nedeľa, 4. mája 2014

♥ hello Sunday ♥


Krásne nedeľné ráno Vám prajem ♥
V prvom rade by som sa Vám zo ♥ chcela poďakovať za to množstvo úžasných komentárov, ktoré ste mi zanechali v príspevku s mojou premenou. Každý jeden komentár som čítala s úsmevom a veľmi ma tešilo, že mnohé z Vás sa so mnou tiež podelili o Váš príbeh :) Veľmi si to cením a skutočne som takú odozvu ani nečakala. Ste najlepší a práve preto robím tento blog s takou veľkou radosťou! Ešte raz Vám veľmi pekne ďakujem! ♥ Presuňme sa teraz ale k dnešnému pomerne chladnému ránu, do ktorého som sa prebudila. Od rána dosť fúka vietor, no ale ani to ma neodradilo od toho, aby som absolvovala môj tradičný nedeľný beh. Bez toho by moja nedeľa proste nebola ono. Keď som sa vrátila (udychčaná) domov, veľmi som sa tešila na moment, keď si začnem robiť raňajky. Včera sme totiž nakúpili plno, plno potravín, takže moja radosť bola opodstatnená :). Banány som nejedla už ani nepamätám, tak tie som dávala včera do košíka medzi prvými. Už som aj zabudla, ako chutí dobrá ovsená kaša s banánom :) V Tescu mali v akcii aj čučoriedky, takže som zobrala posledné balenie a veľmi som sa tešila, pretože zvyčajne bývajú pomerne drahé. V Tescu ľúbim nakupovať zeleninu a ovocie najmä preto, lebo takmer stále vychytám to zlacnené ovocie a zeleninu, takže vtedy mám úplne plný košík. Napríklad včera som okrem iného kúpila spomínané čučoriedky za 1€, brokolicu za 0,48€ a tiež jedného pstruha, ktorého si budem robiť na večer (omnomnoom, zbožňujem ryby ♥) len za 1,20€! V akcii bola aj cuketa, takže hneď sme nabalili do zásob a 
práve tá je súčasťou aj mojich dnešných raňajok :)) Kde nakupujete najradšej a najčastejšie vy? :) 


Z môjho dnešného výtvoru ovsenej kaše som bola ja sama prekvapená, pretože mám pocit, že čo sa týka vizuálnej stránky, 
tak sa mi celkom podarila :) Pokiaľ by ste si ju chceli pripraviť, podelím sa s Vami o recept :)
Na moju dnešnú raňajkovú kašu budete potrebovať:
75gr ovsených vločiek
cca. 400ml vody
160gr cukety
1 celý banán
80gr čučoriedok
50gr cottage cheesu
vlašské orechy

Postup: 
Do hrnca som si nasypala ovsené vločky, ktoré som zaliala vodou. Hrniec som prikryla pokrievkou a varila na najvyššom stupni. 
Občas to premiešam a varím na najvyššom stupni do zhustnutia. Keď je kaša dostatočne hustá, primiešala som nahrubo nastrúhanú 
cuketu a 1/2 roztlačeného banánu. Zamiešala som to a nechala ešte chvíľku povariť na najnižšom stupni. Napokon som si kašu 
premiestnila do misky, ozdobila druhou 1/2 banánu, čučoriedkami, cottage cheesom a vlašskými orieškami. 
TIP: Ovsenú kašu s cuketou proste musíte vyskúšať! Je naozaj vynikajúca a akonáhle kúpime cukety, je to vždy prvá vec, 
do ktorej sa púšťam! :)


Akými raňajkami ste si spríjemnili nedeľné ráno vy? :)

13 komentárov:

  1. Príď niekedy spraviť niečo takéto aj mne :D Ako vždy, vyzerá tvoje kaša úžasne! :) Ja som si nedeľu skrášlila lievancami ♥ V nedeľu musia byť raňajky ako pre kráľa, aby sa koniec týždňa poriadne "oslávil" :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hh presne :D Tiež som toho názoru že nedeľa má byť niečím výnimočná :) Lievance sú úžasné! Tiež by som si ich už rada urobila, ale nemáme dobrú panvicu :( Musíme kúpiť novú.

