím aj tak s mierou a aby to bolo trochu zdravšie, napr. minule som mala počas takéhoto dňa tiež domáce celozrnné koláče a domácu pizzu, lebo viem čo v tom je a nemusím sa až tak báť.
    ale cheat day určite odporúčam tebe, ak s nim ešte nemáš skusenosti, tak uvidíš čo nato tvoje telo, určite raz za čas to neuškodí.
    ešte som sa chcela spýtať, kde si niekedy našla tú celozrnnu knedlu, lebo my robíme vždy len doma :)
    a k tým prílohám, zvyšovala si ich kvôli vlneniu alebo prečo? trocha som nepochopila :)
    och, to som sa zas rozpísala, len som to potrebovala napísať aby to malo význam :D a určite sa mi pochvál čo si si dnes dobrého teda dopriala na papanie ;)
    pekný zvyšok dňa Luci :)

    OdpovedaťOdstrániť