streda 21. mája 2014

Recept: Rebarborový chlebík ♥


Krásny deň Vám prajem ♥
Dneska sa s Vami chcem podeliť o úplne dokonalú zdravú dobrotu, ktorú som dneska upiekla. Od rána sa prehováram k učeniu a mne sa vôbec, ale vôbec nechce. Som veľmi unavená, tak som si už aj pospala, urobila úžasný obed a potom som si povedala, že by som niečo upiekla, aby som sa trošku odreagovala a robila aj niečo, čo ma baví. Viete, že ja a zložité recepty to nejde k sebe. Najradšej mám úplne jednoduché, s čo najmenším množstvom ingrediencií a pokiaľ ide o tie sladké, tak sa vždy snažím, aby boli čo najzdravšie. Neraz som však na to doplatila, pretože vždy som tie recepty upravila až do tak veľmi zdravej verzie, že ich nikto doma nechcel zjesť a potom to vždy ostalo na mne. Teraz som si však povedala, že nebudem vymýšľať a tak som recept neobrala ani o cukor, no snažila som sa ho nahradiť aspoň zdravšou alternatívou. Našla som na internete úžasný recept, a tak som neváhala a hneď sa doň pustila. Urobila som menšie úpravy oproti pôvodnému a výsledok je viac než úžasný! Chlebík nám krásne rozvoniaval po celom dome a tá chuť bola viac než úžasná :) Ešte hneď za tepla som ho ochutnala a zjedla takmer polovicu (malé prasiatko :D), ale je skutočne úžasný a viem si ho dokonalo predstaviť v kombinácii s tvarohom, jogurtom, 
poprípade natretý tvarohom a banánom :) Mňááám!!! Určite odporúčam vyskúšať :)

+ 50 ml mlieka 

(to cesto bolo veľmi husté, sotva som ho vedela dostať dole z metličiek, 
tak som pridala ešte 50 ml mlieka a ešte chvíľku pomixovala, pokiaľ tá konzistencia nebola dobrá). 
Možno sa Vám bude zdať, že toho cesta je primálo, ale nebojte sa, ono krásne vystúpi :) 

Môj tip: Zistila som, že miesto 2PL masla, sa nič nestane ak sa pridá 2PL kokosového oleja. 
Nabudúce to urobím tak :) Ešte som veľmi nechcela experimentovať, lebo som sa bála, či sa mi to podarí.


Pôvodný recept nájdete TU. Pevne verím, že pokiaľ sa doň pustíte, tak Vám bude chutiť :) 
Ja sa teraz už skutočne nejak donútim do toho učenia, lebo večer ma čaká tréning, 
tak aby som aspoň niečo stihla. Prajem Vám krásny a slnečný zvyšok dňa :)

23 komentárov:

  1. Zrovna máme rebarboru doma!! :) Díky za recept!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, musím říct, že i když z rebarbory jsem v životě nepekla, Tvým receptem bych se klidně nechala zlákat, vypadá krásně :) A obzvlášť ten tvar, ten mě zaujal - pěkná formička! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som zatiaľ z nej ešte nič nepiekla ani nevarila, ale kupila som ju v Lidl ked bola v akcii, tak som si povedala, že niečo z nej vyskušam a dobre som urobila :) Hlavne veľa spravil vhodný recept, lebo je skutočne jednoduchý a je to vynikajúce :)

      Odstrániť
  3. Teda tenhle chlebíček jsem ještě nikdy nikde neviděla:O vypadá ale vážně moc dobře!! Hned to jdu navrhnout mamce, jestli ho někdy neuděláme:)) rebarboru miluju:)) ale bohužel jsem ji jedla vždy jen v buchtách od babičky, které jsou sice vynikající ale kynuté, takže nic moc zdravého a spíše se po nich tloustne:D Takže mě tento zdraví chlebík opravdu zaujal:)) A máte doma moc krásnou formičku:)) nakrájené chlebíky vypadají jako pusinky:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten se ti povedl! Já rebarboru bohužel nikdy neměla a ani jí nikde neviděla:( Ale mooc bych si takový chlebíček od tee dal=)
    Také mám ráda jednoduchost v jídle - to je nejlepší, nepřetloukávat chutě, jak se říká, v jednoduchosti je síla (a krása a chuť=))
    Přesně jak jsi psala, mezi učením také vařím a peču, abych se odreagovala, je to úžasný odpočinek a děláme, co nás baví.

