nedeľa, 13. apríla 2014


Ahoooojte ♥♥♥
Ani neviete akú obrovskú radosť mám, že sa Vám konečne ozývam :) Strašne mi chýbalo to, aby som Vám sem pridala nejaké fotky 
jedál a napísala zopár riadkov. Mala som toho však skutočne veľa a teraz s radosťou môžem povedať, že bakalárska práca je úspešne 
napísaná a je v procese výroby, tak snáď sa nič nepokazí :) Konečne mám aspoň o starosť menej a o mesiac ma čakajú štátnice, to mi 
však nezabráni v tom, aby som Vám sem prispievala pravidelnejšie :) Pokiaľ ide o raňajky, dneska som si pripravila ovsenú kašu 
zo 100gr vločiek, do ktorých som si zamiešala 1 nastrúhané jablko, ozdobila lesným ovocím, kúskami čokolády, bielym jogurtom, 
vlašskými orechami a lyofilizovaným ovocím z Mixitu a celé poliala kakaom. Vytiahla som ten najväčší hlboký tanier, aký som 
doma našla, lebo po zamiešaní mám vždy problémy s tým, že mi to vyteká. Ovsenú kašu ste mohli vidieť aj na Instagrame, no 
bohužiaľ som ju musela vymazať, pretože tam bol v jednom z komentárov spomenutý blog (komentár ma však neskutočne 
potešil a ja zaň ďakujem touto cestou ♥). Na Instagrame ma sledujú známy, ľudia z môjho okolia a ja skutočne nechcem, aby 
sa o blogu dozvedel niekto z môjho okolia. O blogu vie dokopy tak 5 ľudí a bola by som veľmi rada, keby to tak aj zostalo. Keby 
som vedela, že to čítajú také osoby, ktoré nechcem, aby to čítali, už by to písanie na blog a celkovo bolo o niečom úplne inom. 
A chcem aby ste vedeli, že si Vaše komentáre neskutočne vážim a vždy mi robia obrovskú radosť a vedia mi spríjemniť každý jeden môj deň ♥


Pokiaľ ide o zmeny za posledné dni, ako som spomínala, mám osobného trénera
Ako vyzeral môj týždeň z hľadiska cvičenia? 
Pondelok- rest day
Utorok- tréning
Streda- fitko bez trénera
Štvrtok- tréning
Piatok- tréning
Sobota- rest day 
a dneska konečne behaniee ♥ 

Kto by to bol povedal, že ja zmením názor na fitko a celkovo posilňovanie až takto veľmi. Dovtedy to bolo len samé behanie, cvičenie doma, joga. Teraz je to fitko, fitko, fitko...behanie. Chodím tam skutočne s obrovskou radosťou a neviem to ani slovami opísať, ako neskutočne ma to baví. Našla som si v tom veľkú záľubu a pevne verím, že sa budem len a len slepšovať :) Čas tam tak strašne rýchlo uteká, že sa mi nikdy nechce ísť domov. Na tréningoch sa učím správnu techniku držania tela (chrbát mi veru robí problémy), správne cvičiť s činkami, používať stroje a na konci vždy z fitka odchádzam ako znovuzrodená (niekedy ako prejdená tankom :D), ale ten pocit je na nezaplatenie! Čo je mojím cieľom? Určite nie chudnúť! Rada by som nabrala svalovú hmotu a posilnila najmä ruky, ktoré mám neskutočne slabé. Nikdy by som si nebola pomyslela, že posilňovanie ma bude tak strašne baviť. Možno som skutočne potrebovala práve to, aby ma to niekto naučil. Samozrejme, človek sa to nenaučí za deň, ba dokonca ani za tie tri dni, preto by som s ním rada chodila aspoň také tri týždne alebo mesiac. Uvidíme, všetko závisí od toho ako mi to pôjde :) Pre všetkých Vás, ktoré sa obávate z toho ísť do posilky Vám môžem s určitosťou povedať, že ak tam pôjdete raz, už by ste to za domáce cvičenie nevymenili nikdy! Je to úplne iné a ja si neviem predstaviť, že by som tam pár dní nešla :)


Krásnu a slnečnú nedeľu plnú oddychu a voľna Vám prajem ♥

26 komentárov:

