streda 30. apríla 2014

♥ morning breakfast ♥


Dobré ráno ♥
Ako si predstavujete dokonalé ráno? Ja presne tak, ako sa dneska začalo to moje. Z postele som vstala v dobrej nálade, poriadne vyspatá už o 5:15 a o 5:30 som sa vybrala na ranný beh. Bez sporttesteru (ktorý mám bohužiaľ pokazený, pretože sestrin pes má "málo hračiek, tak prečo by si nepohryzkal môj sporttester), bez zapnutia aplikácie Nike running, iba ja, vôňa čerstvého vzduchu a hudba, ktorú pri cvičení počúvam najradšej. Nebol to beh na vzdialenosť, ani na počet spálených kalórií, o to mi už dávno nejde. Bol to opäť raz jeden z tých behov pre radosť, ktorý ma vždy hneď ráno nabije energiou a mne to potom počas dňa lepšie myslí :) Pôvodne som si ho opäť naplánovala na 30 minút (ako inak), no vrátila som sa domov po 40 minútach a zároveň som sa zapojila do tohto týždňovej výzvy od skvelej bloggerky Veroniky, (šup šup na jej blog pokiaľ ho nepoznáte, je úplne najlepší, krásne fotky ako z časopisu, plný inšpirácie a úžasných článkov, ktorý už teraz patrí medzi moje TOP najobľúbenejšie blogy), kde za úlohu máte každý deň odbehnúť/prejsť 5km. Dobrá výzva, čo poviete? :) Pre milovníkov behu určite. Navyše tých 5 km ani nie je veľa, zaberie to necelú pol hodinu, čo skutočne každý môže pre seba a svoj dobrý 
pocit urobiť :)


Po príchode domov sa sa pustila do raňajok a keďže sa snažím, aby to nebolo stále to isté a mohla Vás trošku inšpirovať, vždy dlho rozmýšľam, 
čo také si urobiť a ako to odfotiť. Dnešnú ovsenú kašu som si pripravila z nasledujúcich ingrediencií: 60gr ovsených vločiek, 1 postrúhané jablko, 
10gr čokoládového proteínu a na vrch Hollandia biely jogurt s vlašskými orieškami a lyofilizovaných ovocím od Mixitu. Kaša bola však dezert, 
ako "hlavné jedlo" som mala 3 ryžové Racio chlebíky natreté tvarohom a doplnené hlavkovým šalátom a bielymi reďkovkami. Presne takto si 
predstavujem dokonalé ráno, ktoré začnem aktívne na prečistenie mysle a zakončím úžasnými doslova vynikajúcimi raňajkami ♥ A teraz sa 
môžem s úsmevom na tvári pustiť do učenia, pretože večer ma čaká čoo?? Fitkooo ♥♥♥ Dneska to bude chrbát, moja obľúbená partia :)) 
Už teraz sa neviem dočkať! Prajem Vám krásny zvyšok dnešného slnečného dňa ♥

22 komentárov:

  1. Ako to robis že máš dokonale fotky A srší Z teba toľko dobrej nálady A radosti? :) prajem krásny deň A efektívne učenie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem ♥ Neviem :) Strašne mi pomôže keď začnem deň tou správnou náladou a potom to už ide samo :) Práve ten ranný beh ma neskutočne nakopol, keby si ma videla včera, pospala som si trochu dlhšie a vôbec som sa na nič nevedela sústrediť :( Takže som si povedala, že keby aj len na 20 minut, no budem sa snažiť začať každé ráno na čerstvom vzduchu :) Skutočne to dokáže zázraky :)

      Odstrániť
  2. Tiež milujem ranný beh poznám ten pocit, len mám problém dostať sa Z teplej periny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za koment na Insta,velmi ma potešil <3 avsak som ho musela zmazat,lebo nechcem aby sa o blogu dozvedeli ludia z okolia,tak snad to pochopíš :-/

