utorok, 18. marca 2014

♥ morning ♥


Uff, dnešné ráno mi dalo teda riadne zabrať! Okrem toho, že som si vychutnala poriadne veľkú nálož ovsenej kaše (ktorú milujem úplne najviac, mňam!), ma hneď z rána poriadne vystrašil môj nezbedný pes. Dneska si zaumienil, že sa mu chce ísť na prechádzku hneď ráno a tak si otvoril bránu a vybral sa von. Neviem, či by zrovna niekto mal chuť ráno stretnúť na ulici veľkého, chlpatého, bieleho skoro 60kg psa, ktorý pripomína ľadového medveďa :D Rýchlo sme s maminou nasadli do auta a šli sme ho hľadať. Ani si neviete predstaviť, ako som bola vystrašená, pretože každý chodí ráno do práce, deti do školy a navyše sú na ulici vždy vypustené túlavé psy, tak som sa bála, nech sa niečo nestane. Po desiatich minútach sme ho našli ako sa prechádza po našej ulici (pričom sme obišli celú dedinu) a veselo si vykračuje. Jediné moje šťastie je, že to nie je ten typ psa, ktorý by niekoho napadol alebo nebodaj ublížil. Našťastie všetko dobre dopadlo a pevne verím, že sa už takáto situácia nezopakuje. Riadne rušné ráno, čo poviete?  


Čo sa týka raňajok, dneska som si poriadne dopriala! 80gr ovsených vločiek, 1 bielok, 500ml vody a 100gr nastrúhanej mrkvy
Na ozdobu som si včera kúpila maliny, pridala som lyofilizované ovocie od Mixitu, biely jogurt a tú najlepšiu 81% čokoládu z Lidl
Radšej som si kašu naložila do veľkého hlbokého taniera, pretože v nedeľu putovala do väčšej misky, z ktorej mi vytiekla :D Čo som si 
však všimla je, že keď jedávam raňajky v podobe miešaných vajíčok ako napríklad včera, tak zostanem sýta až doobeda. 


Čo ste mali na raňajky dneska vy? ♥

16 komentárov:

  1. Ja dnes klasicky jogurt, s najväčším a najšťavnatejším jablkom aké som kedy jedla a banánovými plátkami :)
    Rušné ráno, to veru hej.. Ja musím byť v izbe ticho ako myška už od pol šiestej pretože spolubývajúca stále spí. Nuž, keď máme každá iný režim dňa je to ťažké..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to by som asi neprežila teda. Presne pre takéto dôvody by som nechcela byť na intráku alebo priváte. Práve to, že každý sme iný, potom je to ťažké no :/

      Odstrániť
  2. já mám taky pocit, že po slané snídani vydržím mnohem déle sytá !!! a přitom když si vajíčko dám do pancakes, tak by to teoeticky mělo "vyjít nastejno" :D no tělo je stejně věc nepochopitelná ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne! a pritom tie raňajky sú teoreticky menšie, lebo kaša sa zdá byť obrovská, ale už zachvilu budem mať aj tak hlad. Ešte že idem do fitka, tam mi ten čas ubehne a dám si poriadny obed doma :)

      Odstrániť
  3. Pani tak hlavně,že se pejsek nakonec našel... Vzpomínám si,když nám jednou utekla babiččina fenka...hledali jsme ji asi půl dne,pak se vrátili a ona čekala u branky domů:D
    Snídaně vypadá úžasně,hlavně se mi líbí,jak je kasičky hodně :):D
    Krásné ráno přeji!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem dneska vstávala extrémně brzy, protože jsem byla fotit ranní trénink basketbalistů (chlapci mají můj obdiv, protože, to co tam po ránu předváděli...wow!) no ale hlavně jsem se nestihla ani nasnídat, tak jsem si kaši vzala s sebou do práce - byla výborná, jen ta úprava trochu pokulhávala :D Ale ta tvoje je krásná! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňaaaam o je nádhera Lucinko :) Já teď zkouším něco "nového" takže kašičky šly stranou, ale už se na ně zase mooooc těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je mi líto, že jsi se takhle vyděsila hned po ránu! Ale je štěstí, že jste ho našly tak rychle a že váš pejsek není typ, který by ublioval:P Jinak kašička vypadá nádherně!:P A co se týká těch vajíček,na tom něco je. Mamka mi vždycky říká, že když mám chuť po ránu na něco slaného, mám si dát vajíčka, ať už smažená nebo vařená, že to lépe zasytí. A taky je to pravda, když si dám ráno vajíčka, nemám hlad až do oběda:P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hlavně, že všechno dobře dopadlo nakonec :)
    Svoje kaše už jsi dovedla do dokonalosti ♥...můžu se jen zeptat, co přesně s chutí udělá, když tam přidáš bílek? :D
    Já jsem dnes ráno taky měla kaši, ale oproti Tvé totálně obyčejnou- vločky, třtinový cukr, mléko, rozinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S chuťou ani vajíčko ani bielok neurobí vobec nič :) Ja to robím tak len preto, že mlieko som tým nahradila :) Inak je to to isté si myslím. Nič špeciálne :) A trstinový cukor určite vymeň za med. Je to nielen o niečo zdravšie ale hlavne aj lepšie :)

      Odstrániť
    2. děkuji, teď už je mi všechno jasné :) bílek určitě zkusím :)
      Bohužel medem sladit nemůžu- mám na něj alergii :-/

      Odstrániť
  8. nee, "ledního medvěda" bych po ránu potkat nechtěla :D díkybohu že jste ho našly! já se jen vztekala při publikování článku, blblo to, jinak ráno ok :D krásná kaše :P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úplně mám na to chuť :) Ta honička za psem mě rozesmála :-D :-)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. oooch práve som dostala neuveriteľnú chuť na tú kašu !! :) a na taký ranný beh môžem akurát tak zabudnúť, keďže musím chodiť ráno do školy :/ Jedine cez víkend..
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Že lední medvěd :-D Úplně si mě rozesmála. Já ho úplně vidím, jak si veselo vykračuje. Takový pán :D Dobře, že jste ho našli bobiška :-) Ten si teda vyšel na procházku :D
    Snídaně je jako vždy úžasná <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Teda taková mňamka!!! Miluju ty tvoje snídaňové články!!!:)))

    OdpovedaťOdstrániť