utorok 8. apríla 2014

♥ instaphotos ♥

Ahojte ♥
Dneska sa s Vami podelím o niektoré vybrané fotky z môjho Instagramu, kde ma môžete sledovať TU a zároveň je dôkazom toho, že žijem :D. Nezabúdam zdravo jesť (o čom svedčia tie obrovské porcie káš a už ani sama neviem, do akých misiek si ich mám servírovať, aby mi nevytiekli), ani športovať (v nedeľu som opäť zabehla krásnych 14km) a bohužiaľ ani sa učiť. Okrem toho sa musím pochváliť, že dneska idem prvýkrát do fitka večer (čo však nie je tá dobrá správa, keďže sa obávam ľudí, ktorí tam budú, ale nejak to snáď prežijem). Tou dobrou správou je fakt, že prvýkrát budem cvičiť s osobným trénerom, pre ktorého som sa rozhodla najmä z dôvodu, aby som sa naučila cvičiť s činkami, ku ktorým patrí správny postoj a technika, s cieľom nabrať nejakú svalovú hmotu. Som taká nervózna, ako keby som išla na nejakú skúšku. Snáď to bude v pohode a nebude tam veľa báb, ktoré tam chodia najmä preto, aby sa ukázali a komentovali iných, než aby cvičili. Práve z toho dôvodu chodím do fitka predobedom, keď tam je len zopár ľudí. Takže držte palčeky, dúfam, že sa máte dobre a užívate si aj toho krásneho počasia, ktoré snáď vydrží čo najdlhšie :) ♥


Keď už budem mať bakalársku prácu konečne vytlačenú v rukách, 
budem najšťastnejšia na svete a aj príspevky budú pribúdať (hoci s blížiacimi sa štátnicami) častejšie ♥

8 komentárov:

  1. Aaa :D problém s velikostí misek mám i já..není ráno, co by mi kaše nevytekla.. :D s bakalářkou moc držím palečky! :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky♥ ty tvoje jídla totiž pokaždé vypadají tak krásně:))) A přeju ti, ať už je bakalářka napsaná a máš aspoň na chvíli klid!:)) A těch 14 km :O jsi vážně dobrá!! V běhu jsi určitě jedna z mojich inspirací:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. užijte si to s trenérem, hhh:P:D krásný fotky! níčíš mě jimi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni 14 km, je to vůbec možné? Jsi úžasná! :) A přesně chápu jaký máš pocit z té posilovny s trenérem, je mi jasné, že se budu cítit úplně stejně :))) držím ti palečky a těším se na reference! :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 14 km? I ty jedna! Teď nebudu spokojená, dokud těch 14 nezaběhnu, a jelikož má být teď dlouho špatné počasí, asi umřu! :-D Dnes jsem si dala břišní pekáč a už se mi stýská po běhu :-D No, vbc bych se nedivila, kdybych ven vyrazila v dešti :-D Tak doufám, že se to počasí brzy umoudří. Jinak, moc se těším na tvé dojmy z trenéra (ze cvičení s ním samozřejmě :-D). Sama jsem to dost zvažovala, tak kdoví, třeba mě "přemluvíš" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ááááá!! teraz som došla domov, som uplne nadšená :) konečne viem ako sa používajú stroje na ktoré som tíško pozerala :D Aj s činkami som cvičila, teším sa veľmi :)) určite je to dobré ked fakt netušíš ako správne držať chrbát a tak, lebo to mne rob dosť problémy takže ma usmernil a dala som do toho všetko :) teším sa už teraz na štvrtok :) takže určite len odporúčam!!! :)

      Odstrániť
  6. škoda, že nemám instagram:) máš hezký fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tvůj instagram upřímně zbožňuji! :D Patříš k mým nejoblíbenějším inspiracím, vždy máš ta jídla tak krásně nachystaná a pestrá :))
    Jinak za 14 km tedy klobouk dolů!

    OdpovedaťOdstrániť