sobota 3. mája 2014

People who inspire me VI. ♥

Opäť som si pre Vás prichystala výber Instagram účtov, ktoré som si v poslednej dobe veľmi obľúbila a sú pre mňa inšpiráciou. 
Tých účtov neustále pribúda, pretože je tam tak strašne veľa ľudí, ktorí dokážu ostatných inšpirovať. Ani si neviete predstaviť, 
koľko času dokážem stráviť na Instagrame už len pozeraním a obdivovaním fotiek. Je to snáď najlepšia aplikácia, akú poznám 
a využívam ju snáď najčastejšie zo všetkých. Ste na tom podobne ako ja? Ktorú inú aplikáciu využívate najčastejšie vy? :) 
Keďže viem, že veľa z Vás má tieto príspevky rado, dúfam, že sa Vám môj dnešný výber bude páčiť :)

CAMILLE
Ako prvú som vybrala Camille, ktorú môžete sledovať TU. Jej účet sa mi páči najmä preto, 
že je plný videí ako cvičí v posilňovni, ktoré môžu byť veľmi nápomocné pre mnohé z nás :). 
Fotky jedál vyzerajú úžasne a pôsobí veľmi sympaticky. 



VANESSA
Lákavé a pestrofarebné fotky jedál, ktorými sa môžete inšpirovať nájdete aj na tomto Instagrame. 
Veľmi sa mi páči tá pestrosť a to, že podobne ako ja, obľubuje mať v jedlách z každého rožka troška :) 
LINDA
To najlepšie som si pre Vás nechala na záver. Na tomto účte môžete obdivovať tie najúžasnejšie porcie jedál, 
ktoré hýria farbami a vyzerajú neodolateľne. Z tých jedál je cítiť veľkú kreativitu a fantáziu, takže 
fotografie hovoria za všetko. Jedlá sú krásne nazdobené a farebné. Čo mi je však najsympatickejšie sú azda tie veľké porcie :) 
Skutočne si u nej nájde človek inšpiráciu a opäť sa raz potvrdilo pravidlo, že zdravé stravovanie nie je vôbec žiadna nuda a fádnosť, 
ale práve naopak :)

14 komentárov:

  1. Všechny tři instagramy jsou úžasné! A ani jeden jsem předtím neznala, takže děkuji za novou várku inspirace:))) Já na instagramu taky trávím hodně času:) ale mnohem víc ještě na tumblru, kde je taky spousta motivačních a inspirujících obrázků:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já patřím taky mezi milovníky instagramu :) jdu prohlídnout tvoje tipy, neznám ani jeden účet :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechno vypadá naprosto dokonale! Inspirace není nikdy dost!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Instagram mám rada aj ja, niekedy si poviem, že len prebehnem a potom sa cez rôzne účty a fotografie preklikávam ani neviem ako a pomaly hodina preč :D Super výber, najviac ma zaujalo to najlepšie na záver, mňaaam, jediné šťastie, že som práve doobedovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto uplne poznám :D tiež cez jedného sa preklikám k druhému a potom si ani neuvedomím že už koľko tam visím a hlavne, že ma čaká kopa učenia :D preto mám mobil stále v uplne inej izbe :D

      Odstrániť
  5. díky moc za tipy, všechny jsem hned začala sledovat ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem na instagramu závislá :)) a ještě mám moc ráda weheartit, znáš Luci? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno Veroni poznám :) Ešte tak pred dvoma rokmi som na ňom bola stále, je tam neskutočná kopa krásnych obrázkov, ale teraz tam už nechodím vôbec, lebo všetko nájdem na tumblr, tam takisto dokážem tráviť hodiny :)

      Odstrániť
  7. Účet Vanessy se mi moc líbí :) Ty fotky jsou strašně krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty jsou boží! díky za tipy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lucik tiez patrim do skupinky food fanatikov na instagrame, ako aj ty :)) - tato aplikacia ma neskutocne pohltila do svojho sveta fotiek a tiez tam viem stravit aj hodiny lustrovanim si vsetkych postov s krasnym jedlom alebo cvikmi, ktore pridavaju dievcata, ktore maju svoj zdravy svet tak ako my... :) velmi pekny post :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som sa pridala na instagram pár mesiacov dozadu... Asi 2 A pol.... A musím povedať že ho milujem! tie fotky tie inšpirácie proste je to skvelé.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Bože, ten účet Vanessy!!! Neskutečná lahoda pro očí! :) Dávám si uživatelky do sledování, díky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Všechny jsem je začala sledovat. Všechny parádní!

    OdpovedaťOdstrániť