      Odstrániť
    2. Prepáč nevedela som že je to 'tajny " blog, jasne že chápem tak už nič V podobnom duchu A blog spomínať nebudem:)

      Odstrániť
  3. Tak to zní parádně! A s ranním během chci začít co nejdřív :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskušaj,teraz už aj rano je krasne pocasie a teplo :-)

      Odstrániť
  4. wow, na ranajky toho zjes viac ako ja niekedy za dva dni:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No budem dúfať, že to bolo písané len obrazne, kedˇže tieto raňajky majú len okolo 580kcal, tak by bolo dosť blbé keby niekto zjedol tolko čo i len za jeden deň, nie to ešte za dva.

      Odstrániť
    2. Tyhle vysoce inteligentní lidi nesnáším -_-

      Vypadá to fakt skvěle, muselo to být výborný :) Zvlášť ta kašička, s oříškama jsem ji neměla hrozně dlouho - musím to napravit :)))

      Odstrániť
    3. Ďakujem ti :) Ako ja nemám nič proti tomu, pokiaľ to nie sú urážky ale slušne napísané komentáre, tak mi to nevadí. Ja len nechápem keď mi sem niekto píše že ako môžem tolko zjesť, pričom to nie je veľa, pretože potom si skutočne nedokážem predstaviť, čo a kolko zjedia vlastne oni. Tomu sa už hovorí potom hladovanie.

      Odstrániť
    4. Není vůbec zač :)

      Podle mě toho snědí mnohem víc, ale závist je závist. Chtějí ublížit a tak píšou takové věci. Nevšímej si jich, jsi skvělá. Tvoje snídaně bych chtěla mít na stole každý den, je to nádhera :) :)

      Odstrániť
  5. Ako vždy to neskutočne dobre vyzerá :) Inak, nechápem, ako to môžeš mať vždy tak pekne naaranžované a podobne. Ja keď jedlo naaranžujem, tak mi je potom ľúto to jesť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D tak mňa to v prvom rade veľmi baví a je pravda, že to robím tiež aj kvoli tomu, aby to tu potom pekne vyzeralo :)

      Odstrániť
  6. mňam,to vyzerá úžasne :D
    inak pozývam ťa na prvú giveaway na blogu,dúfam že sa zapojíš :)
    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pozvanie, ale ja sa nezapájam do žiadnych Giveaway. Nechám priestor pre iných :)

      Odstrániť
  7. Děkuju Ti Luci, jsem teď trochu mimo a vystresovaná z práce a školy, ani nestíhám číst blogy, natož pracovat na svém :( Ale ty to máš krásné opět! :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prvoradá je práca a učenie, takže sa nemáš za čo ospravedlňovať Veroni :) Prajem Ti veľa šťastia a najmä sily ;)

      Odstrániť
  8. Nádhera!! Ty tvoje snídaně prostě nemají chybu♥ Dřív jsem tvůj blog navštěvovala jen málokdy, ale teď netrpělivě čekám a každý den vyhlížím, kdy bude nový článek! :) Takto si taky představuji dokonalé ráno :) Ať se ti hezky učí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj?? Ani nevieš akú radosť si mi urobila s týmto komentárom ♥ Neskutočnú! :))) A ďakujeem, aj sa mi hneď učilo lepšie celý deň. Snáď to pojde tak aj dneska :) Krásny deň ti prajem ♥

      Odstrániť
  9. Já miluji ty tvoje jídla !!! Vypadá to fakt nádherně a obdivuji tě za ten běh :-) ! Já běhala včera se školou a byla jsem překvapena, kolik jsem uběhla bez zastavení :-) Dnes jsem si řekla, že půjdu ráno běhat, ale musela jsem na brigádu a dostaly mě ženské měsiční problémy :-D Tak doufám, že už se do toho běhání konečně pustím naplno ! :-D Krásný slunečný den !

    OdpovedaťOdstrániť