  1. Taky jsem si fitko zamilovala! :-) Vždy se tam strašně těším! Je tam taková domácí atmosféra, nikdy se mi odtamtud nechce.. Nevím, jestli chápu správně, ale i ty teď pojedeš objemovku? :-) Vím, že bude léto, ale to bych nebyla já, abych nedělala všechno naopak.. :D Držím palce na státnice! :-) P.S. Jsem ráda, že jsi zpět, chyběly mi tvé příspěvky! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D hej sezóna plaviek sa blíži :D skôr by som chcela spevniť a posilniť :) Ruky mám skutočne ako špajdle, na zemi som nezvládla ani 1 klik, na multipresse mi to šlo :) ale nie je v nich sila. Preto sme sa zameriavala na biceps, triceps, chrbát a prsia :) Na váhe by som už chudnúť nechcela. Toho trénera som však oslovila najmä preto, aby som sa naučila správne cvičiť s činkami, lebo hoci som bola vo fitku dosť často, necvičila som s nimi (iba s 2-3kg), lebo som sa bála že to nerobím správne a potom je to k ničomu. Takže rada by som to robila tak, že 2-3krát do týždňa silový tréning s ním a potom tak 2krát do týždňa kardio, lebo behania sa nevzdám za nič na svete :D

      Odstrániť
  2. O mém blogu se lidé bohužel dozvěděli rychle, protože jsem - já hloupá - nechala blogger propojený s google +. Ale vlastně jsem přišla na to, že je mi to jedno, protože se nestydím za to, co píši na blog. I když někdy bych si přála, abych mohla pod rouškou anonymity napsat cokoliv :)
    Jinak snídaně vypadá jako vždy báječně, hlavně se mi líbí ta porce! :D
    A už mám vymyšlené přání k narozeninám - je to permanentka do fitka a osobní trenér. Hrozně moc teď totiž cítím potřebu se posunout dál, také bych ráda nabrala nějaký ten sval - jak říkáš - hlavně na rukou, protože ty mám slabé a cvičení doma v kombinaci s běháním je sice super, ale už mě to tolik nebere a nenaplňuje jako dřív :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nejde tak o to, že čo píšem, lebo nie je sa začo hanbiť, ved to je predsa náš výtvor, tieto naše blogy :) Ale neviem. Nechcela by som aby o to vedeli niektorí ľudia. Potom by ani to písanie nebolo také spontánne, ale musela by som premýšlala čo sem napísať, čo nie, fotky a podobne. A lepší darček k narodeninám si si ani nemohla vybrať! :) Rozhodne sú to dobre investované peniaze, ktoré sa vyplatia. A s cvičením doma sa to nedá ani porovnať :)

      Odstrániť
  3. posilování je moje velká láska, jen za poslední 2 měsíce mi přibyly přes 2 cm přes zadek, hurááá ^^ ale trvá to, cvičím už přes dva roky a je to běh na dlouhou trať, pořád nejsem zdaleka spokojená (ale to mě zas učí trpělivosti, to potřebuju jako sůl :D) akorát bych chtěla najít lásku ještě k tomu cardiu, tam to pořád drhne ... ×/:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja hlavne tie ruky posilujem, biceps, triceps, chrbát a prsia, keby sa mi ruky trošku zväčšia veľmi by som sa tešila :D Mám ich ako špajdle. A presne ako píšeš, všetko si vyžaduje trpezlivosť a čas :) Aj tak tie výsledky možno takto nevidíme, ale keby si pozrieme fotografie spätne, tak tam rozhodne sú. Ja som sa skoro zhrozila, ked som si včera pozrela fotku spred troch rokov, to bolo niečo strašné. A vyskušaj behanie vonku v prírode so sluchadlami ;) Neviem si predstaviť že by ťa to nebavilo :)

      Odstrániť
  4. Ahoj, prosím ťa koľko ťa stojí ten osobný tréner, ak to nie je tajné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kolik kJ máš denně? :) Kolik může mít "jen" tato snídaně? :) už sem se nemohla dočkat článku, každý den, tak 5x denně jsem to sledovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemám každý deň rovnaké množstvo kJ, takže neviem to tak presne určiť. A tieto raňajky bez toho poliateho kakaa majú cca. 596kcal :) a Ďakujem :) Skutočne som toho mala veľa, dúfam, že to už bude lepšie :)

