nedeľa, 27. apríla 2014

♥ perfect morning ♥


Krásne nedeľné ráno Vám prajem ♥ 
Moje dnešné ráno patrilo rozhodne k tým vydarenejším, pretože som sa úžasne vyspala a tak som do dnešného dňa vykročila s úsmevom na tvári :) Ráno som začala pomerne aktívne a už o pol šiestej som sa vybrala si zabehať.  Odbehla som 11km a keď som sa vrátila domov, čakala ma príprava raňajok. Také raňajky aké som si pripravila dnes by som mohla nazvať pokojne dokonalými a lepšie som ani nemohla začať túto krásnu slnečnú nedeľu ♥ Boli to skutočne výdatné raňajky, ktoré obsahovali z každého rožku "trošku", presne tak ako to mám najradšej. Ako prvé som si urobila voľské oko na vode, no a k tomu mi nesmel chýbať rohlík s pažítkovým cottage cheesom. Že mňáám! Aby som doplnila energiu, ktorú dneska veru budem potrebovať (na učenie) som si uvarila ovsenú kašu. Chcela som vyskúšať niečo nové a tak som sa rozhodla pridať do nej 1/4 proteínu. Keďže ja mám čokoládovú príchuť, výsledný efekt kaše bol, že bola pomerne sladká. Aspoň teda pre mňa, pretože ja si ovsenú kašu nesladím vôbec, ani len medom. No celé sa to napravilo, keď som do nej pridala ešte biely jogurt, zamiešala a vznikla mi z toho obrovská dobrota, ktorú si zrejme budem robiť takto častejšie :) Čo z toho vyplýva? Ovsená kaša + proteín + biely jogurt je skutočne úžasná kombinácia, ktorú môžem len odporúčať ♥ Čo dobrého ste mali dneska na raňajky vy? Aké plány máte na dnešný deň? :)


Prajem Vám pekne prežitú nedeľu plnú oddychu a pohody ♥ 

11 komentárov:

  1. Dokonalost sama ♥ Taky nejvíc miluji takovýto mix všeho :) Já dnes měla rýžovou kaši, tu mám taky moc ráda. Přeji pkěnou neděli ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ryžové vločky si kupim tiež, neviem sa dočkať kedy si uvarím tiež ryžovú kašu :) Všeobecne ryžu zbožňujem, takže isto mi bude chutiť. Aj tebe krásnu nedeľu Moni ♥

      Odstrániť
  2. kašička vyzerá dokonalo, samozrejme ako aj všetky ostatné tvoje jedlá :) aj ja sa chystám dnes na vajíčka a kašičku... inak ja si už ovsenú kašu bez proteínu ani neviem predstaviť.. mám banánovú príchuť, takže je to paráda.. moje plány na dnes, behanie po obchodoch, učenie a fitko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neskutočne to vyzerá :) Si chudá a nechápem, kde sa toto všetko do teba zmestí :D Ja som si dnes konečne po vyše týždni dala lievance s ovocím a jogurtom ♥ týždeň treba zakončiť dokonalými raňajkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. luxusní snídaně:) já měla chlebíky s banánem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Konečně jsem se zase dostala ke shlédnutí tvých dokonalých foodpostů, mňam!!!♥
    blogbyElina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda to je zase krásná snídaně♥ A jsi dobrá, že uběhneš 11 km:) já jsem zatím uběhla 10, ale i s tím jsem spokojená:) ale ráda bych se dál zlepšovala:)) A právě jsem u tebe naraila na tumblr! Takže už tě sleduji a každou chvíli budu něco reblogovat:D Měj krásný den♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úžasná snídaně! :) Já dnes měla ovesnou a zase to bylo...však víš! :) Protein jsem taky zkoušela do kaše přidat a taky to na mě bylo najednou příliš sladké, tak příště zkusím ještě ten jogurt. Ať ti jde učení dobře a hezký zbytek dne Luci! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tolik běhu a pak teprve snídaně? Ty máš teda výkon! :D Vypadá to krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť