utorok, 20. mája 2014

♥ food diary ♥

Ahojteee!!!
Hneď na úvod sa Vám chcem ospravedlniť a odôvodniť dôvod mojej neaktivity za posledné dni. Ako isto viete, mám obdobie štátnic, takže škola je u mňa teraz na prvom mieste. Nie je toho učenia najmenej, takže ním zvyčajne trávim celý deň. Vstávam ráno o pol šiestej a učím sa do večera. Prestávky si dávam len vtedy, keď sa idem najesť a potom tri hodiny mám vyhradené na to, že idem cvičiť. V pondelok som mala štátnice z prvého predmetu, ktorý som zvládla úspešne krásne na B, čomu som sa veľmi tešila. Nakoniec moja námaha stála za to, keďže za tri dni som spala len 7 hodín a dokonca aj v deň štátnic som vstávala o druhej ráno, aby som sa pekne upravila, prichystala a stihla si to ešte prejsť. Hneď po škole sme s kamarátkou a zároveň spolužiačkou zašli do nákupného centra, kde sme uvideli novootvorený stánok LLAOLLAO. Počuli ste už o tom? Priznám sa, že ja som to videla po prvýkrát, ale kamarátka to poznala, no ešte to nechutnala. Ja takisto, takže sme si povedali, že to je úplne adekvátna a zaslúžená odmena po našom úspechu. Ide o mrazený zdravý jogurt, na ktorý si vyberiete to, na čo máte chuť. Je tam na výber rôzne čerstvé ovocie, potom ovocné aj čokoládové polevy, tiež posýpky ako kúsky čokolády, keksíkov, orieškov dokonca aj Oreo. Výber je skutočne pestrý :) Potom ako sme sa posadili sme si všimli tiež jedálny lístok, kde majú v ponuke aj waffle s jogurtom, palacinky s jogurtom, lievance či rôzne druhy koláčov ako cheesecake alebo brownies. Robia dokonca aj smoothies, takže skutočne si tam každý dokáže vybrať podľa toho, čo má najradšej a na čo má chuť :) Jedli ste tam už niečo? :) Jediné mínus, ktoré som na tom celom našla je cena, ktorá sa mi zdá byť trošku vyššia ako by som očakávala. Za stredný kelímok sme zaplatili 4€, takže skutočne raz za čas áno, ale že by som sa plánovala to navštevovať pravidelne, to určite nie. Čo sa týka štátnic, ďalšiu, tú dôležitejšiu časť mám budúci štvrtok, kedy mám zároveň aj obhajobu bakalárskej práce, takže majte prosím ešte chvíľku strpenia :) Potom ma čaká vytúžený a najmä skutočne zaslúžený oddych, takže bude viacej času už na všetko :) Je tu ešte niekto, medzi mojimi milovanými čitateľmi, kto má podobne ako ja štátnice poprípade maturity? Pokiaľ sa tu takí nachádzate, tak vám držíím veľmi palce a prajem Vám veľa veľa sily a trpezlivosti do učenia. Hlavne treba myslieť a upokojovať sa predstavou na to, že treba vydržať už len pár dní a potom máme voľno :) 

 Ovsená kaša s cottage cheese a čučoriedkami, ryžové chlebíky s cottage cheese a paradajkou
81% čokoláda Arriba z Lidl ♥

Kurací šalát s domácim sushi a paradajková polievka ♥

Tento obed si jednoznačne zaslúži zopár slov. Bol úplne do-ko-na-lý! Viete, že paradajková polievka s ovsenými vločkami je moja úplne top najobľúbenejšia polievka a ešte keď si do nej pridám aj syr, to som v siedmom nebi. Ako "predjedlo" mi poslúžil výborný zeleninový šalát s kuracím mäsom, no a tá najlepšia časť ma čakala naposledy. Sesternica ma prekvapila a priniesla mi jej vlastnoručne vyrobené domáce sushi, ktoré robí pomerne často. Potešila ma, lebo domáce sushi som ešte nejedla a bolo úplne úžasné! Zjedla by som ho celú kopu, lebo je to skutočne veľká dobrota! Mimochodom, za úspešne zvládnuté štátnice ma bude čakať odmena v podobe večere, keď pôjdeme na to najlepšie sushi v meste, takže držte mi palce, nech všetko dopadne ako má a lepšiu odmenu si snáď ani nemôžem priať :))

Srvátkový syr s chilli fazuľkami a zeleninou 
 Kuracie mäso s mrkvovou basmati ryžou a zeleninovou oblohou 
 Maková ovsená kaša s lyofilizovaným ovocím od Mixitu ♥
 Kuracie mäso s bulgurom, chilli fazuľkami a brokolicou ♥
Zeleninový šalát ♥
 Kuracie mäso so zeleninovou oblohou ♥
 Banánová ovsená kaša s bielym jogurtom, lyofilizovaným ovocím, orieškami a 81% čokoládou ♥
 Srvátkový syr so zeleninou 
 Kuracie mäso s tarhoňou a zeleninovou oblohou 

A toto je tá spomínaná odmena a dobrota Llaollao ♥

Krásny zvyšok dňa Vám prajem ♥

21 komentárov:

