streda 2. apríla 2014


Ahojte ♥ 
Ako sa máte? Veľmi dúfam, že dobre a užívate si aj krásneho počasia, ktoré nám spríjemňuje každý náš deň. Bohužiaľ, teraz veľmi nestíham prispievať na blog tak ako by som chcela, pretože budúci týždeň by som si už rada išla dať vytlačiť bakalársku prácu a ešte mi chýba väčšia časť praktickej časti, takže sa budem v najbližších dňoch venovať najmä tomu, aby som to mala už čím skôr. Jedlá sa snažím fotiť pravidelne a tak dneska prispejem aspoň s "Food diary". Ide o jedlá z nízkosacharidového dňa a z dnešného, strednesacharidového. Na väčšine fotiek môžete vidieť srvátkový syr Pilos z Lidl, ktorého konzumujem v poslednej dobe viac než dosť, je to úplne najlepší syr zo všetkých! Dokonca ho jedávam na olovrant aj spolu s vlašskými orieškami alebo zeleninou. Celkovo som si v poslednej dobe syry zamilovala a jem ich doslova na kilá. Za syrmi nezaostáva ani cuketa, ktorá je mimochodom v Lidl teraz v akcii a už mám doma 4kg (teda už len 2 bohužiaľ) a rozmýšľam nad tým, že ešte po pár cukiet zájdem. Obľúbila som si ju najmä vo forme rezancov, ktoré robím tak, že si cuketu nastrúham a opekám ju na kokosovom oleji. Posypem si ju granulovaným cesnakom, čiernym korením, pizza korením a je to neskutočná dobrota! Odporúčam! :) Toľko na dneska, snáď sa Vám Food diary bude páčiť. Prajem Vám krásny zvyšok dnešného dňa a držte palce, nech už čím skôr dopíšem prácu. 

Miešané vajíčka (2vajíčka+1bielok) s hlávkovým šalátom, uhorkou, reďkovkou a baby špenátom ♥ 
Srvátkový syr s hlávkovým šalátom, uhorkou, fazuľkou v chilli omáčke a vlašskými orechmi ♥ 
 Srvátkový syr s vlašskými orechmi ♥ 
Kuracie mäso s basmati ryžou a mrkvičkovým šalátom ♥ 
 Srvátkový syr so zeleninovým šalátom ♥ 
 Ovsená kaša s 1/2 banánu, 100gr nastrúhanej cukety, tvarohom, bielym jogurtom a jahodou ♥ 
 Srvátkový syr s bulgurom, kapustou, lolo šalátom, uhorkou, cuketovými rezancami, 
chilli fazuľkami a 1/2 avokáda ♥ 
 Kuracie mäso s basmati ryžou, cuketou, cuketovými rezancami, uhorkou a čalamádou ♥ 

7 komentárov:

  1. juuu:3 to vypadá skvěle! mám se celkem dobře nu! počasí je boží :) a tvoje bakalářka bude taky boží

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opäť to vyzerá všetko skvelo :-) ... A syrovátkový syr je najlepší, tiež by som ho mohla jesť na kilá :) ... Inak, počítaš do príjmu B/S/T aj zeleninu? ... Držím palce s bakalárkou, nech to máš čím skôr za sebou... Mňa to čaká o mesiac s diplomkou, tak by som s tým už mohla pohnúť ( len keď ja mám na všetko vždy čas ) :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti podobne budem držať palce! :) A áno počítam, lebo keby nie, tak by to nedopadlo dobre :D ja som totižto za deň bola schopná zjesť aj 2kg zeleniny a to nehovorím obrazne.

      Odstrániť
    2. Veď práve že aj do mňa padá zelenina ani neviem ako a to sa potom tie sacharidy dosť nazbierajú :-)

      Odstrániť
  3. ooooo!!! Tak to je nádherné:))) jsem ráda, že přispíváš aspoň něco, když teď tolik času nemáš:)) přeju ti, abys všechno stihla!!:)) A ta všechna jídla vypadají opravdu úžasně!!! Mám z nich obrovský hlad:D:D a asi si rovnou běžím pro cuketu do Lidlu, protože tu já mám nejradši!! Měj se krásně!!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak dobré fotky, jako máš ty, Lucinkou, jsem dlouho jinde neviděla. Proč to vypadá zase tak krásně? Barevně, zdravě, no co víc si přát :). Syrovátkový sýr je mňamka, taky ho můžu,

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj!!! Ako si ma potešila týmto komentárom :) Ďakujeem ♥ To isté však tvrdím ja o iných foodbloggerkách, že majú neskutočné fotky jedál :)

      Odstrániť