piatok 28. marca 2014

♥ delicious breakfast ♥


Krásne slnečné ráno Vám prajem ♥
Hneď takto z rána sa s Vami chcem podeliť o úžasné raňajky, ktoré som dojedla len pred chvíľkou. Keďže o pol hodinu odchádzam z domu a vrátim sa až pred obedom, chcela som si urobiť vajíčka, ktoré ma dostatočne zasýtia. Minule som si do nich zamiešala cuketu, dneska to bola mrkva! Môžem Vám s istotou povedať, že táto kombinácia bola úžasná a urobím si ju znova. Reďkovky, ktoré kúpila mamina mi už úplne pripomínajú leto a toto krásne počasie to len dopĺňa. V poslednej dobe som si veľmi veľmi obľúbila najmä syry, ktoré by som dokázala jesť skutočne na kilá a mám ich v zásobe vždy niekoľko. Konkrétne tento syr, ktorý som si pridala na miešané vajíčka je Šalátový syr gréckeho typu (45%) a je skutočne vynikajúci. Okrem toho, včera ma konečne po dlhom čase potešilo aj nové vydanie časopisu Diéta, v ktorom je špeciál o behaní, niečo presne pre mňa :)) Toľko na teraz, utekám sa prichystať a Vám prajem krásny začiatok dňa ♥ 

4 komentáre:

  1. To musí tedy také vyzkoušet s mrkví! :) Vypadá to opět báječně :)) Rozhodla jsem se, že některý dny také místo ovesné kaše zařadím něco jiného (začala jsem už dnes :)) a slaná snídaně určitě také nebude na škodu. Děkuji za tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ooooch, mňami:) vypadá to ještě líp než tvá ostatní jídla! neobyčejnost, ta mrkev je fakt zajímavá. krásne ráno i tobě♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I u nás v ČR máme v Dietě speciál o běhání! Také mě to potěšilo ...! Krásná snídaně!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherně to vypadá a muselo to i úžasně chutnat! ;)

    OdpovedaťOdstrániť