  1. Páni, ještě jednou ti Lucinko gratuluji k první části státnic a nadále budu držet palce, určitě to hravě zvládneš a vychutnáš si i zaslouženou odměnu. Jídlo vypadá nádherně!
    To Llaollao jsem ještě nikdy nikde neviděla, ale je pravda, že za takovou cenu je to opravdu docela luxus:)
    Mě čekají ještě 3 zkoušky a bohužel ty nejhorší, také už bych byla strašně ráda za konec, ale bohužel minimálně měsíc budu muset nad učením sedět, kéž bych to alespoň zvládla...
    Mám to jinak stejně, ráno vstávám již o půl 5 a celý den se pak učím, maximálně si vyjdu na procházku,když je hezky, abych provětrala hlavu a odpočinula si od učení, pak ale zase znovu a pořád dokola učit se učit se učit se...
    Jídla máš prostě dokonalý, opravdu a tu čokoládu z Lidl také zbožňuji!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem k štátniciam ;) Dúfam, že sa ti aj ďalšie skúšky podaria :) Čo sa týka jedla,tak je krásne (ako vždy) a mám chuť ho zjesť aj cez počítač :D A tá prvá a posledná ovsená kaša je TOP! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opět neskutečný pecky!!!!!!!! NÁDHERA!!! Valerie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takových dobrot!!! Státnice nestátnice...je dobře, že v jídle se neodbýváš. Učíš se opravdu pilně a za to máš můj obdiv. Já mám klasicky zkouškové, ale teda prokrastinuju o sto šest :-D A ten mražený jogurt máme u nás v Ostravě taky, ale od jiné firmy a teda v přepočtu i za lepší cenu - ale ne o moc. Měla jsem ho jednou a taky si ho dopřeju opět svátečně k nějaké příležitosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluji a jsem ráda za příspěvek, chyběla jsi mi! :)) Ještě, že jsi byla tak pilná a krásně fotila! :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj, koľko si dávaš prilohy asi tak? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono je to každý deň iné. Na raňajky keď si dávam kašu samotnú, bez slanej časti raňajok tak 100gr, ked mám k tomu aj slanú časť raňajok tak je to okolo 40-50gr. Čo sa obeda týka, tak väčšinou okolo 100gr, ale to veľmi záleží aj od toho, akú hodnotu sacharidov mám v daný deň. Najmenej je to však vždy okolo 50-60gr a najviac teda tých 100. :)

      Odstrániť
  7. Ahoj, gratulujem k B!
    Kde sa prosím ťa nachádza tá sushi reštaurácia?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Konkrétne mesto by som prezrádzať veľmi nechcela, snáď to pochopíš. Nemyslím si, že je to podstatná informácia, lebo určite má každé mesto svoju dobrú reštauráciu, kde robia vynikajúce sushi :)

      Odstrániť
  8. Gratulujem k prvej štátnicovej časti a tfui tfui len to najlepšie aj ďalej a nech úspešne skončíš :) ja som štátnicovala pred rokom a pol a ešte si dobre pamätám tie stresy, nezávidím ti, ale určite všetko zvládneš :)
    A musím povedať, jedlo vyzerá ako vždy super a pekne inšpiratívne, vždy si tu nájdem niečo, čo ma inšpiruje, takže ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gratuluji! Mě čeká ve čtvrtek maturita a jsem z toho strašně nervozní. Můj mozek není schopný přijímat informace a jdu mezi posledními. Jídlo vypadá opět úžasně. Také bych ochutnala domácí sushi, ale příprava mi připadá docela složitá =D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jeee to je zase nádhera♥ všechny jídla vypadají opravdu božsky:)) ale jinak to už u tebe ani nejde:)) Budu ti moc moc moc držet palečky!! Určitě se ti to povede a pak si budeš moct dopřát spooustu odměn:)) Mně ještě čekají dvě zkoušky, ale už se taky nemůžu dočkat, až začnou prázdniny, najdu si brigádu a budu si užívat volného času s přítelem:) Kéž by už toto všechno bylo za námi:) Musíme se kousnout a vydržet to:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Och, tak teraz si ma paradne inspirovala :) Vsetko vyzera tak uzasne a dokonalo !! Chcem ta mat doma, aby si mi vyvarala :))

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Bože - to tvé jídlo vypadá božsky! Já bych to musela psát opravdu ke každému tvému článku - prostě nádhera, paráda, super! Už slintám a půjdu si po procházce udělat něco dobrého k večeři ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Gratuluji k B. Vsechny fotky nadhera, diky za inspiraci.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Gatuluji k prvni casti. Krasne fotky, diky za inspiraci.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj, mužu poprosit recept na tu polévku? Děkuji

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) no samozrejme, ale nevadí, ak by som ti ho sem napísala predvečerom? Pretože už som raz recept písala do jedného komentáru, ale bohužiaľ to neviem nájsť :/ Tak musím počkať na maminu, kým príde domov a nadiktuje mi ho :)

      Odstrániť
    2. jasněže nevadi, jsem ráda že ho budu mít a to je hlavní, děkuji :)

      Odstrániť
    3. nakoniec som hľadala a hľadala a predsa len som to našla v komentároch, takže nech sa páči :)
      Na sucho opražiť 1PL špaldovej múky, trošku to nechať vychladnúť, potom pridáš 1/2 čl mletej červenej papriky. Následne to zaleješ cca. 0,5-1 liter vody, treba to dobre rozmiešať, aby neboli hrudky. Potom pridáš 1 celú očistenú cibuľu, ktorú trošku narežeš, aby sa lepšie vyvarila a pridáš 7dcl domáceho pretlaku (kupovaného neviem aké množstvo). Povaríš asi 15 minút a nasypeš do toho 3PL ovsených vločiek, ktoré pekne napučia a zahustia polievku:)

      Odstrániť
    4. děkuju moc :)

      Odstrániť