nedeľa, 4. mája 2014

Recipe: Easy broccoli sauce ♥


Ako môžete vidieť z fotky, na dnešnom obede som si dala maximálne záležať a odrazilo sa to aj na výsledku. Úžasne som si pochutnala na grilovanom pstruhovi s bulgurom a dávkou zeleninovej oblohy. Chcela som vyskúšať niečo nové a tak som siahla po knihe receptov, ktorú som dostala od svojich kamarátok na narodeniny :) Zaujala ma tam brokolicová omáčka a keďže som si brokolicu chcela dať k obedu tak či tak, rozhodla som si, že si pripravím práve tú omáčku a tak sa s Vami podelím aspoň o nejaký ten recept. Moja omáčka bola dosť hustá, nebola až tak tekutá ako by zrejme mala byť, no Vám sem pridám recept s už upravenou dávkou surovín. Je skutočne vynikajúca a príprava je viac než jednoduchá! Zaberie Vám pár minút a ešte aj ingrediencie sú také, ktoré máte bežne 
doma. Pokiaľ teda budete chcieť Vaše hlavné jedlo niečím obzvláštniť, určite sa do nej pustite :) 


Na 1 porciu budete potrebovať:
100gr uvarenej brokolice
250-300ml mlieka
50gr nastrúhaného syra (ja som použila tehla syr 45%)
1PL horčice
soľ, korenie a granulovaný cesnak (poprípade čerstvý roztlačený cesnak)

Postup:
Do hrnca vlejete mlieko, ktoré okoreníte, osolíte podľa toho, ako to máte radi a pridáte 1PL horčice. Mlieko necháte zovrieť 
a keď mlieko začne vrieť, tak primiešate nastrúhaný syr a miešate, pokiaľ sa syr neroztopí. Následne pridáte uvarenú 
brokolicu, ktorú si ale predtým roztlačte vidličkou. Potom zmes už len miešate a  na záver prisypete cesnak. Hotovo! 
Tip: Toto je recept na omáčku v tekutejšej forme. Pokiaľ by ste ju chceli mať hustú ako ja, nedajte toľko mlieka. 
Moja sa chuťovo veľmi veľmi podobala na avokádovú pomazánku, ešte aj mamina to potvrdila, 
takže by sa kľudne táto omáčka mohla použiť aj na pečivo v podobe nátierky :) 


Pekný zvyšok nedele Vám prajem ♥

11 komentárov:

  1. Och..grilovaného pstruha by som mohla každý deň :)) Raz som na rybárskych pretekoch v tombole vyhrala 5kg mrazených pstruhov a grilovali si ho každý víkend :D :) A strašne krásne si si to naaranžovala :) Tú brokolicovú omáčku musím niekedy vyskúšať, vyzerá chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to musel byť raj na zemi tolko pstruhov!:-) vidim že rybky zbožňujeme rovnako veľmi :-)

      Odstrániť
  2. Mňam, milujem brokolicu a všetko z nej takže omáčku určite vyskúšam! Vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite omáčku vyskúšam, keďže brokolica je medzi mojimi "top 3" čo sa týka zeleniny :) Ako vždy, krásne naaranžované a muselo to tak aj chutiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Když vidím tu okurku tak mi to připomíná, že jsem si dneska udělala výborný okurkový salát ♥ k tomu jsem měla tofu s červenou řepou a bramborovou kaší, mňam.

    Tvé jídlo vypadá krásně, jako vždy !

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Akorát mám doma brokolici (plnou ledničku pro změnu :D), tak určitě vyzkouším! A ten oběd sis krásně vymazlila! :))*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to naprosto perfektně, dala bych si hned :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Brokolici tedy nemusím, a dělá se mi z ní zle, ale tohle vypadá skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jééé no tak to vypadá nádherně! A ta omáčka♥ tu budu muset vyzkoušet! Nikde jsem o ni ještě neslyšela:))

    OdpovedaťOdstrániť