nedeľa, 16. marca 2014

Lunch time ♥


Ahojte ♥
Ako sa máte? Ako trávite dnešnú nedeľu? :) Ja momentálne sedím už pred televízorom a trošku oddychujem po mojom výdatnom obede. Spravila som si veľkú mňamku, ktorú môžete vidieť na fotkách :)) Dneska mi počasie trošku prekazilo plány, keďže na ráno na deviatu som bola dohodnutá s ockom, že ideme spolu behať, teda on pôjde na bicykli, lebo má problémy s kolenom a ja budem behať, no presne vtedy sa poriadne rozpršalo. Teraz to však vyzerá sľubne a tak dúfam, že poobede sa nám podarí trošku vybehnúť. Čo sa týka obeda, v trúbe som si upiekla pangasia na prírodno. Stačilo si ho len posypať korením na ryby, čiernym korením a na vrch som si poukladala nakrájanú cibuľku. Všeobecne cibuľku veľmi nepoužívam pri varení a už vôbec nie tú bielu, no keď si ju takto poukladám na mäso alebo pod mäso, tak sa pekne upečie a má úplne inú chuť, tak vtedy mi neskutočne chutí :) K rybe som si uvarila pšeno, do ktorého som si ku koncu varenia primiešala 150gr nahrubo nastrúhanej cukety. Na tento spôsob mi pšeno neskutočne chutí. Odkedy som kúpila cuketu, pchám ju hádam úplne všade :D Čo dobrého ste obedovali vy? :)


Prajem Vám nedeľu plnú oddychu :) ♥

11 komentárov:

  1. Jee :) vypadá to nádherně!! Taky oddychuju u pohádky :) krásný zbytek víkendu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňamka!!! Já jsem dneska měla taky rybičku:)) ale lososa:)) po dopoledním cvičení to byl zasloužený oběd:D♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cuketová královna! ;-) Krásný obídek!

    http://beh-na-dlouhou-trat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja by som cuketu mohla jesť stále donekonečna, hlavne teraz, keď ju horko-ťažko niekde zohnať :D a cibuľu milujem v akejkoľvek podobe :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rybička, cuketa, květák... to jsou dobrůtky! A vypadá to krásně :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám strašne ráda opečenou cibulku:) Ráda jí tam nechávám pěkně dlouho, aby byla hnědá:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňaaam, to vypadá moc dobře :)

    http://beauty-mischigan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já cibuli nesnáším :D Ale jinak to muselo být strašně dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jé, cuketa, té bych se teď také mohla ujíst!:)) Vypadá to skvěle, stejně mám ráda pangase, i když se o něm říká leccos :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dokonalý oběd! Zítra běžím pro cuketu <3

    OdpovedaťOdstrániť