štvrtok, 17. apríla 2014

♥ morning breakfast ♥


Krásne dobré ráno Vám prajem ♥
Ako sa máte? :) Dneska opäť ranný príspevok, ktorý píšem popri popíjaní si teplej kávičky, ako to mám najradšej. Vstala som pomerne skoro, lebo pomaličky sa už púšťam do učenia na štátnice, tak si to musím pekne zadeliť, aby som sa učila po troške a nie veľa vecí naraz. O siedmej som sa pustila do prípravy raňajok a keďže včera to bola veľká dávka ovsenej kaše, dnes som mala chuť na vajíčka. Urobila som si omeletu z dvoch vajec a naplnila som ju šalátom a zeleninkou, ktorú som si predtým trošku opiekla na panvici. Opäť mi nedá nepochváliť sa s tým, ako pekne postupujem čo sa týka posilňovania :) Každým týždňom sa váhy činiek o niečo zvyšujú, takže to svedčí o pokroku :) Posilňovanie som si doslova zamilovala! Je jasné, že to nie sú veľké váhy aké zdvihnú mnohé z vás, no ja sa teším aj týmto malým pokrokom, keďže som zvykávala cvičiť len s 2kg alebo 3kg činkami. O hodinu a pol utekám do fitka, kde mám na pláne hodinu kardia a potom sa utekám domov učiť. Odkedy chodím s trénerom trikrát do týždňa, kardio som dosť obmedzila a väčšinou to býva len 10-15 minut po tréningu a v nedeľu hodina a pol behu, tak sa snažím zaradiť raz do týždňa hodinu kardia aj vo fitku. Chcela by som urobiť aj fotky, aby som videla prostredníctvom nich zmeny, či sa dejú alebo nedejú, takže uvidíme :) Zmenili ste vy niečo či už vo Vašom stravovaní alebo v cvičebnom pláne? Zostávate verní starým zvykom 
alebo sa radi púšťate do niečoho nového? :)


Krásny deň vám prajem ♥

23 komentárov:

  1. Mňam vypadá nádherně, ikdyž musím říci, že slanou snídani už jsem neměla pěkně dlouho- ráno potřebuji sladké :D :)
    Co se týká posilování- moc Ti fandím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobré ráno :) Máš můj obdiv za slané snídaně! :D Já dnešek začala obří porcí kaše.. K pokrokům Ti moc gratuluju! :) A jestli jsem změnila něco ve svém stravování? Ano, jsem teď v objemovce a i já se musím pochlubit! :) Jako se zvyšují váhy ve fitku, zvyšuje se i váha má! :) Měj se krásně a užívej sluníčka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to bych asi ráno nedala, ale k obídku taky dobrý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já se chystám zkusit IF, až budu mít po zkouškách .. teď ale jím permanentně u učení, takže by nějaký systém moc neměl smysl, protože bych to stejně nedodržela :D (asi podle toho pak bude vypadat i moje postava, takže rovnou budu i "opravovat škody" po hodinách sezení a čučení do počítače :D)
    a vypadá to krásně jako vždy, strašně se mi tvoje jídla líbí ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeej tomu sa hovorí poriadne raňajky s kopu krásy. :D Niekedy mám pocit, že ti čítam myšlienky alebo ty mne? :D Ja som si omeletu so zeleninou naplánovala na zajtra a dnes tvorím blog a čo nevidím vajíčková omeleta so zelninkou je na tvojom tanieri. :D Neber to ako výčitku, je to len veľmi zaujímavá zhoda náhod, ktorá ma úprimne teší :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Vobec to neberiem ako výčitku, práve naopak, takéto komentáre ma vždy potešia :)

      Odstrániť
  6. Snídaně vypadá skvěle! Neměla jsem po ránu vajíčka ani nepamatuju. Nějak jsem si zvykla na ty sladké a těžko se mi jim odolává. Jinak moc gratuluji k pokrokům ve fitku. Jsi šikula a líbí se mi, že nejsi jedna z těch, co řekne "Musím se učit. Cvičit budu až po státnicích/zkouškách/maturitě/..." Určitě se nám vyfoť, i my rádi uvidíme rozdíl :-P Ikdyž už teď máš podle mě postavičku jako lusk :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja presne takých ludí ani nechápem pravdupovediac, je síce pravda, že mi s tým vždy odíde pol dňa, ale stojí mi to zato, lebo sa viem sústrediť lepšie na učenie :) A je to dosť chabá vyhovorka si myslím, kedže hodinka z dňa ešte nikoho nezabije, skor by som povedala, že ľudia ju radšej strávia na FB. Postavičku ako lusk bohužiaľ nemám :/ Ale snažím sa a robím to hlavne pre radosť :)

