štvrtok 24. apríla 2014

♥ thursday morning ♥


Krásne slnečné ráno Vám prajem ♥
Ako sa máte? ♥ Dúfam, že veľmi veľmi dobre. Bohužiaľ, v poslednom čase nemám čas veľmi na sledovanie blogov, čo ma dosť mrzí, tak sa snažím vždy aspoň večer si k tomu sadnúť a väčšinu prebehnúť. Učenia sa kopí, štátnice sa blížia a ja už teraz mám pocit, že takmer nič nestíham. Navyše je vonku každý deň tak krásne počasie, že najradšej by som trávila celé dni vonku na slniečku. Keďže viem, že mnohí z Vás obľubujú tieto ranné príspevky, tak som si povedala, že dneska nech sa deje čo sa deje, určite nejaký pridám. Práve včera mi dorazilo nové vydanie časopisu Diéta, takže sa neviem dočkať, kedy si k nemu sadnem a môžem si ho v pokoji prečítať s kávičkou v ruke. Na raňajky som si dneska urobila ovsenú kašu zo 100gr ovsených vločiek, do ktorých som si zamiešala 1PL maku a vrch ozdobila kiwi a lyofilizovaným ovocím z Mixitu, ktoré keď sa zamieša do kaše či jogurtu, je úžasné ♥ Ku kaši mi nesmie chýbať ani biely jogurt, ktorý som si potom na ňu naliala a vznikla kaša s úžasnou krémovou konzistenciou. Presne takú ju mám najradšej :) Po raňajkách som si dala ešte misku šalátu z červenej aj bielej reďkovky, paradajok a baby špenátu. A teraz, po takýchto výdatných raňajkách ma čaká učenie, učenie a ešte raz učenie. Poobede alebo podvečer by som rada stihla aj fitko, tak uvidíme ako to postíham :) Vám prajem krásny zvyšok dňa a užívajte si tohto slnečného počasia ♥

15 komentárov:

  1. Nadhera. Dieta prisla aj mne vcera a uz som ju aj precitala. Mam ten casak velmi rada, ale uz sa mi zda niekedy taky "povrchny" oproti tym vycerpavajucim detailnym clankom, ktore publikuju baby na blogoch. Hlavne tie osobne skusenosti su na nezaplatenie. Tych je v Diete malo. Ale kedze som casakoholik, tak kupujem uplne vsetko co o zdravom zivotnom style na SVK vychadza :) Ako ti ide IF? Mas 16/8 alebo 14/10 metodu? A co behanie? Este behavas?
    Drzim palceky pri uceni na statnice, ja som toto iste prezivala minuly rok. Teraz uz krasne zarezavam v praci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež si myslím, že už na blogoch nájdem viacej skuseností než v týchto časopisoch :/ Na začiatku bola veľmi dobrá, práve preto som si ju predplatila, ale už by som znova tak zrejme neurobila. Mne sa veľmi páči časopis Muscle & Fitness, v ktorom vždy nájdem vela užitočných rád a informácií :) Čo sa týka IF, tak nemyslím, že praktizujem zrovna to. Raňajkujem o 7:30-8:00, obedujem okolo 12:30-13:00 a večeriam okolo 17-18:00, takže nemám tam to, že by som začala jesť až predobedom alebo po tréningu a tak, lebo to by som zrejme nevydržala. Takto mi to vyhovuje najviac, keď som si raňajky a obed navýšila o desiatu a olovrant :) Čo sa týka behania, cez týždeň len vo fitku na konci treningu na páse na tých 15-20 minut, kedy to ako vyjde a tak normálne v nedeľu na hodinu a pol chodím stále :) Sporttester mám však pokazený, takže snáď sa bude dať opraviť :(

      Odstrániť
    2. teraz som si to po sebe prečítala, neviem kde mám hlavu :D myslela som to tak, že na blogoch nájdem omnoho viacej užitočných rád a takých skuseností zo života. A Ďakujeeem, budem to šťastie potrebovať :) Pekný deň ti prajem v práci ♥

      Odstrániť
  2. Já jsem si teď oblíbila časopis Fitness :) Ale po Dietě taky vždy pokukuji, jen mě trochu odrazuje ten název, i když vím, že články jen o dietách nejsou. Snídani máš zase krásnou a velkou, takže ti nový způsob stravování vyhovuje? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si tiež práve ten časopis chcela minule kupiť, ale dosť ma odradila tá cena pravdupovediac :/ Zdá sa mi trošku predražený na to, že je pomerne tenučký. Tieto tri jedlá denne mi maximálne vyhovujú, lebo to bolo hrozné, ako som neustále pozerala popri učeni na hodinky, že kedy už konečne bude pol desiatej aby som si dala desiatu a podobne. Nevedela som sa popri tom poriadne ani sústrediť. Takto vydržím úplne sýta do dalšieho jedla a dokonca ešte nevedomky dodržiavam aj ten 4h. odstup ako odporúča Jillian :D

      Odstrániť
    2. Tak to je super, že ti to takhle vyhovuje! :) Já jsem zase zpátky spokojená na 5-6 porcích, ale už to tolik neřeším, jestli si svačinu sním o půl hodiny dřív nebo o hodinu později a nebo jestli jí vůbec nestihnu a spojím si to s večeří třeba :) ten časopis asi není nejlevnější, ale zase obsahuje minimum reklam a články jsou opravdu dobré :)

      Odstrániť
  3. Mňami mňami!!! U tebe se vždycky tak krásně inspiruju!!:)) Ale už bych taky měla méně koukat po blogách a víc si sednout na učení a už pomalu začít něco dělat! Zkouškové se pomalu ale jistě blíží:D:/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vše bych si dala <3 užívej si počasíčka!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Děkujeme, že jsi na nás takhle myslela, ty Tvé ranní články zbožňuji :) Snídaně je krásná a líbí se mi ta porce!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mnam! vypadá to výborně, jí se to očima :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojky, chtěla jsem se zeptat, zda-li můžu použít některé tvoje velmi povedené fotografie ovesných kaší do svého připravovaného článku na portálu www.generace21.cz ; samozřejmě bych uvedla tebe jako zdroj fotografií/receptu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :)
      pokial tam bude zdroj tak s tym nemam ani najmensi problem :) Prave naopak. Budem velmi rada :)

      Odstrániť
    2. To je samozřejmostí. ;) Pokud ti to tedy nevadí, moc ráda bych použila některý recept z tvých rajňakových specialit. ;) Jakmile bude článek hotový, můžu ti sem napsat odkaz :)

      Odstrániť
    3. Urcite napis. Velmi rada si ho precitam :))

      Odstrániť