nedeľa 2. marca 2014

Sunday morning ♥


Krásne dobré ráno Vám prajem! 
Ani si neviete predstaviť, akú mám neskutočne dobrú náladu už hneď od rána :)) Ráno som vstala o pol šiestej a o šiestej vyrazila behať. To bol úžasný pocit po dlhom čase, konečne behať vonku! Neskutočne som si to užívala :) Je to úplne iné ako behať na páse vo fitku a keďže fitnesscentrum navštevujem trikrát do týždňa, jeden deň v týždni chodím na taký rekreačný beh, načerpať trošku energie na čerstvom vzduchu a po zvyšok dní už nemám energiu na to, aby som si išla poriadne zabehať vonku, keďže chcem, aby si svaly trošku oddýchli. Hodinový nedeľný beh je však mojou tradíciou a ten si nenechám odpustiť za nič na svete! Ako ste si už mohli všimnúť tí, čo ma sledujete na Instagrame, bežala som 1 hodinu,22 minút, takže som bola zo svojho výkonu veľmi nadšená. Na radosti mi pridalo keď som videla ako krásne vychádza slniečko a vyzerá to na pekný, slnečný jarný deň, ktorý sa ani dneska nezaobíde bez prechádzky so psom. Niekedy sa čudujem sama na sebe, že ako je to vlastne možné, že o mesiac mám odovzdať svoju bakalársku prácu a napriek tomu si vždy nájdem čas či už na to, aby som išla do knižnice, šla si zacvičiť, išla na prechádzku, zabehať si, či nájsť čas nafotiť a poupravovať fotky, aby som Vám mohla urobiť radosť s novým príspevkom. A takmer všetky tieto aktivity sa pokúšam stíhať v priebehu jedného dňa. Pred rokom by ste také niečo u mňa neuvideli, lebo som po 
celý čas sedela za knihami a preto som veľmi rada, že som sa v tomto smere zmenila :) 



Na raňajky som si urobila ovsenú kašu zo 70gr ovsených vločiek1 vajíčka a jahôd
ktoré som si zamiešala do kaše a použila aj ako ozdobu. Pridala som vlašské oriešky
obľúbenú 81% čokoládu a štipku maku na ozdobu. Raňajky ako stvorené na doplnenie energie!


Dneska mi prídu zagratulovať kamarátky k narodeninám, takže sa na ne veľmi teším ♥ 
Musím všetko krásne prichystať, aby sa u mňa cítili príjemne :) Aké sú Vaše plány na dneska? Čo budete robiť? 
Určite si nájdite čas aspoň na kratšiu prechádzku a využite toto nádherné počasie, ktoré máme :)

20 komentárov:

  1. Tak ta je krásná! Máš nádherné fotky:) Já to dneska asi prosedím nad učením, ale venku je krásně a kdybych neměla takovou rýmu, tak si jdu hned zaběhat:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem ♥ Ešte budeš mať na to príležitosť, neboj :)

      Odstrániť
  2. Moc krásné fotky! Máš to moc hezky naaranžované a muselo to i báječně chutnat! Já až dopíšu tenhle komentář, tak si jdu rychle taky zacvičit:) perfektně to nastartuje den!:) A škoda, že se teprve vyhrabávám z nemoci, jinak bych taky nejraději šla běhat!:) Tak snad během nadcházejícího týdne:)) Měj krásnou neděli♥ A já se hned po cvičení kouknu na tvůj instagram na všechny fotky, jupíí:D:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aká si zlatučká ♥ Tiež Ti prajem krásnu nedeľu! :))

      Odstrániť
  3. Vážně Tě obdivuju,skvěle makáš!! ♥ A souhlasím s předchozím komentářem, strašně se mi líbí, jak se neodbýváš a krásně si to vždy připravíš!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono to tak možno znie, ale zas nenamakám sa až tak :) Neviem, mňa častokrát viac zničí v posilke beh na páse ako to posilňovanie :/

      Odstrániť
  4. Ta kasa vyzera genialne! Kde si zohnala jahodky? :)
    A este k tomu behu, wow, to si vydrzala tolko vkuse behat? :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Jahody som kúpila v Tescu, ale veľmi to neodporúčam, lebo už na druhý deň sa začali kaziť :/ Preto som ich dneska musela zjesť všetky naraz :/ A áno áno, stále bežím vkuse bez prestávok a snažím sa postupne pridávať také kratšie šprinty ked som vonku, ale na páse behám tak, že striedam šprint s rýchlou chôdzou :)

      Odstrániť
  5. Vypadá to dobře :))


    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :) Tak to si skvělá! :) Já chci taky začít chodit běhat jenže je u nás ještě chladno. Ale snad v pondělí nějak začnu musím se k tomu dokopat. :D Sem lenoch a cvičím spíše jógu nějak nemám náladu na cardia. :) Jinak ta kaše vypadá skvěle musím to nějak vylepšit,protože se mi první kaše nepovedla. :) Jestli sem to dobře pochopila tak máš narozeniny? :) Jestli ano tak přeji všechno nejlepší! :) Jinak dneska mám doučování a pak se budu snažit nastudovat nějaké věci na přijímací zkoušky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jóga je úžasná, ani sa nedivím, že ťa baví, avšak ja som skôr práve na kardio :) Narodeniny som mala v pondelok, ale ďakujem veľmi pekne! :)

      Odstrániť
  7. No tak toto je úplně božská nádhera pro oči!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj práve som objavila tvoj blog a neviem sa naň vynadívať! Toľko skvelých a zaujímavých jedál som ešte nevidela a úplne si ma nabudila na zdravú stravu a asi aj začnem konečne sportovať! :)
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Myslím, že bych se měla inspirovat Tvým přístupem! Gratuluji Ti!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tvé ranní články jsou vždy plné pozitivní energie!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten běh ti můžu jen závidět, já nejsem schopná zaběhnout ani minutu:D:/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mňam, hneď by som si dala... a s kamarátkami si riadne užite narodeninovú oslavu :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty tvoje kaše nemají chybu ♥ nádherné a musí být vynikající :) Snažím se běh si zamilovat. Baví mě, ale nechodím tak často jako ty. Musím to napravit a chodit častěji, jsi moje motivace ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj, to sa krásne číta :)) Ďakujem veľmi pekne! Najdôležitejšie je, hlavne aby ťa to bavilo. :)

      Odstrániť