      Odstrániť
  2. já jsem ti minulý příspěvek okomentovat zapomněla, takže píšu tady - RESPEKT :D a strašně se mi a tobě líbí, že (aspoň mi to tak přijde) to bereš tak nějak zlehka, žádný hardcore soustředění se na to, abys byla co nejrychleji co nejvíc hubená a vysekaná, že to prostě bereš tak nějak s klidem :)
    já jsem si dneska upekla banánovo-avokádové sušenky a dala si k tomu kýbl řeckého jogurtu a jsem naprosto spokojená :D
    a nakupuju, kde se zrovna dostanu, ale nejraději mám asi Globus (kam se skoro nedostanu, takže většinou skončím v Tescu, a to i tady v Anglii :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) A áno, vystihla si to úplne presne :) Ja to beriem tak, že to je spôsob ako trávim voľný čas a oddýchnem si. Nejde mi o to, aby som tam drela lebo chcem byť stoj čo stoj chudá. Takže aj ty si mala úplne dokonalé raňajky :)

      Odstrániť
  3. Ta tvoje kaše vypadá naprosto, ale naprosto báječně !!! Musím mi začít vařit :-D To by sem si nechala líbit :-)
    Já jsem dnes snídala domácí chlebík s marmeládou a s banánem :-)
    Hezkou neděli <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to naprosto božsky! Nemůžu se vynadívat :-) Já dneska snídala citronovo-malinové muffiny, co jsem včera upekla - takovou zdravější verzi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásné ráno ♥ borůvky jsem dlouho neměla, ale včera jsem si koupila maliny :) do tesca moc nechodím, v našem městě není, nejčastěji nakupujeme v Bille
    krásná snídaně!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já také okomentuji zde :D Jedna z nejlepších proměn, co jsem kdy viděla - ať už finální změna, ale hlavně způsob hubnutí. Jsi jasným případem, že nejdůležitější je dostatečně jíst a hlavně kvalitně :) A taky, že velké (větší :D) porce rozhodně neznamenají, že člověk přibere, naopak :)
    Ovesnou s cuketou jsem ještě nikdy nezkoušela ale asi na nic přijde čas, ale tvůj recept si uložím do záložek, protože mi přijde skvělej:)
    Jinak my nejvíc nakupujem v Kauflandu a Globusu, já osobně pak mám ráda Lidl, zvlášť když mají tématický týdny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ta kaše je boží! Naprosto dokonale nazdobená a věřím, že chutnala skvěle. Zvlášt po ranním běhu i zaslouženě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásná, doslova do ní chce člověk zabořit obličej!:D
    K minulému článku, jsi fakt kočka! Jen tak dál:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miluju fotky tvých snídaní. I z jídla, které nejím, mě dokážeš navnadit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Opět neskutečně krásná snídaně, můžeš konkurovat zahraničním bloggerkám, kterými se inspiruješ :) Chtěla jsem se zeptat, jestli máš po takové snídani ještě svačinu nebo až oběd? :) A co jíš na večeře? Já jím poslední dobou pořád to stejné a často mívám ještě před spaním hlad :/ tak bych potřebovala poradit :) Moc děkuji, jsi skvělá :) I.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi veľmi pekne za tak krásny komentár ♥ Nie nie, nemávam desiatu ani olovrant, radšej som si o to množstvo, ktoré by som mala v týchto dvoch jedlách zväčšila raňajky a obed a strašne mi to takto vyhovuje, lebo som sýta a nemusím stále premýšlať nad jedlom, čo mi nevyhovovalo najmä preto, lebo som celý deň v izbe a učím sa, takže inde mi potom myšlienky ani nebehali, než nad tým, čo budem jesť a kedy už prejde tá 2,5hodiny :/ Čo sa týka večere, tak ja večeriam až okolo tej piatej/šiestej, lebo obed mám vždy veľký, tak už potom nie som tak skoro hladná, takže s mojimi večerami som sýta ešte aj do rána by som povedala :D Najčastejšie mávam to isté čo na obedy, ale už bez príloh, takže dajme tomu: salátový syr 45%/ kuracie mäso/srvátkový syr/ryby + kopa kopa zeleniny. Ale také ako napríklad červené fazuľky v chilli omáčke si tiež rada k večeri pridám a potom aj ryžové chlebíky :) Môžeš sa pozrieť tuto: http://theblogger-girl.blogspot.sk/search/label/%E2%99%A5%20Dinner kde zvyknem pridávať food diary sa nájdu aj večere :) Snáď som pomohla. Krásny deň ti prajem :)

      Odstrániť