utorok 25. marca 2014

♥ morning workout & breakfast ♥


 Ahojte ♥
Dnešné ráno som nezačala nijak inak, ako opäť behom ♥ V utorky behať nechodím preto, pretože chodievam v tento deň do fitka, no dneska sme to museli zrušiť kvôli určitým okolnostiam a tak som si to vynahradila ranným domácim cvičením. Keď už mám cvičiť doma, tak jedine ráno, pretože vtedy som ešte plná energie, mám na to chuť a náladu a ešte mi to dodá aj energiu po zvyšok dňa. Poobede a večer je to už horšie, vtedy by ma k tomu nedonútil nikto a nič, pretože jediné na čo sa vtedy zmôžem je pozeranie telky a prechádzka vonku. Po cvičení nasledovali raňajky. Mala som chuť urobiť si niečo iné ako ovsenú kašu, niečo, čo na raňajky nejedávam a tak som si povedala, čo tak si dať musli s jogurtom. Mám doma zásoby toho najlepšieho musli, aké som kedy jedla, toho od Mixitu ♥ Aby toho však nebolo málo, urobila som si aj avokádovú pomazánku, ktorú som si natrela na ryžový chlebík. Do jogurtu som si nasypala musli, lyofilizované ovocie taktiež od Mixitu a ananás. Nabudúce už však budem múdrejšia a musli s jogurtom si ponechám radšej na desiatu a olovrant ako to robievam, pretože na ráno sú to dosť slabé raňajky :/  Teraz mám však aspoň o jeden dôvod viac, tešiť na zajtrajšie ráno a obrovskú misku ovsenej kaše ♥ 
Čo ste dneska raňajkovali vy? :)


Ako som už spomenula, ráno som začala pomerne aktívnym spôsobom a to nasledovne:
Beh (41 minút, 7,18 km)


Krásne prežitý deň Vám prajem  ♥

14 komentárov:

  1. Neskutečné, kolik energie máš!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle vypadá tak parádně. Jsem hodku po józe, takže si běžim něco podobného spáchat :)
    Přeji krásný den!!
    EJNET

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já se tak ráda chodím! :) taky patřím k ranním ptáčátkům, ráno považuji za nejkrásnější část dne! Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já dnes ráno také musela odložit posilovnu, protože jsem včera večer dostala nové CD Tomáše Kluse a nemohla jsem spát, protože jsem ho musel a poslouchat pořád dokola a dokola a ráno jsem byla úplně mrtvá, ale alespoň jógu a zkracovačky jsem zvládla a posilovna odpoledne :)) Krásnou snídani si měla, plnou vitamínů! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juu to vypadá skvěle!!:))) Dneska jsme si z tebe vzala příklad a šla jsem taky ráno běhat!!:) Hezky na šestou budíček a šlo se:D škoda ale, že jsem nemohla běžet, tak dlouho, když mám školu od 8 a já potřebuju ráno dostatek času na snídani atd:D Ale byl to super začátek dne!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám obecně více energie asi právě odpoledne,jelikož v tu dobu jsem Zvyklá cvičit kvůli škole :) jsi dobrá,ze vstavas takto brzo a jsi po ránu tolik aktivní :) snídaně vypadá hezky,ale také jsem se přesvědčila,ze kaše je stará dobrá klasika,která zasyti a jogurt s musli je lepší nechat na svačinu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tyjo, ja jsem rada ze rano vstanu z postele :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to lákavě, jen nechápu proč jíš ty pufované chlebíčky? To ti to vážně tak chutná? Vždyť např. žitný chleba je mnohem zdravější než toto:)
    Jinak mně se nejlépe cvičí buď ráno, nebo úplně až večer. Jelikož ale ještě chodím na střední, tak musím cvičit kdy je čas a klid:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, chutia mi, inak by som ich nejedla :) Chlieb jedávam len veľmi zriedka a aj to skôr na desiatu/olovrant, kedže na raňajky sa z neho nenajem. To by som si musela dať veľké množstvo, aby mi to stačilo, takže takto mi to vyhovuje :) S tým cvičením chápem, veľa záleží od toho ako má kto školu/prácu :) K tomu to treba aj prispôsobiť :)

      Odstrániť
  9. Skvělá snídaně, i když musím souhlasit, že musli s jogurtem mě taky nezasytí. Kolik g musli sis dala? Ovesná kaše je stejně nejlepší start do nového dne, že ano :) A cvičíš fakt pořádně, chválím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ovsená kaša alebo potom miešané vajíčka :) Tie ma zasýtia ešte viacej :) A dala som si 250gr bieleho jogurtu (3%) + 60gr musli a ananás :)

      Odstrániť
  10. Jakože se z těch pufovaných najíš víc než z žitného chleba? :D To snad ne :)) Právě že když si dám ráno ty sladké, tak mi hrozně rychle klesne pak cukr ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sladké? :D mne neprídu sladké. Po chlebe rýchlo vyhladnem, preto ho jedávam málokedy na raňajky. A aj to si musím dať minimálne 3 veľké krajce. Ja nechápem, čo je také ťažké na tom pochopiť :D Niekoho nasýti ráno ovsená kaša lepšie ako vajíčka, niekoho zas vajíčka nasýtia lepšie alebo naopak chlieb. Všetci sme iní, každý si musí nájsť to svoje. Tieto ryžové chlebíky sú také isté ako keď si dá niekto knäckebroty.

      Odstrániť