piatok, 25. apríla 2014


 Pekný večer Vám prajem ♥
Odo mňa trošku nezvyčajné, aby som pridávala príspevok takto neskoro večer, ale konečne som sa dostala aj k tomu, aby som premiestnila fotky z fotoaparátu do počítača. Mám za sebou deň plný učenia a učenia, no samozrejme som si nezabudla odbehnúť aj do fitka, kde som sa úžasne odreagovala a vrátila sa domov plná energie, ktorú som do toho učenia skutočne potrebovala. Ja to tam proste milujem Dneska sa s Vami podelím o jedlá posledných dní, ktoré sa mi nahromadili vo foťáčiku. Chcem podotknúť že nie, nestravujem sa podľa Leangains ani IF. Už v jednom z predchádzajúcich príspevkov som spomenula, že 5 jedál denne som si spojila do 3 veľkých, čo znamená, že raňajky, obed a večeru som si obohatila o to, čo by som mala ako desiatu a olovrant. Veľmi mi to pomohlo a ten rozdiel som pocítila najmä po psychickej stránke, ak by sa to tak dalo nazvať. To neustále sledovanie hodiniek kedy je 9:30h., aby som si mohla dať desiatu alebo sledovanie času, že o pol hodinu mám mať olovrant bolo skutočne hrozné a najviac mi to prekážalo popri učení, kedy som zatvorená celý deň v izbe a nemyslím na nič iné, len na ďalšie jedlo. Takže takto je to pre mňa úplne ideálne a som nadmieru spokojná :) Tie jedlá sa teoreticky stále opakujú, lebo nemám bohužiaľ čas vymýšľať niečo nové, hoci by som veľmi chcela. Snáď Vám vnuknú aspoň trošku inšpirácie :) Food diary začnem rovno našou obloženou misou, ktorú sme si urobili podobne ako každý rok, aj teraz na Veľkonočný pondelok. Je to naše tradičné jedlo, ktoré si ráno pripravíme a máme ju ako neskoré 
raňajky a taktiež aj na obed, keďže je z nej skutočne veľké množstvo. Misu tvoril zemiakový šalát, roláda, mäsko, zeleninka a vajíčka ♥


Kuracie mäso s basmati ryžou a zeleninou oblohou 
& zeleninový šalát s gréckym syrom a reďkovkou ♥
 Misa plná zeleniny s jogurtovým dressingom z bieleho jogurtu a gréckym syrom ♥
 Miešané vajíčka so zeleninou & ovsené vločky s bielym jogurtom ♥
 Kuracie mäso so pšenom a zeleninovou oblohou ♥
Zeleninový šalát so syrom a ryžovými chlebíkmi ♥
 Miešané vajíčka so šampiňónmi a zeleninou ovsená kaša s bielym jogurtom 
& ricotta s holandským kakaom ♥
 Zeleninový šalát so srvátkovým syrom ♥
Zeleninový šalát s ryžovými chlebíkmi ♥

15 komentárov:

  1. Miluju fotky tveho jidla... kez bych mela doma nekoho, kdo by mi to kuchtil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obdivujem veľkosť tvojich porcií. :) Ja mám niekedy problém zjesť ovsenú kašu s 50g vločiek a nie to že by som si k tomu mala dať vajíčka s takou kopou zeleniny. :D Inak fotku sú nádherné ako vždy. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nechápu, jak to do sebe můžeš všechno nacpat! :D Takový plný talíř bych měla na dva hlavní chody a to nejsem žádná křehotinka :D
    Verča z Blueberry Pink

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však je to normalna porcia mäsa a prílohy :-D akurát je tam ešte vela zeleniny.

      Odstrániť
  4. skvělé fotky a skvělá inspirace až budu chtít něco kuchtit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš nenormálne krásne fotky, A toľko zeleniny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Luci, prosím pojď mi domu dělat saláty a připravovat talíře! :)) Té zeleniny, to je úžasné! No a Velikonoční obložený talíř? Nemám slov! :))*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak takova jidla mr snad nikdy neomrzi, docela bych brala aby mi je nekdo pripravoval:P hezky den!❤💞

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam, vypadá to všechno hrozně krásně, i když ředkvičky nesnáším :D Po těch míchaných vajíčkách bych šílela :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Každá fotka v tvém podání je úžasná. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj :) Vypadá to báječně, jen nechápu, jak může někdo takovou porci sníst. Já nejsem nejštíhlejší (165cm a 63kg) ale mám asi nějaký zcvrklý žaludek :D Když sním poloviční porci toho co ty tak je mi zle..ale třeba za hodinu mám už hlad. Nevim jak to vyřešit, když to jídlo do sebe prostě nenacpu! :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade ďakujem za pochvalu :) Ja však ale stále nechápem, v čom sa vám (chodí mi sem viacej takých komentárov) tie porcie zdajú také veľké. Sú to bežné porcie aké by mal jesť normálny človek ak sa odmyslí tá zelenina, lebo tej je tam skutočne kopa, lebo ju zbožňujem. Rada by som ti poradila, ako to vyriešiť, no netuším :/ Zrejme máš ten žaludok skutočne scvrknutý, ale asi z toho, že proste ješ primálo a na to si zvykol, tak do seba viac nedostaneš. Keby zjem polovičnú porciu z týchto jedál, ani by som sa nečudovala že by som bola za 1-2 hodiny hladná. A pritom keď si to prerátam, nejem vôbec veľa, tak si nedokážem predstaviť, ako málo potom zješ za deň. Dúfam, že to nevyznelo zle, lebo tak to nebolo vôbec myslené, ale veľa ľudí si myslí, že s malými porciami niečo docielia a podľa mňa opak je pravdou.

      Odstrániť
    2. Ne ne, nepochopila jsem to zle :) Poslední dobou jsem začala vážit a počítat kcal, protože se mi váha nehýbe a zjistila jsem, že jím pod bazál. A teď se právě snažím jíst dobře, ale prostě do sebe nedokážu tolik jídla dostat :D

      Odstrániť
    3. Presne to je problém viacerých a pritom tie moje porcie sú také ako by mal jesť každý normálny človek :) Takže držím ti palce, aby si sa rozpapala poriadne, lebo skutočne to je dôležitý a uvidíš, že potom prídu aj výsledky :)

      Odstrániť