      Odstrániť
  7. &Milujem tvoje fotky , su plné inspiracie vyzera to krásne uz sa neviem dočkat dalsších len tak dalej :) http://worldneedsbrunettes.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ranajky vyzeraju vyborne. Ja som uz 4. den na IF, o ktorom pisala Nikki, dala som si dokonca "verziu" leangains, teda 16 hodin post a 8 hodinove okno na jedenie. Klamala by som, keby som povedala ze mi ranajky nechybaju, ale telo si uz pomaly zvyka, predpokladam ze o nejaky cas sa to celkom upravi. Najhorsie je to, ze uz som si objednala dalsiu zasielku musli od Mixitu a tesila som sa na ne, ale nevadi, mozno si ich budem davat na olovrant :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čítala som už o tom dosť a taktiež ma to veľmi láka :) určite si najskôr musí na to telo zvyknuť, chce to len čas :) možno, keby si si dala tak okno, že sa ti doň vojdu raňajky obed a večera tak by si to mala dobré :) Myslím, že tam nie je dané, že pred tréningom nemôžeš za žiadnych okolností jesť a až po ňom sa ti začína "okno na jedenie". Videla som aj varianty, že menšie jedlo a pred treningom, takže by to mohli byť teoreticky raňajky, ale možno sa mýlim. Ale tiež som si o tom dosť počítala, takže uvidíme. Možno to skusim aj ja :)

      Odstrániť
    2. Luci ja kazdopadne (zatial) IF mozem len odporucat. Ked som jedla 5x denne male jedla, bola som fakt stale hladna a nervozna. Teraz si dam 3 vacsie jedla a nemam problem s tym, ze je vecer a hladam co by som este zjedla. Cely den som uplne syta, co sa mi pri stravovani 5x denne nestavalo a potom som vecer este hladala oriesky, jogurty, cim som si zbytocne zvysovala denny prijem. Vacsinou si ho drzim na 6100 KJ denne, co je moj bazal podla merania InBody, ale ked cvicim (4x Jillian Michaels fastfix kickbox a 2-3x idem behat) tak si dam aj 7300 KJ. Som velmi spokojna zatial. Uvidime ake budu vysledky a ci tuk naozaj odide :)

      Odstrániť
    3. z toho čo opisuješ, je pravda, že som vždy bola veľmi nesvoja a ledva som čakala než prejde 2,5h aby som sa najedla, hoci niekedy som už jedla aj ked som nebola hladná. Teraz za posledné dni jedávam 3 velké jedlá denne najmä z časového hladiska, lebo ked som vo fitku nikdy desiatu nestíham, tak som si všetko spojila do troch väčších :) S tým príjmom to máš super, asi sa na to dám a vyskušam. Možno mi to sadne, lebo tuk by sa zišiel dať dolu aj mne :/ Budem si nad to musieť sadnuť a rozpočítať to. Mne velmi sadlo aj to, že som menila sacharidy každý deň iné množstvo, to si tiež neviem vynachváliť :) Ďakujem za odporučenie a tvoju skúsenosť, si zlatá :)

      Odstrániť
  9. Vajíčka bych na snídani nemohla, to není moje parketa :) A asi bych tohle všechno do sebe ani nedostala, lépe řečeno bych vypadala jak balonek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mňam mňam mňam! to vypadá dokonale :) miluju ředkvičky, prostě mňam!

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krasne fresh a chutne ale podla mna mega vela. Ako verim ze ked behavas co si tu pisala tak si to mozes dovolit zjest ale pokial chces schudnut tak polovica z toho co jes. Tie porcie su strasne obrovske fakt:) akoze nic v zlom:) ja by som praskla!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V pohode :) Ja si to rátam, takže presne viem, koľko mám zjesť. A práve takýmito porciami som schudla 4kg, takže jem toľko, koľko potrebujem :) A behávam momentálne 2krát do týždňa, 3krát do týždňa mám posilňovanie s činkami.

      Odstrániť
    2. Ježiš, velké porce? Vždyť je to skoro jen zelenina :)

      Odstrániť
    3. Tiež si myslím, že to nie sú vôbec veľké porcie, najmä ráno pred tým ako idem cvičiť, keby mám zjesť polovicu z toho tak do obeda som hladná ako vlk. Keď chce niekto schudnúť, to neznamená že má jesť malé porcie. Pravdupovediac, vôbec nechápem, prečo sa to tak hovorí.

      Odstrániť
  12. To je zase mňamka♥ A moc ti fandím! Věřím, že ty pokroky budou stále lepší a lepší a ty budeš spokojenější:)) já zatím nic neměním, cvičím doma a chodím běhat:) ale tak jsem zatím spokojená:) Uvidíme, jak to bude třeba za rok:) ale zatím tomu svému zůstávám věrná:)

    OdpovedaťOdstrániť