    A jinak máš úplně senzační formu na chlebík, vypadá to opravdu více než lákavě! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rebarbora s cukrem byla moje ňamka v dávném dětství. Chlebík vypadá chutně. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzera to super, ale ja radsej pouzivam maslo ako ramu, je to ovela zdravsie, ako tie umele rastlinne tuky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) ako som spomínala,rozhodla som sa to piecť len tak z ničoho nič a bolo v recepte maslo a tak iné okrem ramy sme doma nemali.Keďže ja maslo nepoužívam vôbec, tak tam bolo len to, čo používa mamina a sestra. Zistila som,že tam nie je až tak dôležité a preto ho nahradím nabudúce úplne tým kokos. olejom. Tomu dávam prednosť a používam ho prakticky všade kde sa dá, lebo jedlá sú tak omnoho lepšie :)

      Odstrániť
  7. Ja sa priznam, ze som rebarboru este nikdy neochutnala. Velakrat som ju v obchodoch videla ale niejako ma nelaka kupit ju. Pripomina mi totiz zeler a ten ja nemusim :D . Vidavam mnozstvo receptov s nou tak je mozno aj nacase vyskusat ju. Tvoj chlebik vyzera velmi dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevyzerá veľmi vábne to je pravda :D ale z chlebíka je už len pár kúskov, takže zrejme sa mi skutočne podaril :D

      Odstrániť
    2. Praveze mne sa paci jeho tvar ... idealne na desiatu do prace najlepsie s cokoladovym mliekom :)

      Odstrániť
  8. Pusinkyyy! :-D Mňam! Ten musím zkusit upéct. Rebarboru jsem kdysi nejedla, ale od minulého léta ji naprosto zbožňuju!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ježiši já chcu takyyy. snad se mi poštěstí rebarbora :) vypadá senzačně!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, tak ten je nádherný ! Kamarádka mi slíbila domácí rebarboru, musím ho vyzkoušet ! Ty jsi tak šikovná !

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem za všetky komentáre! :) Určite to vyskúšajte, už nezostal ani jeden kus :D cez víkend ho idem piecť znova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mmm..ten vypadá moc chutně! určitě jej vyzkouším!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Doma mame neskutocne vela rebarbory a každy rok nám zhnila v záhrade lebo sme nevedeli čo s ňoy. Tento rok som sa jej ujala a povedala že už nedovolím aby sa pokazila :-D dnes sme urobili makový zavin s rebarborou a tento chlebík sa bude robiť cez vikend pretože zbožňujem chlebíky a takýto rebarborovÿ musí byť neskutočný. A keďže nemam formu na chlebík dam to ako ty do "srnčieho chrbatu". Vďaka za tip! Teším sa už teraz naň ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teším sa :) potom určite napíš či sa vydaril a ako chutil :) ja ho budem piecť cez víkend znova a pridám asi ešte jeden kus rebarbory, nech je tam toho viacej :) A už pridám aj vlašské oriešky ako v pôvodnom recepte, len tu som na ne akosi zabudla :D

      Odstrániť
    2. aj ja plánujem pridať trošku viac rebarbory, pretože je úúplne úžasná :)

      Odstrániť
  14. Ten je úžasný,člověku se z toho úplně sbíhají sliny, když vidí ty Tvé krásné fotky :)) Rebarboru mám spojenou s babiččinými buchtami, ale ráda bych z ní také zkusila něco upéct. Mohu se zeptat, jak velkou máš formu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite toto vyskúšaj :) Isto ti to bude chutiť :) Ja som to robila do srnčieho chrbáta, a rozmery sú odhadom: 30x10cm a hĺbka je tak 5-6cm :)

      Odstrániť
  15. Vypadá perfektně! A i formička je roztomilého tvaru!! :)) I když je to srnčí hřbet, vypadá to jako pusinka! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť