piatok, 14. marca 2014

morning update ♥

Ahojte ♥
Dnešný ranný príspevok bude trošku neobvyklý, nebudú to ani raňajky ani jedlo, len menšia koláž z dnešného rána. Vstala som totiž dosť skoro, 
opäť som to neodhadla a príprava mi zabrala menej času ako obvykle, tak tu teraz sedím a čakám kým bude osem hodín, aby som sa vybrala na dou-
čovanie. Predtým si však idem nakúpiť jedlo, kopuu jedla, takže pre istotu vyrážam o hodinku skôr ako mi začína doučovanie :) Po ňom utekám do fitka, 
rýchlo sa domov najesť a potom pomôcť ockovi do práce, odkiaľ sa vrátim zrejme až podvečer. Dneska asi nestihnem už nič iné pridať, takže niečo rýchle aspoň takto na ráno :) Keďže máme konečne piatok, máte nejaké špeciálne plány, čo sa týka dneška poprípade večera? :) Prajem Vám krásny deň, užite
 si ho poriadne a využite krásne počasie vonku ♥

9 komentárov:

  1. Máš bezva košili ;D já se teď vypravuju do posilovny a pak si jdu pro balíček z Asosu - našla jsem totiž plavky ve své velikosti !!! (doufám teda, že mi budou :D) takže se od dnešního dopoledne budu těšit na léto ^^ taky se měj hezky :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no dúfam že to nebolo ironické :D s tým smajlom si ma trošku zmiatla :D ale každopádne naživo vyzerá lepšie ako na fotke :D A držíím palčeky s plavkami! Asos má krásne veci :) Už som videla že už aj do obchodov prichádzajú plavky :)

      Odstrániť
    2. nebylo to ironické ani v nejmenším !!!!! (radši nepřidávám smajlík :D)
      a z plavek mi stejně všechno leze, ale aby se to nedělo, tak bych musela mít neoprénový oblek, takže jsem v rámci možností spokojená :D (velký prsa jsou prokletí no ... ^^)

      Odstrániť
  2. Odkial mas koselu? Ja sa chystam na volby, chodievas aj ty volit?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z New Yorkeru :) Teraz tam majú celkom pekné niektoré košele :) A áno, áno. Idem voliť zajtra :)

      Odstrániť
  3. Moc ti to sluší!
    Já žádné plány nemám, budu odpočívat a koukat na filmy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. There is certainly a lot to know about this subject. I really like all of the points you made.


    Also visit my webpage Plantar Fasiitis Shoes

    OdpovedaťOdstrániť