      Odstrániť
  6. Na nový článek jsem se strašně těšila! :)) Snídaně vypadá úžasně jako vždy, miluju tvé fotky jídel. Posilovnu závidím, poslední dobou už do posilovny chodí snad každý (z těch bloggerek co sleduji) a strašně mě to láká. Snad bude víc financí a pustím se do toho taky :) Gratuluji k hotové bakalářce a strašně moc ti budu držet palce u státnic :) Ještě jsem se chtěla zeptat jestli si jídlo počítáš do tabulek nebo se řídíš jen vlastním pocitem? Těším se na další tvé články!! ;) Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem za krásny komentár ♥ Vy ste všetci takí zlatí :) Ja mám tú výhodu, že bývam na dedine, kde mesačná permanentka stojí len 15€ a keďže som vo fitku 4krát do týždňa, mne sa to veľmi oplatí, lebo vstup je za 2€ :) A áno, jedlo si počítam na kaloricketabulky.cz. Keby sa mám riadiť vlastným pocitom, tak to by tej zeleniny bolo denne aj 5kg :D milujem ju :)

      Odstrániť
  7. Tvoje články jsou vždy plné energie a optimismu. Při každém čtení se musím usmívat a nad tvými fotkami rozplývat, to je labůžo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zlato, měla jsem stejný názor na instagram vs. blog, ale to neuhlídáš :-( Po čase na něj stejně lidi příjdou :-D Taky jsem se s tím těžko smiřovala, ale už to neřeším :-)
    Super, že tě posilka tak baví. Já ji po 2 letech vzdala, ale neříkám, že se tam s chutí někdy nevrátím. Taky to chce totož "odbornou pomoc". Teď zůstanu u běhání, domácího cvičení a cca 2x týdně TRX :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj? ale ved tam nie je žiadne prepojenie, nemám tam udanú ani stránku blogu ani nič :/ TRX by som vyskušala aj ja, bohužial ho tu nemáme :/ Ale vyzerá to dobre :)

      Odstrániť
    2. Taky je mi záhadou, jak na něj lidi přišli :-D Svět je malý. I ten internetový :-D
      TRX je šílené. Doufala jsem, že nějakou fyzičku mám, ale tryskal ze mě pot tak, že jsem neviděla na oči a ještě dnes (po 4 dnech) mě vše bolí :-D

      Odstrániť
  9. Chyběla si mi! A tvoje snídaně taky! :)) Krásné. Já už se po odpočinku taky moc těším do fitka :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlatááá ♥ Ty si moja motivácia, že posilňovanie neznamená len veľký objem, ale dá sa ním krásne vytvarovať postava :))

      Odstrániť
  10. Koči, na instagramu můžeš u svých příspěvků smazat komentáře těch, co komentovali. Nemusíš mazat celou fotku. :) Stačí ten nechtěný komentář jakoby prstem posunout doleva (snad to tak není jen na iPhonu) a nabídne se možnost nahlásit a smazat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno? ja som skušala všeličo ale takéto niečo ma nenapadlo. Ja že sa to nedá. Idem skúsiť, snád to nebude len u iPhone :) Ďakujem :)

      Odstrániť
    2. no u mňa to nejak nefunguje, škoda :/

      Odstrániť
  11. Kaše vypadá naprosto úžasně, také jsem se je naučila dělat takhle po ránu a super. :) Jinak přeji hodně úspěchu ve fitku, ať se zadaří to, co chceš :) já teď mám přes měsíc pauzu, protože jsem byla nemocná, tak jsem zvědavá, v jaké budu formě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jeee konečně opět článek♥ já ty tvoje články tak ráda čtu!! Jsem ráda i za tebe, že máš bakalářku dopsanou:)) a budu držet palce k státnicím!
    Snídaně vypadá opravdu božsky jako vždy! A co se týče cvičení v posilovně...stále zůstávám věrná spíše tomu domácímu:D věřím, že by mě to v posilovně opravdu bavilo:) ale u mě to je spíše z finančního hlediska a prostě radši utratím peníze za něco jiného, když si zacvičit můžu i doma:)) ale jsem ráda, že tebe to tak baví a máš z toho radost:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tvoje raňajky vyzerajú vždy tak nádherne a keby len raňajky. :D Všetky tvoje jedlá sú úplne dokonalé :) Ja tvoj blog nesledujem dlho ale všimla som si že väčšinou pridávaš len raňajky a občas obedy, a tak by som sa chcela spýtať či jedávaš aj večere a ak áno kedy? Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ A jasné že jedávam! :) Aj olovranty a desiate. Pridávam raňajky stále najmä preto, pretože ráno mám vždy najviac času na príspevok a počas dňa už veľmi nie, lebo behám hore dole, tak aby to tu nezývalo prázdnotou :) A kedže jedávam každé 2,5-3 hodiny, tak večere mávam väčšinou tak okolo šiestej a väčšinou to je to isté čo na obedy len bez príloh. T.j. kopa zeleniny + kuracie mäso/syry/ryby a vlašské orechy :)

      Odstrániť