pondelok, 24. marca 2014

go for a run in the morning ♥


Aj takto môžete vykročiť do nového týždňa :) Ranná vôňa čerstvého vzduchu, krásne kvitnúce stromy a ticho prírody. Všetky takéto maličkosti 
si treba vedieť vychutnať a presne to robím ja :) Ranný beh v prírode som absolvovala s ockom, ktorý šiel síce na bicykli, no o to viac mi to vyho-
vovalo, keďže som sa nemusela prispôsobovať pomalšiemu tempu niekoho iného. Ako som tak utekala, uvedomila som si, že sme vlastne prešli až 
do vedľajšej dediny, čo je môj osobný rekord! Viete akú vzdialenosť som odbehla? 13km!!! Milujem takéto rána ♥ a teraz sa môžem spokojne začať pripravovať, lebo dneska ma čaká škola :) 


Na moje tradičné pondelkové raňajky v tejto podobe som nezabudla ani dnes. 
Urobila som si miešané vajíčka, do ktorých som zamiešala hlivu ustričnú, kapustu a šalátovú uhorku
K tomuto jedlu milujem ryžové chlebíky, ktoré som si natrela avokádovou pomazánkou
ktorú som nemala už strašne dávno a zbožňujem ju ♥ 


Krásny začiatok týždňa Vám prajem ♥ Vykročte doň správnou nohou! :)

19 komentárov:

  1. Jsi šikovná s tím běháním! A s tou snídání taky, mě by teda asi vůbec neuspokojila a už vůbec ne až do oběda :D Po dnešním kaši už nechci jinak snídat :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám 2-2,5hodiny po raňajkách desiatu, takže dovtedy vydržím a navyše vždy takéto raňajky ma dokonca zasýtia na dlhšiu dobu než ovsená kaša, čo som prekvapená :)

      Odstrániť
    2. Já z toho překvapená nejsem - ovesná kaše má celkem vysoký glykemický index a říká se, že je po ní rychle hlad a že lepší jsou slané snídaně, ale já to snad raději vydržím než abych si jí odepřela :D

      Odstrániť
    3. :D:D:D tiež mávam problém odolať, ale snažím sa aspoň zopárkrát do týždňa si dať slané raňajky aby to nebolo stále to isté :)

      Odstrániť
  2. Gratuluji k osobnímu rekordu! Šikovná!!! To můj otec jezdí na kole tak divoce, že by mi po pár metrech ujel :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D:D ahahahah :D tak to by si si pri ňom mohla trénovať vytrvalosť :D

      Odstrániť
  3. Och tak rada by som si išla dnes zabehať ale trčím v škole dnes dlho :/ ty máš výhodu, že už nie si na strednej :D ale tie raňajky vyzerajü úžasne ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já už nevím co ti na ty běhy psát!!!!:D neuvěřitelný♥ krásný den zlatuu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Můžu se zeptat, od jaké značky máš ty hodinky a jestli jsou i s GPS?:)) a děláš si tu avokádovou pomazánku sama nebo ji kupuješ?:))) Měj krásný den♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hodinky sú značky Sigma konkrétne Sigma PC 25.11 a bohužial nemajú ani GPS a dokonca ani nemerajú km, čo mi tam dosť chýba, ale sú to tie najlacnejšie hodinky (40€), ktoré spĺňajú tie veci, ktoré som od nich očakávala. Keby som na začiatku vedela, že ma to bude tak baviť, vybrala by som si určite hodinky zn. Polar, ktoré sú však až dvojnásobne drahšie. Len sa mi zdalo veľa investovať do toho na začiatku, keďže som nevedela koľko mi to nadšenie vydrží. A avokádovú pomazánku si robím sama :) Tá je najlepšia. Mäkké avokádo si roztlačíš vidličkou, osolíš, okoreníš a nasypeš trošku granulovaného cesnaku a je to tá najlepšia pomazánka na svete! :) Určite vyskušaj :)

      Odstrániť
    2. Já chci právě koupit hodinky příteli, ale chci s GPS a ty jsou dost drahé:/ ale teď mají v Tchibu, tak o nich přemýšlím:)) a děkuji za typ na tu pomazánku, určitě ji vyzkouším:))

      Odstrániť
  6. 13 km? Páni, gratuluji! Já stále bojuji se svými 4mi, které nejsem schopná uběhnout ... Motivuješ mě! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :) Ja ani sama neviem ako to že mi to tak ide, proste bežím, užívam si to a vôbec nekráčam :) Uvidíš, že časom odbehneš aj viacej ;)

      Odstrániť
  7. Ahoj :) pomazánku z avokáda též miluju! :) někdy do ní, jako do všeho, přidám i sušená rajčátka, na která jsem si vypěstovala menší závislost.. :D k rekordu moc gratuluju, měj se krásně ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratuluji k rekordu. Tady v Praze pršelo ale už mám absťák a chci taky vyběhnout. Já dávám tak cca 6-7km klasicky. Někdy víc někdy míň podle nálady. Ale seš dobrá motivace :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 13 kilometrů? Tak to je obdivuhodná vzdálenost, gratuluji! :) Já tedy nejraději běhám sama, nerada se někomu právě přizpůsobuji :D Snídaně vypadá krásně a jsi dobrá, že se donutíš ke slané verzi, já jsem kašičkový závislák :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow, musíš být na sebe pyšná! :) Snídaně vypadá báječně, jako všechny tvoje snídaně (od kaší až po vajíčka) :)) Po přečtení tvých článků mám hned chuť vyběhnout ven :) Jsi motivace. Krásný zbytek dne přeji I.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi veľmi pekne! ♥ Vždy sa s takou radosťou čítajú takéto komentáre :))

      Odstrániť
  11. Nádherná čísla Lucinko a ještě lepší papání! :)

    OdpovedaťOdstrániť