nedeľa 23. marca 2014

Recipe: Healthy waffles ♥



Ahojte ♥
Ako trávite dnešnú nedeľu? :) Dobre ste sa vyspali? :) Ja som dnešný deň nemohla začať lepšie než úžasnými, doslova kráľovskými raňajkami! 
Niektorí z Vás to už mohli postrehnúť na mojom Instagrame, kde si moje dnešné raňajky vyslúžili doposiaľ najviac like-ov, čomu sa veľmi teším :) 
V nedeľu mám vždy chuť pripraviť si niečo výnimočné, iné ako v ostatné dni a keďže väčšinou sú to palacinky, dneska som sa rozhodla pre waffle ♥ 
Tie mám skutočne veľmi rada a nejedla som ich už veľmi dávno, pretože príprava mi obvykle zaberie omnoho viacej času ako je to u palaciniek, či lie-
vancov. Kto by si rád urobil zdravé cesto na waffle, tomu urobím radosť s dnešným receptom :) To, čím si ich naplníte a ozdobíte je už na Vás. Ja som 
si prvú wafflu natrela bielym jogurtom, druhú som si výnimočne natrela jahodovým džemom a na poslednú som opäť pridala biely jogurt. Banán a 
kiwi to úžasne dopĺňali a keď už to mali byť raňajky ako sa patrí, nechýbala ani obľúbená parížska šľahačka, ktorú som si pridala aj do kávy. 
Dokonalé ráno ♥ Čo ste dneska raňajkovali vy? :)


Krásnu nedeľu Vám prajem ♥

13 komentárov:

  1. jeeej tvoje vyzerajú perfektne.. to je sranda ináč lebo aj ja som sa práve dnes rozhodla že si spravím waffle na raňajky :D prvýkrát.. akurát z úplne iného cesta zas..tieto tvoje tiež museli byť chutné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to vypadá dokonale! jen ten wafflovač mi teď chybí:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) my ho zas vobec nepoužívame. Raz za rok ho vytiahneme, ale také boli úžasné, že si ich zrejme budem robiť častejšie :)

      Odstrániť
  3. Téda, ty jsou úžasné :)

    Škoda, že doma nemáme waflovač, hned bych se do nich pustila!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Luciááááno, já tě za ty fotky ukamenuju!♥♥ vyspala jsem se mooc dobře, a rovnou jsme obědvali :D vafle jsou boží! schvaluju skořici i kokosový olej, taky je do vaflí používám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam!!! Utírám slinu... Byla jsi dnes nakonec běhat nebo u vás taky pršelo? :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dneska som nebola, idem zajtra ráno pred školou s ockom von do prírody :) U nás tiež prší :(

      Odstrániť
  6. Tak to vypadá úžasně! Obdivovala jsem je už na instagramu a jestli takových foteček u tebe uvidím víc, tak si ten waflovač snad pořídím taky :P jinak já dnes snídala jen bílý jogurt s banánem, protože mě to špatné počasí venku úplně odradilo od toho, pouštět se do mé oblíbené ovesné kaše.. byla jsem na chvíli běhat, ale akorát jsem chytla ten největší déšť, takže nic moc :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. videla som Veron tvoje raňajky a prvé čo som si povedala bolo, že aké sú malinké :/ banán s jogurtom je na raňajky hrozne máličko

      Odstrániť
  7. To je fakt taková nádhera !!! Já tu slintám <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krása, krása, již jsem nad nimi slintala na IG (hrozná závislost :D), opravdu se povedly :)

    OdpovedaťOdstrániť