sobota 22. marca 2014

Hello Saturday ♥


Krásne dobré ráno Vám prajem ♥
Ako ste sa vyspali? :) Ja úplne vynikajúco! Hoci som šla spať o polnoci, o pol šiestej som vstala svieža ako rybička a vyskočila z postele v úžasnej nálade a mala som neskutočnú chuť si zacvičiť. Niekedy už na mňa mamina so sestrou pozerajú, či mi náhodou nepreskakuje :D Pôvodne som mala v pláne ísť aj dnes ráno behať, ale keďže zajtra chcem ísť na minimálne hodinový beh s ockom von do prírody, tak som si povedala, že dneska si zacvičím len niečo ľahučké. Rozhodla som sa pre yogu, ktorú som necvičila už strašne strašne dávno a už som aj zabudla, aký je to úžasný pocit :) Vystriedala som videá jogy s videami na bruško, takže ranných 40 minút cvičenia ma nakoplo do nového dňa, ktorý však nebude ničím iným zaujímavý. Vonku je krásne počasie, slniečko už od rána svieti a mňa čaká celodenné sedenie nad bakalárkou. Veľmi však dúfam v to, že dneska ju už dám celú viac menej dokopy, no ešte ma čaká písanie úvodu a závera a tiež spisovanie bibliografie, tak snáď sa mi to nejak podarí aspoň počas tohto víkendu. Posledné dni som to veľmi flákala, takže už si nad to skutočne musím sadnúť. Aké sú Vaše plány na dnes? Idete niekam von? Ako trávite tieto krásne slnečné dni? :)


Ranný workout:




Na raňajky som si potom urobila ovsenú kašu v podobe, v akej som ju už nemala skutočne veľmi dávno. 
Dokonalá kombinácia je kombinácia maku s nastrúhaným jabĺčkom a kaša chutí úplne vynikajúco! 
Napokon som si ju preliala bielym jogurtom a skvelo som si pochutnala :) Proste dokonalý začiatok dňa! 
U mňa úplne platí to, že keď začnem ráno v dobrej nálade a dobrými raňajkami, tak mám náladu hneď lepšiu po celý deň :) 


Krásny zvyšok soboty Vám prajem ♥

21 komentárov:

  1. Ty tvoje fotky, ach. ♥
    Já plánuji vyrazit alespoň na zahradu, dát si nějaký HIIT. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná snídaně ♥.. Jak jinak taky :D :)

    U nás se bohužel počasí trochu pokazilo, ale alespoň mě nebude tolik mrzet, že se o víkendu kvůli učení ani nepodívám ven :D
    S tou snídaní i ranním cvičením to mám taky tak, ale bohužel si ráno ještě před snídaní stíhám zacvičit opravdu jen výjimečně :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelé fotky. Ja som tiež dnes ráno rozlepila oči už o šiestej vyspatá. V poslednej dobe dlhšie nespim, lebo ma zobudza svetlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyjo kaše s nastrouhaným jablíčkem musí být fakt dobrá!! A děláš ji taky nromálně v hrnci?:) a tuhle s jablkem jsi měla s mlíkem a s vodou nebo jen s vodou?:)) A ať jde bakalářka od ruky!!:) Já zase musim dnes roztleskávat na hokeji, tak si toho sluníčka taky tolik neužiju:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno normálne v hrnci :) S tými instantnými sa to ani nedá porovnať. Tieto sú proste najlepšie :) A robím si kašu vždy s vodou + bielok alebo celé vajíčko :)

      Odstrániť
  5. Ta snídaně vypadá božsky! Musím si co nejdřív taky udělat kašičku s mákem a jablkem :) A běhat se chystám dnes večer! To počasí k tomu přímo nabádá a je třeba trénovat na Spartan Race! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky! :) obdivuji tě z tou bakalářkou, já ještě nezačala :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čooo? :D:D:D ty ju máš dokedy odovzdať? Ja do 16. apríla tuším, tak preto sa ponáhľam, lebo sa chcem už začať učiť na štátnice.

      Odstrániť
    2. do 16. května :D já asi ráda pracuju pod tlakem, nebo nevim :D

      Odstrániť
    3. :D:D:D no tak to si toho tlaku užiješ :D ja by som si to isto nenechávala takto na poslednú chvíľu, ale zas ja som veľmi vážna v týchto veciach, tak to musím mať veľmi veľmi dobre no :D Čo sa týka školy tak si dávam záležať :)

      Odstrániť
  7. Jako vždy nádhera!! Ale řekni mi proč se pořádně nevyspinkáš? Nejsi unavená? :-( Zdá se mi, že vždy vstáváš děsně brzy...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve to, že ja vôbec nie som unavená, keď vstávam tak skoro :) Akonáhle vstávam okolo siedmej alebo neskôr, tak práve vtedy som strašne unavená počas dňa a k tomu ma bolí ešte aj hlava.

      Odstrániť
  8. Jééé obdivuji tě, že jsi vstala tak brzo. Já jsem dneska vstavala už ve 4, ale bohužel na brigádu :-D Takže se žádné cvičeníčko a kašíčky nekonaly :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Stačilo by i míň fotek ;) Tak brzy bych nevstala, jsem vzdycky tak rada kdyz se muzu vyspat :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetci sme iní :) Ja som menej vyspatá, keď spím dlhšie.

      Odstrániť
  10. ahoj lucii..ja by som rada videla tvoju postavu...aky vysledok je po zdravom jedeni a po cviceni...dakujem ..super blog :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Už som premýšľala nad tým, že by som nejaké fotky urobila, ale nemám ich s čím porovnať. A hlavne by som nepovedala, že mám nejakú úžasnú postavu a ani to, že by som bola chudá :) Je pravda, že vidím rozdiely najmä v spevnení a bruško sa mi celkom pekne rysuje, ale nejaké radikálne zmeny som zatial nepostrehla. No vezmem to do úvahy a možno časom pridám aj fotky :)

      Odstrániť
  11. Teď se tedy stydím, protože já sobotu úspěšně celou prospala, jen jsem se válela, jedla a koukala na seriály :D Holt asi už nevydržím to, co dřív, a tak po pátečním plesání musel následovat relax :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ta vypadá tak úžasně! <3 my jsme včera slavili narozeniny, bratránek měl 2 roky, takže jsme si užili spoustu srandy :P ohledně té bakalářky, já nedávno dodělávala seminární práci a těšilo mě, že jsem ji měla hotovou asi 14 dní před tím, než se měla odevzdávat, protože normálně bych ji asi taky dělala na poslední chvíli :D

    OdpovedaťOdstrániť