pondelok 28. apríla 2014

♥ hello monday ♥


Pekné ráno ♥
Máme tu opäť nový začiatok týždňa tak pevne verím, že pre všetkých bude úspešný :) Ja dneska nečakane musím ísť do školy, plánovala som to na stredu, no bohužiaľ včera večer som sa nečakane rozhodla, že zájdem tam dnes a aspoň to už budem mať za sebou a všetko vybavené a odovzdané. Čaká ma odovzdanie 20 kníh do knižnice, tak snáď to nejak unesiem. Ešte ani sama neviem, do akej tašky a ako, ale budem musieť. Na čo sa však veľmi teším je, že idem so spolužiačkami na kávičku do McCafé, kde sa po dlhšom čase môžme porozprávať a stráviť príjemné chvíle :) Celý deň mi zas prejde ako voda, preto nerada cestujem, lebo som vtedy aj dosť unavená. Aspoň že počasie vyzerá tak, že nás čaká krásny a slnečný deň, tak aspoň toto prispeje troškou k dnešnej dobrej nálade :) Ráno som začala s vajíčkovým "wrapom" plneným reďkovkou, šampiňónmi a kapustou. Ozdobila som si ho pažítkovým cottage cheesom a pridala milovaný grécky syr ♥ Výnimočne stíham aj prípravu, pridať aj ranný článok, už len vyriešiť knihy a môže sa vyraziť. Začiatok dňa sa mi celkom podaril, tak snáď to tak pôjde a naďalej. Krásny pondelok Vám prajem ♥

12 komentárov:

  1. To máš vlastně takovou posilovnu s těmi knížkami :D Jinak ta snídaně, zase prostě úžasná! Já tě chci domu, prosím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásný, až z toho dostávám hlad! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jako vždycky paráda!:) užijte si kafíčko

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty musíš mít neuvěřitelnou spotřebu zeleniny! kde ji kupuješ a jak často? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mám, čo nie je práve najvýhodnejšie a preto sa už teším na leto, kedy sa budem napchávať so zeleninou z babkinej záhrady :) tento rok sme dali zasadiť aj rôzne druhy šalátov a podobne, takže sa veľmi teším :) Kupujem si ju teda dosť často, v piatok vždy v Tescu a to sa veľmi teším ak nahodou majú tie zlacnené aj o 50%, vtedy mám plný košík :D Napríklad minulý týždeň som tak nakupila čerstvu brokolicu, ktorá bola len za 0,26€ :) avšak to mi vydrží len na pár dní, takže potom v priebehu týždňa priebežne dokupujeme najmä šaláty, lebo hlavne ladový šalát zbožňujem :) Zrovna dneska som si bola v Lidl nakupiť, mali cherry paradajky len za 0,66€ tak som kupila rovno 4 vaničky :D Takže najviac v Lidl a v Tescu, kde sú tie ceny priateľné :)

      Odstrániť
    2. děkuji za rychlou odpověď :) já jsem na tom se zeleninou právě stejně, v létě, kdy máme tunu okurek a rajčat jsem schopná toho sníst kila, ale teď se mi to dost prodražuje, dnes jsem třeba dala celý ledový salát, dvě okurky a čtyři rajčata :D což se nestává zas tak často, ikdyž bych moc chtěla :( :D tak se měj hezky, s pozdravem zeleninolover :D :)

      Odstrániť
    3. hlavne ten ladový šalát je tak na dvakrát možno, čo je škoda, preto to zvyknem doplniť aspoň s kapustou, ktorá mi taktiež dlho vydrží lebo je mega velká :D hh :D zeleninolover-i sme dvaja :D Maj sa krásne :)

      Odstrániť
  5. Si šikovná! Pripraviť takéto kralovske ranajky a este to stihnut postnut na blog! To sa len tak nevidi :D To mne vacsinou trva hodiny pokial si spravim ranajky a slimacim tempom natukam clanok...to je uz na hodinkach aj 11 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D ja viem úplne o čom hovoríš, ver mi :D Ono obsahujú tie naše články možno pár fotiek, ale kolko je to času kým sa upravia, ešte napísať článok, hoci len pár riadkov, no hlavne, aby to dávalo zmysel. Vtedy ten čas strašne uteká. Mne to vždy zaberie minimálne 1,5 hodiny, ale potom nastane ten dobrý pocit, keď je na to nejaká odozva v podobe komentárov :)

      Odstrániť
    2. Presne tak! Najlepšie je to pred jedlom... Mne sa uz pol hodinu slinky zbiehaju, ale pokial to nainstalujes, odekorujes, nafotis, upravis, vyberies tu naj fotku a az po tejto celej ceremonii zjes, tak z obedu je uz olovrant :D Ale tak co uz.... vsetko ma svoju dan :) Hlavne, ze nas to bavi a to je dolezite :) Potom uz odozva ludi to vykompenzuje a to je hlavne :)

      Odstrániť
  6. Mňam, vypadá to úplně skvěle :) Ale asi bych to nemohla mít k snídani, jsem zvyklá jíst něco sladkého :D

    OdpovedaťOdstrániť