piatok 21. marca 2014

Zamyslime sa ...

 Ahojte ♥ 
Ako sa máte? Ako trávite dnešný, krásny a slnečný piatok? Máte na dneska konkrétne plány? :) Môj deň prebieha doslova úžasne, mám skutočne vynikajúcu náladu už od rána :) Dneska som vstávala už o piatej a o pol šiestej som sa vybrala si zabehať. Do fitka sme dneska neišli, tak som si to vynahradila aspoň ranným behom. Keďže o ôsmej som odchádzala na doučovanie, tak som si privstala, aby som sa po behu stihla ešte osprchovať, prichystať a naraňajkovať. Bez raňajok ani na krok! Veď viete :)  Behala som hodinu vkuse, opäť som bola so svojím výkonom nadmieru spokojná a  zabehla som krásnych 10,8km :))) Viete aká som bola šťastná a nadšená po príchode domov? Neviem si predstaviť lepší budíček, ako čerstvý vzduch a slnko, ktoré Vám hreje do tváre. O tomto je šport, ktorý si vyberiete. Aby ste ho robili preto, pretože Vás predovšetkým baví, napĺňa, nenútite sa doň, ale ho robíte s veľkou radosťou a ani nepostrehnete, ako Vám pri ňom ten čas uteká. Skutočne ma rozčuľuje na ľuďoch to, čo vidím najmä vo svojom okolí. Mnoho dievčat (určite nie všetky), začnú cvičiť pred letom, aby boli krásne do plaviek a pritom sa celú jeseň a zimu doslova napchávajú kadejakými nezdravými jedlami a potom, keď už zacítia príchod leta,  začnú jesť zeleninové šaláty, doslova sa obmedzujú a myslia si, že tým niečo dosiahnu. Cvičia nie preto, že by ich to bavilo, ale najmä preto, aby spálila každé jedno sústo, ktoré zjedia. Skutočne si neviem predstaviť, aby som si do konca svojho života odopierala nejaké jedlo, či už by šlo o pizzu, čokoládu alebo zákusok keď si ideme sadnúť von s kamarátkami. Nehovorím, že pizzu jedávam každý víkend. To určite nie. Momentálne si ani nepamätám, kedy som ju jedla naposledy, no nič mi nebráni v tom, že keď ideme na večeru s rodinou, aby som si jednu dala. Nebudem utekať hneď na druhý deň do fitka a cvičiť 3 hodiny, aby som spálila to, čo som zjedla deň predtým. Môj celkový názor na to je taký, že každý by si mal dopriať z dobrého jedla a keď už ide o tie menej zdravé, tak raz za čas to nikomu neublíži a určite to nezanechá na ňom stopu vo forme 5kg navyše. Zdravý životný štýl je spôsob života, ktorý by mal byť dlhodobý a nie len počas niektorých ročných období. Najmä by mal robiť ľuďom radosť, pretože mne ju varenie a príprava jedla prináša :)  Čo si o tom myslíte vy? Aký máte na takých ľudí názor? 

Ovsená kaša s malinami preliata bielym jogurtom ♥
 Ovsená kaša s nastrúhanou cuketou a mrkvou, ozdobená kiwi a bielym jogurtom ♥
Miešané vajíčka s kapustou, uhorkou, reďkovkou, pórom a ryžovými chlebíkmi ♥
 Ryžový nákyp s bielym jogurtom a malinami ♥

TIP na ľahkú večeru:
Kuracie mäso na ananáse s karfiolovým pyré a kapustou ♥

9 komentárov:

  1. Lucinko, naprosto s tebou souhlasím. Něco podobného je i po novém roce. Každý si dá předsevzetí, jak shodí x kilo a během několika prvních měsíců ti nadšení jedinci hned odpadnou. Neříkám, že to jsou všichni, někdo má pevnou vůli a určitě vydrží a podaří se mu zlepšit jídelníček i životní styl, ale určitě bych si taky nemohla odepírat to, co mám ráda nebo se potom kvůli snědenému soustu mořit v posilovně. Jinak jídlo vypadá báječně! Už se těším, až se mi pod ruku dostanou maliny a budu jimi moct obohatit ovesnou kaši :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne si to vystihla aj ty Veroni :) O to je to horšie, keď si niekto odopiera. Maliny si vždy kúpim keď ich vychytám v Lidl v akcii :) Inak aj maliny aj čučoriedky sú pomerne drahé :/

      Odstrániť
  2. Přesně tak!!! Máš naprostou pravdu:)) Například moje kamarádka dostala od rodičů jeden typ liposukce (nějakým zmražením, hrozně si to přála...na ten špek dole na břiše...Ale asi nechápe, že pokud nezmění celkově životní styl, tak to po nějaké době opět nabere:/ Já takovéto lidi opravdu nechápu:/ Kdyby se radši šli ven proběhnout nebo s kamarády zasportovat. Pak se rozhodnou držet nesmyslné diety, které samozřejmě k ničemu nevedou. Já jím, protože mi to sakra chutná a jídlo miluju:D a stejně tak cvičení a celkově sport!:) Jinak fotky opět úžasné:) skvělá inspirace!!:)♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to s tými šalátmi vie strašne nahnevať :D Ja jem tiež šaláty a riadne kopy ale k tomu mám aj jedlo ešte. Nie som predsa zajac, aby som si chrumkala len kapustu. A s tým jedlom sme na tom zrejme podobne :D To spája nás viaceré... láska k jedlu :D A ďakujem, avšak práve preto sa neobjavili v ranných príspevkoch lebo som s nimi nebola spokojná :D Tak som si povedala, že z toho urobím aspoň Food diary :)

      Odstrániť
  3. podle mě je nejdůležitější jídlo:) pravidelnost! nutit se do něčeho nemá smysl..... tvé běhání obdivuju! a to jídlo, aaa <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dneska je moc pekne. Pri takomto počasí je radosť chodiť von a ešte k tomu si zacvičiť :) Máš pravdu. Človek by si mal dopriať raz za čas aj to menej zdravé a bez žiadnych výčitiek, že teraz niečo priberie :)! Jedlo vyzerá krásne a chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To karfiolové pyré vyzerá úžasne a pór milujem, takže tie miešané vajíčka s ním by som chcela skúsiť :) Inak o životnom štýle s tebou absolútne súhlasím. Tie baby čo to riešia pár mesiacov pred dovolenkou so šalátikmi.. och to je bez komentára :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam! Tak tohle jsou naprosto dokonalá jídla! Hlavně ten rýžový nákyp...ten jsem neměla roky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sakraáá :) Ten rýžový nákyp si musím taky pro sebe vyrobit :) Přidala jsem si tě do oblíbených !! Máš super blog !

    OdpovedaťOdstrániť