sobota 19. apríla 2014


Krásne ráno ♥
Ako ste sa vyspali? :) Je to úžasný pocit zobúdzať sa do krásneho slnečného dňa. Veľmi sa teším, že sa nám počasie na Veľkú noc nakoniec predsa len vydarilo, lebo ešte na začiatku týždňa to tak vôbec nevyzeralo. Zvyknete oslavovať Veľkú noc? Dodržiavate ešte zvyky ako čakanie na polievačov (ako sa im hovorí) a všade na stole máte prestretú kopu, kopu jedla a zákuskov? Ja osobne si myslím, že čaro týchto sviatkov sa postupne vytráca a omnoho krajšie a lepšie sme to prežívali, keď sme boli ešte malé. Ako jedinú vec z toho, čo som zmienila dodržiavame akurát tú kopu jedla a zákuskov :D Mamina je v tomto expert, čo nie je vždy práve najväčšou výhodou. Keďže zajtra nebudeme vôbec doma a v pondelok by som si takisto rada oddýchla pred televízorom, tak dneska ma čaká celodenné učenie. Sobota je jediný deň v týždni, keď som doma celý deň, tak to musím využiť na učenie a dostať do hlavy čo najviac vedomostí. Ako chystáte stráviť dnešný deň vy? :) Oddychujete, upratujete alebo sa chystáte niekam von využiť toto krásne počasie? :)


Keďže sme tu mali nedávno raňajky vo forme miešaných vajíčok, dokonca aj omelety, tak aby som si urobila niečo čo tu už nebolo dávno, 
zvolila som volské oká v zdravej verzii, bez zbytočného oleja a podobných vecí. K tomu som si nakrájala 100gr syra Fellada (milujem ho!
a 3 ryžové chlebíky Racio. Opäť samozrejme nesmel chýbať zeleninový šalát z hlávkového šalátu, kapusty a reďkovky. Ako dezert som si 
pripravila ricottu s makom. Proste dokonalý štart do nového dňa, takže hneď po dopísaní článku sa idem pustiť do učenia. 


Čo ste raňajkovali dneska vy? 

13 komentárov:

  1. neviem o akom krásnom slnečnom dni hovoríš :D v okolí Košíc leje, je zatiahnuté a dvíha sa vietor :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja som z druhej časti republiky a tu svieti od rána slnko a je aj dosť teplo :)

      Odstrániť
  2. Počasie ti závidím u nás je to hrôza! :/ A raňajky vyzerajú vynikajúco ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj? :/ Snáď sa aj u Vás vyčasí. Hádam to nepríde aj sem :/

      Odstrániť
  3. Kdyby moje včerejší snídaně vypadala také takhle krásně, možná by mi ani tolik nevadilo, že to není kaše, ale nějak mi ty slané nejdou aranžovat, na to jsi odbornice ty, asi si u tebe zaplatím kurz! :)) Měj krásný den Luci!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tvojim jedlám sa tie moje ani nedajú prirovnať! stále ich len obdivujem :) Už aj u nás začalo pršať, takže učenie + hrozné počasie, z toho pekný deň asi nebude :D

      Odstrániť
  4. U nás to na slunečný den zatím nevypadá, ale dokud jsem v práci, nevadí mi to. A protože to mám v práci volnější, taky se snažím dokončit pár věcí do školy a když odpoledne dorazí to všemi očekávané slunce, šla bych ráda běhat. :)
    Nepamatuji si kdy naposledy jsem měla k snídani něco slaného (jedině burákové máslíčko :D). U mě zkrátka vede ta ovesná kašička.
    Tak dobrou chuť. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Luci, mám takový dotaz. Ráda běháš, já taky a zajímalo by mě, jestli při běhání dodržuješ TF či běžíš, jak ti nožky stačí tak, aby ti to přinášelo radost?
    Čtu samé články o tom, jaká by měla být TF pro spalování tuků, cukrů nebo zvyšování kondičky. A jsem z toho docela zmatená, tak mě zajímá, jestli je něco podle čeho se řídíš ty? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa pri behaní neriadim tou zónou určenou na spaľovanie tukov, lebo to by som musela rýchlejšie chodiť ako behať. To by som si ho potom tak neužila :) Keď behám tak mám tepovú frekvenciu väčšinou od 140 a vyššie a bežím miernym tempom tak, aby som nemusela kráčať a v pohode takým tempom bez zastavenie odbehnem tú hodinu a pol :) Nemyslím si, že by bolo nutné sa držať v tej zóne, to by som radšej skúsila bicykel. Pri behaní sa to dosť ťažko dodržuje. Takže ja zvyknem utekať vo Fit zóne :) Ale musím povedať, že veľa závisí aj od počasia ako som si všimla. Keď je vonku vietor, tak vynakladáš väčšiu námahu, tak vtedy mám tú tepovku vyššiu, ale keď je vonku bezvetrie a príjemné počasie, tak je šanca sa dostať aj tým miernejším tempom do tej zóny spaľovania tukov :) Ja ju mám od 109-138 a stáva sa mi že sa držím tak okolo 135 :) Snáď som pomohla, hlavne bež pre radosť, nemyslím si, že pri tej nízkej tepovke by si si to tak užila ako by sa patrilo :)

      Odstrániť
    2. Díky za rychlou odpověď. :-)
      Právě si nechci běh takhle na začátku znepříjemnit tím, že se budu honit za spalováním tuků. Já mám tu TF pro spalování tuků taky nějak do 139 a zdá se mi nemožný to dodržet, ale možná časem se k tomu dopracuju.
      Každopádně ještě jednou díky a přeji hezký víkend. :-)

      Odstrániť
  6. Možná mě nakonec těmito krásnými fotkami navnadíš na slanou snídani!:D Počasí je venku opravdu nádherné,jsme u babičky,což znamená hory jídla a rodinné pohody:) takže nejspíš zavřu počítač a budu si užívat tě sváteční atmosféry:)) přeji Ti krásný den a přežij učení!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam! Ty si zkrátka umíš vychutnat život, to se mi líbí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tradície máme, pretože sestra má ešte len trinásť, tak na oblievačov čaká určite :D inak u nás doma mňa obleje len otec a rodina, ktorá príde :) a koooopa jedla a zákuskov je aj u nás, tento rok som spoločne s mojou maminkou všetko napiekla aj uvarila, lebo ako aj tá tvoja aj moja je veľký expert na takéto prichystávanie :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť