sobota 1. marca 2014

Recipe: Easy Birthday Cake ♥

MOJ TIP:
Keď uvaríte kuskusový korpus, ochutnajte ho. 
V pôvodnom recepte bol 1 hrnček trstinového cukru, ale podľa mňa by to bolo veľmi sladké. 
Po dovarení si ho môžte dodatočne ochutiť podľa Vašej chuti. 


OZDOBOVANIE:
Tortu si ozdobíte podľa Vašich predstáv. Ja som si nakúpila ozdoby na tortu v Tescu. 
Kúpila som si kvietky, farebné cukríky a tiež sviečky. 
Kraje som ozdobila parížskou šľahačkou. Ako vidíte, fantázii sa medze nekladú :)

 

MOJ TIP!
Tento korpus by sa kľudne mohol použiť aj na cheesecake. 
Ak budem robiť cheesecake nabudúca ja, miesto sušienom si urobím práve takýto korpus. 
Na cheesecake by sa kľudne mohlo dať o 1/2 kuskusu menej, aby bol nižší.
Pôvodný recept môžete vidieť TUTO! 
Pôvodne som chcela urobiť a aj som si nakúpila suroviny na čokoládový krém, no zdalo sa mi,
že torta by bola dosť nízka, tak som to nahradila tvarohom a podľa mňa som urobila dobre.
Ten čokoládový korpus s tvarohom chutí vynikajúco.
Svedčí o tom aj to, že dneska som si dala tortu nielen na desiatu, ale aj na olovrant spolu s tvarohom :)


Ak sa rozhodnete tortu robiť, určite mi napíšte, ako to dopadlo :)
Verím, že Vám bude chutiť! 

12 komentárov:

  1. Teda, recept je naozaj jednoduchý! Už som sa bála, že to bude niečo zložité s veľa ingredienciami a som príjemne prekvapená! Určite túto tortu niekedy vyskúšam urobiť, možno na moje narodeniny, ďakujem za recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá geniálne!! asi predsalen kúpim kuskus aj ked ho už nejedávam a toto vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jo! ♥
    Určitě! Tohle bude mamky narozeninový dort! Jestli jí o kuskusu nepřesvědčím tímhle, tak už nevím.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Woooow, tak krásný dort a on je zdravý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tenhle někdy budu muset vyzkoušet!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No tedááá! Klobúk dole! Tortička je nádherná a ten recept je fakt zaujímavý. Kuskus by bolo naozaj to posledné čo by ma napadlo dávať do koláčika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow, dort vypadá úžasně! to musím vyzkoušet, díky za recept!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na tenhle recept jsem se těšila! Byla jsem zvědavá, jakým způsobem je tam kuskus zakomponovaný :) Paráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňam! Tak ten vypadá naprosto bezvadně. Miluju dorty! :) V poslední době mi hodně zachutnal krtkův dort.. :)

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Geniální, skvělý fantastický!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ani omylem by mě to nenapadlo, je to báječnej nápad :))) Na svoje narozeniny mám vymyšlenou jinou rafinovanost, ale tohle vypadá báječně :) Někdy si ho udělám jen tak :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. honem přemýšlím, kdo má v nejbližší době narozeniny abych ho mohla taky udělat :) vůbec by mě nenapadlo dát kuskus jako korpus k dortu, nápad je to úžasný a zajímalo by mě, jak to musí chutnat! :)

    OdpovedaťOdstrániť