sobota, 29. marca 2014

♥ oatmeal for breakfast finally ♥


Pekné ráno ♥
Nemôžem uveriť tomu, že dneska som mala dilemu, či si na raňajky urobiť vajíčka alebo ovsenú kašu. Doslova som si slané raňajky zamilovala, no keďže za posledné dni som začínala ráno práve nimi, tak nakoniec zvíťazila ovsená kaša. Navyše, po rannom 10,8km behu mi padla vhod :) Keďže som ju mala naposledy pred pár dňami, o to viac som sa tešila na to, kedy sa do nej pustím. Dneska som chcela vyskúšať niečo iné ako obvykle, keďže v poslednej dobe je to stále to isté. Dnešnú kašu som si urobila zo 70gr ovsených vločiek a do kaše som počas varenia primiešala 1/2 banánu a veľkú polievkovú lyžicu maku. Čo som však urobila odlišne bolo, že som si do nej počas varenia neprimiešala ani vajíčko ani bielok. Miesto toho som kašičku ozdobila tvarohom a ricottou, ktorú som si kúpila včera a neviem si ju vynachváliť ♥ Je to úžasná dobrota. Napokon som si nakrájala čerstvý ananás na kocky, roztlačila vidličkou, posypala škoricou a v hrnci trošku uvarila. Nakoniec som zmes vyliala na kašu a hotovo! Určite odporúčam pridať na kašu tvaroh či ricottu, lebo keď som si to celé pomiešala, mala úžasnú krémovú konzistenciu! Konečne aspoň malá zmena :) Akými raňajkami ste začali sobotné ráno vy? :)


Poriadne si užite dnešný krásny slnečný deň! ♥

14 komentárov:

  1. Hmmmm s tou ricottou to vypadá fakt mňamózne :D výborná kombinácia (akurát ja nemusím mak :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna baštím makovou kaši, akorát teda pro změnu s jahodami a kiwi :) Po zimě, kdy jsem jedla denně banán, si teď slaďoučkých jahod nemůžu dojíst. A nevěřila bys, jak mě svými zmínkami o běhu hecuješ :-D Už včera jak jsem běžela, tak jsem chtěla dát 10km, ptz jsem si vzpomněla na tebe :-D No nakonec můj naplánovaný okruh vyšel na 9km, ale i tak jsem spokojená. Dnes jsem běh v plánu neměla, ale asi si ho stejně dám, když tak pročítám tvůj článek :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vážne? :D:D:D ahahah :D aká si zlatá :D Dneska je úžasné počasie, takže určite to bude za to stáť. Strašne je teplo :) Ja som dneska dala do toho dušu aj telo, všetko :D Ale vidím, že sa mi čas zlepšuje, aj ked pomaličky, ale predsa. Ja som tento týždeň vobec nebola vo fitku, lebo sesternica s ktorou chodím zo zdravotných dôvodov nemohla, tak aspoň som si bola zabehať zatiaľ 3krát a zajtra idem tiež :) K cvičeniu doma sa už neviem donútiť a k behu sa našťastie nemusím :D

      Odstrániť
    2. No teplo je, ale u nás je tak nějak šero :-( Snad se sluníčko nakonec ukáže. Taky teď bulám cvičení, protože běhu dávám přednost, ale pak už nemám sílu, abych si i zaposilovala. Což mě docela mrzí, protože bříško mi povoluje. No co, budu muset o to víc zabrat :-D Gratuluji ke zlepšení. U mě je to momentálním "rozpoložením" :-D Takže někdy dám 10, jindy už po 4.km umírám. Což mě docela mrzí, jelikož bych se taky ráda hezky postupně zlepšovala.

      Odstrániť
  3. Páni vypadá to skvěle!! Říkám si to pořád, ale už vážně musím zkusit tu kaši s mákem!! Protože mák miluju!! A tahle kombinace vypadá vážně skvěle!! Kouknu, jestli má taťka doma taky vločky a zítra bych si tuhle mňamku udělala:)) A zkusím tam dát i ten tvaroh!! Měj krásný den a těším se na další článek♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ovesnou kaši miluju ♥ A nejradši mám s rozmačkaným banánem a tvaroh navrch. Nebo přidám nakrájené jablko asi poslední tři minuty vaření a do toho mák :) Tvoje byla určitě výborná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kombinácia jablko a mak je úplne dokonalá ♥ Tiež som si chcela urobiť povodne s jablkom, ale nemáme doma:(

      Odstrániť
  5. Vypadá to fantasticky! Mňam. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já dnes zase dortík a zítra už taky kaše! Nemůžu se dočkat, zvlášť když vidím tu tvojí! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam...právě jim taky kaši :D :) akorát mam dnes takovou tekutější( tak jí mám nejraději ) :) Jakou konzistenci máš nejraději Ty? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež rada tekutejšiu, nie úplne hustú ale zas ani riedku, preto si do nej pridávam viacej vody :) Hlavne nech jej véééľa! :D To je najdôležitejšie :)

      Odstrániť
  8. Tedy co se snídaní týče, nikdy bych mezi sladkou a slanou neváhala, nikdy! :D :D Ne, občas ráda posnídám třeba čerstvé pečivo:) A vajíčka bych také chtěla někdy ráno vyzkoušet, zatím ale vyhrává pořád sladká varianta, ať už je to kašička nebo třeba lívance.
    Riccotu jsem do kaše ještě nikdy nezkoušela přidávat, děkuji za dobrý nápad, mohla by v tom být výborná :) No ovšem tvarohem se nikdy nic nezkazí, že :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Oooch tá kaša vyzerá úžasne ! :) Kde si prosím ťa kúpila tie hodinky, ktorými si meriaš spálené kalórie, tep, čas atď ? aj mne by sa také zišli a neviem odkiaľ kúpiť :/
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Hodinky som kupovala cez tento e-shop: http://www.shoppie.sk/ a sú to konkrétne tieto http://www.shoppie.sk/sigma-pc-1511-yellow/d-132268/ :)

      Odstrániť