nedeľa 6. apríla 2014

♥ special breakfast only for me ♥


Krásnu nedeľu Vám prajem ♥
Ozývam sa po dlhšom čase, pretože bohužiaľ mám teraz toho viac než dosť, čo ma veľmi mrzí. Už tento týždeň som si chcela ísť dať vytláčať bakalársku prácu, ale strašne sa to ťahá a neviem, či mi to vyjde tak ako som plánovala, takže mám plné ruky práce. Ale čo by to bolo za nedeľu, keby som sa s Vami nepodelila o moje nedeľné raňajky? Na waffle som si neskutočne zvykla a pomaly sa stávajú mojou tradíciou. Veď bodaj by nie, keď sú také úžasné ♥ Tie dnešné som si natrela jahodovým džemom, bielym jogurtom a pomedzi waffle som poukladala banán. Waffle som napokon zaliala bielym jogurtom a dozdobila hroznom a kakaom. Milujem si ich pripravovať vždy na iný spôsob a stále s iným ovocím. Táto dnešná kombinácia bola do-ko-na-lá! Čo dobrého ste mali na raňajky vy?


Recept (3ks):

65gr špaldovej múky
1 bielok
10gr proteínu
150ml mlieka
1/2 čl kypriaceho prášku do pečiva
1/2 čl škorice

16 komentárov:

  1. Panečku ty vypadají vážně úúúžasně!!!♥ Už si je fakt budu muset někdy udělat:)) ty máš normální waflovač doma?:) my máme toustovač, kde jsou tři nástavce - na toasty, panini a wafle, ale ty jsme ještě právě nikdy nezkoušeli:)) tak už opravdu budu muset příští víkend!!:D:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano, normálne s wafflovačom :) tuším s tým čo mali tento týždeň v Lidl :) Určite skús, staneš sa závislá ako ja :D

      Odstrániť
  2. To vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne raňajky ako vždy... :-) Cez týždeň som v lidli videla silikónovú formu na wafle, takže som ju tam nemohla nechať a dnes boli tiež domáce wafle, s banánom a gréckym jogurtom :-D A určite vyskúšam aj tvoj recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Luci, ty jsou tak krásné, že já si kvůli nim musím pořídit vaflovač! ♥ :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No krása! Hned bych si taky dala :)

    Já jsem si udělala paleo cuketovo-kávové lívanečky s cottagem a semínky, protože mám low-carb day...(a ty mi tady děláš takové chutě na waffle :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Geniální! :) Vždycky nad těmi Tvými snídaněmi jen slintám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta snídaně je boží :)) Musela to být lahoda :) Vždy mi uděláš tak neskutečnou chuť na wafle a já nemám waflovač :( :D Přeju hodně štěstí v pokračování školní práce, snad to budeš mít brzo hotové :) Přeju krásnou neděli :)) I.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasný prostě! :) Hrozně bych si chtěla wafflovač pořídit, ale trochu se bojim, že bych ho až tak nepoužívala..No, stejně nejspíš časem neodolám :D Jinak mou snídani si už viděla na ig a nejspíše jdu v tvých stopách co se velikostí jídel týče :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tomu sa len teším :D presne tak to má aj byť :D tiež už neviem aké misy si kupovať na kaše :D

      Odstrániť
  9. To je nádhera!! Už abych koupila ten waflovač :D Musela to být neuvěřitelně dobrá snídaně! Ostatně jako všechny :P Pěknou neděli Lucinko! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Achjo, už si fakt musím koupit ten wafflovač!:D vypadá to božsky!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak jsem se zase přišla pokochat, tvoje snídaně jsou prostě nejkrásnější a vypadají tak lahodně :). Já měla klasicky vařené vločky, na nic jiného mě neužije, ale sestřička ode mě měla krásné pohankové lívanečky s banánem, jogurtem, tvarohem a kytičkami, byla nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. úžasne úžasne úžasneeeeeeeeeeeee!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Chybaju mi tvoje treningy, workouty, behy. Pre moju inspiraciu. Stale sledujem instagram aj blog, ci tam zase nebude tvoj sporttester, kolko si zabehla. Mysli na nas, ktori potrebuju motivaciu :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. božee!! dakujem krásne za komentár! :) ani nevieš ako si ma potešila v tomto stave, kedy som už na pokraji zrútenia s nervami čo sa týka školy :D veľmi ma to mrzí :( Behať stále chodím, v nedeľu som zabehla opäť 14km. Dneska idem do fitka po 1krát cvičiť s trénerom, čo sa veľmi teším, takže mi je veľmi ľúto, že nemám čas sa podeliť o to aj s Vami :( Fakt už nech mám bakalárku v rukách vo vytlačenej podobe a budem najšťastnejšia. O mesiac mám štátnice a obhajoby, tak tiež budem mať čo robiť, ale určite sa budem venovať blogu viacej, najmä ked vidím takúto odozvu :) Krásny deň Ti prajem :))

      Odstrániť