nedeľa 30. marca 2014


Krásne nedeľné ráno ♥
Nezabudli ste si prestaviť hodinky? :) Ja rozhodne nie, to by som potom ráno vstala neskoro na môj nedeľný ranný beh, na ktorý som sa vybrala už o šiestej. Od rána mám však pocit, že ten čas dneska uteká akosi  prirýchlo. Dúfam, že nebudem mať ten pocit celý deň, lebo dneska mám tých vecí na práci viac než dosť. Napriek tomu, že ma čakajú povinnosti mám však úžasnú náladu už len pri pohľade von z okna :) Na nedeľné ráno sa vždy veľmi teším, pretože si rada v tento deň prichystám na raňajky niečo iné ako v ostatné  dni. Dneska som dlho váhala, či mám urobiť palacinky alebo waffle. Napokon však zvíťazili waffle už len pri spomienke na to, ako neuveriteľne som si ich vychutnala minulý týždeň. Robila som ich podľa toho istého receptu, o ktorý som sa s Vami podelila v tomto príspevku. Dve z wafflí som si pekne potrela jahodovým džemom, jednu tvarohom a ďalšiu ricottou ♥ Krásne červené jahody som si kúpila v piatok v Tescu práve z dôvodu dnešných raňajok. Boli úžasne sladučké a celé som to doplnila tečúcim kakaom (kakao + voda), takže raňajky doslova rozprávkové ♥ 
Mali ste dneska vy niečo špeciálne? Čo dobrého ste raňajkovali? :)


12 komentárov:

  1. Vyzeraju dokonale , mnam :))
    a tento vaflovac nie je z lidlu? lebo ja rozmyslam uz dlhsie ze by sa na zišiel domov :D a od pondelka bude aj v lidli presne s tymto vzorom :)

    a s tym posuvanim casu to mam rovnake najma ked sa o hodinu menej vyspime tak mi ta hodina proste chyba cely tyzden :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem ti povedať, lebo my ho máme už celkom dlho, len sme ho vôbec nepoužívali, pretože to zaberie celkom dosť času :/ Ja som wafle robila asi pol hodinu, takže palacinky sú rýchlejšie, ale je to dosť možné, že ho máme práve odtial :) V Lidl sa podľa mňa tieto veci veľmi oplatia :)

      Odstrániť
  2. Prosím, netýrej mě tak! Ty tvoje fotky jsou vždy tááák úchvatné <3 Doufám, že sis užila běh. Já dnes bohužel vstávala do práce, ale odpoledne to vidím na kolo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je dokonalost, tvoje snídaně jsou nejlepší a nejhezčí na světě!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ježiš to zase vypadá úžasně♥ já jsem tento víkend u taťky, takže si taky dopřávám pořádné a výborně snídaně:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, máš překrásné jídlo:) a určitě i strašně dobré!
    Můžu se zeptat, v čem si udělala největší změny a kolik míváš denně sacharidů/tuků/bílkovin?
    Sama pořád nevím kolik sacharidů si můžu dovolit...3-4 krát týdně nachodím denně kolem 5-10 km, ale váha se stále drží stejně.
    Děkuji moc:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je zase krása, hrozně se mi líbí ten tvar vaflí! :)) A vždycky to naprosto perfektně nazdobíš, prostě pastva pro oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je nádherná!!! :) Nejen, že to určitě výborně chutná, ale vypadá to báječně!! :) Miluju jahody, miluju vafle!! To je fakt paráda!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ako dlho sa robia tie wafle? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja v to ráno vždy vstavam skôr, lebo príprava trvá trošku dlhšie, ale zas medzitým si robím nejaké veci :) Tých 5 wafflí sa mi pečie cca. 20 minút. Zatiaľ som to veľmi nesledovala, ale môžem sa na to sústrediť nabudúce a napísať ti to sem :) Rozhodne to trvá dlhšie ako palacinky či kaša.

      Odstrániť