sobota 1. marca 2014

Hello Saturday ♥


Krásne slnečné ránko Vám prajem ♥
Ako ste sa vyspali? :) Mne sa po včerajšom pekne strávenom piatku spalo skutočne vynikajúco a ešte lepšie sa mi vstávalo do dnešného dňa :) Včerajšia rodinná "oslava" sa podarila. Dostala som krásnu kytičku ruží, veľkú fialovú orchideu do izby a babka sa konečne naučila, že mi má kupovať čokolády s vysokým obsahom kakaa :D Večera bola vynikajúca, nie je nad lepšie jedlo aké varí moja mamina a tak každému veľmi chutilo. Ostala ešte polovica torty, takže ma čaká dneska na desiatu a aj olovrant. Dneska ešte pridám aj recept, pretože mi veľmi chutila :) Ráno som si chcela urobiť také ľahšie raňajky a tak som zvolila obľúbené zdravé voľské oká so zeleninou a knäckebrotmi. Šálka rannej kávy nesmela chýbať a tak som si do nej pridala trošku parížskej šľahačky. Káve a ešte k tomu so šľahačkou sa len ťažko odoláva ♥ Keďže som včera nerobila nič spojené s písaním práce (bohužiaľ), dneska ma to neminie. Konečne si dnes umyjem a poupratujem aj auto, pretože vyzerá úplne hrozne. Ja tomu hovorím "tak by auto dievčaťa vyzerať určite nemalo" :D Snáď vy si užijete dnešný deň 
lepšie ako ja :)


10 komentárov:

  1. pařížská šlehačka :-o ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je názov :D aby nevznikli nedorozumenia, že by bola priamo z Paríža. Bodaj by :D

      Odstrániť
  2. Ta kávička se šlehačkou vypadá luxusně! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Achjo, ty Tvé ranní články nabité pozitivní energií mi vždycky zvednou náladu! :) I když tady zrovna sedím s opuchlým nosem a bolestí hlavy...zase nemocná :D
    Jsem moc ráda, že sis oslavu užila! :) A káva se šlehačkou? Proč mě nikdy nenapadlo si to doma udělat? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem! ♥♥♥ Mrzí ma, že si opäť chorá :/ Prajem ti skoré uzdravenie! :)

      Odstrániť
  4. mňamka! bože, ta kávička! ♥
    dodatečně všechno nejlepší, ten dort vypadal úžasně, jsem moc zvědavá na recept! Mamka bude mít brzy narozeniny, třeba jí dokážu, že kuskus je dobrá věc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásná snídaně !!! a ta káva ! och och <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam, vajíčka jsem k snídani neměla už léta, zase jsi mě na ně navnadila :D Pouvažuju o nich na zítřejší snídani :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No jo, ty barvičky si úplně hrajou s mými chutěmi. :))
    A gratuluji babičce, že se naučila kupovat vysokoprocentní čokoládu! :D

    OdpovedaťOdstrániť