streda 12. marca 2014

People who inspire me III. ♥


ANDI CLAUSEN
Jej Instagram nájdete TU.

LINN JACKOBSSON
Sledovať na Instagrame ju môžete TU.

A to najlepšie na záver!
Instagramový účet, na ktorom môžete obdivovať tie najväčšie porcie ovsených káš, 
takže si viete asi predstaviť, prečo ho mám úplne najradšej ♥ To je niečo presne pre mňa a to mi pripomenulo, 
že ráno ma čaká ovsená kaša zo 100gr ovsených vločiek!!! Dneska snáď od radosti a hlavne nedočkavosti ani nezaspím :))

VALENTINA BALLERINA
Jej neodolateľné fotky jedál môžete obdivovať TU.

Sledujete tieto účty na Instagrame? Máte nejaké Vaše úplne najobľúbenejšie? :)

12 komentárov:

  1. Tak to je skvělá inspirace :) zdravý životní styl! :)
    http://lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow, Linn má úžasnú postavu! :) a tie jedlá, mňam.

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeee to su super instagramy, uz ich followujem vsetky 3 dakujem za tip :)

    a ja mam dost rada knfx ta ma dokonale nafotene jedla mnam!

    a navysila si porciu vlociek? ci iba teraz na nejaku specialnu udalost? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čože???? tá má úžasné fotky!!! To si mi ani nemala písať teraz :D učím sa a miesto toho to idem všetko pozrieť :D Ďakujem za tip! Už ju aj follow-ujem :) A k tým vločkám, skôr som si poriadne začala sledovať príjem a navýšila som sacharidy, ktorých som nemala tolko kolko by som mala mať, takže vždy na raňajky a obed si ich dávam najviac a bielkoviny som naopak znížila, lebo som ich mala až o dvojnásobok viac čo nie je dobré po zdravotnej stránke, takže teraz mi všetko sedí a vyhovuje :)

      Odstrániť
  4. paráda, děkuju moc za inspiraci :) Andi budu sledovat určitě, její postava je dokonalá!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Děkuji za inspiraci, instagramu není nikdy dost! :) Hlavně ty dva první účty obsahují vše, co miluji-sport, zdravé jídlo a růžovou barvu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá prvá kočka ma fakt dostala :D fakt paráda si udržiavať hentakú postavičku pri tých všetkých sladkostiach čo tam má nafotené..to jej teda úprimne závidím, brala by som :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. oooo tak to je skvělé!!:D Já miluju instagramy:D tak moc děkuju za inspiraci:D:))) já sleduju např. johannaday a luciehol:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú prvú sledujem na blogu a má neskutočnú postavu!:) Druhá má bohužiaľ súkromný profil, tak jej neviem nahliadnuť do fotiek :/

      Odstrániť
  8. Jé, o těhle instagramech jsem nevěděla, hned je začnu followovat:D

    OdpovedaťOdstrániť