sobota, 29. marca 2014

People who inspire me V. ♥

Casey Rose
Sledovať na Instagrame ju môžete TU a má aj úžasný blog plný skvelých a zaujímavých dobrôt. 
Sofhie
Jej Instagram nájdete TUTO a má aj úžasný blog, ktorý stojí za nakuknutie :)
Kai Nora
Tie najdokonalejšie fotky jedál môžete sledovať TU. Ja sa na ne nikdy neviem vynadívať. 
Carolina
A na záver, tie najrozmanitejšie a najpestrejšie fotky jedál, ktoré sú plné plné inšpirácie, môžete sledovať práve TU.

Ako sa Vám páči dnešný výber? 
Poteším sa, ak sa v komentároch so mnou podelíte o Váš obľúbený Instaúčet :) 
Väčšinou všetky, ktoré mi odporučíte hneď aj sledujem :)

7 komentárov:

  1. Občas mívám pocit, že mi došly nápady, co v té "zdravé kuchyňce" pořád vyrábět...a pak narazím na podobné účty na instagramu a dojde mi, že zásoba inspirace je NEKONEČNÁ! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne s tebou súhlasím! :) Instagram je najlepší! Dokážem tam tráviť fakt dlhý čas, lebo je tam nekonečné množstvo úžasných fotiek a nápadov a fakt obdivujem tých ľudí, že to dokážu tak krásne nafotiť :)

      Odstrániť
  2. aaa super:) zase další inspirace, jak servírovat mňamky!!:D:)) těším se na další takovýto článek:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj tú knfx som ti odporucila ja :DD som rada že som ti dobre poradila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) preto som rada, ak mi sem vždy niekto poradí. Má skutočne krásne fotky! :)

      Odstrániť
  4. Hned jsem slečny začala sledovat! Úžasná inspirace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sakra, ten instagram má snad každý, teda kromě mě...grrr :D
    Tvoje tipy na tyhle holky jsou super, takových krásných fotek, to je radost pohledět. Na jídlo se ráda podívám, ale už moc nemusím takové ty stejné moderní fotky u všech, jak cvičí, zvedají kila a kila závaží, atd.. to už mi inspirací ani není.

    OdpovedaťOdstrániť