sobota 31. mája 2014

♥ sushi evening ♥


Krásny sobotný večer Vám prajem ♥
Ako ste strávili dnešný deň? Priznám sa, že môj sa niesol skôr v pracovnom duchu, teda respektíve, behala som hore dole, mala kopu povinností a domov som sa vracala s tým, že si konečne trošku zdriemnem a pospím, pretože ma premáhala únava. Keďže som však mala sľúbenú odmenu za štátnice v podobe večera, ktorý sa bude niesť v znamení sushi, navrhla som, aby sme si naň zašli dneska a súčasne si tak oddýchli a trošku sa odreagovali. Čo môže byť lepší oddych než príjemný večer s rodinou a kvalitným jedlom? :) Ocko súhlasil, takže sme sa teda vybrali na to najlepšie sushi v meste! To krásne, elegantné prostredie a príjemná obsluha... toto dokáže hneď človeku spríjemniť náladu. Každý z nás si vybral iný druh sushi, aby sme mali možnosť ochutnať z viacerých druhov. Najlepšie však bolo sushi v cestíčku plnené maslovou philadelphiou! To bolo zatiaľ to najlepšie sushi, aké som kedy jedla! Všetkým nám chutilo najviac :). Zjedla som nejakých 12 ks, lebo sestra toľko nevládala a pokiaľ ide o sushi (aj o iné dobroty), tak do mňa sa toho zmestí veľa :D Po sushi sme ešte zašli do kaviarne na kávu, kde som si dala úžasnú Viedenskú kávu s kopou šľahačky a keďže domov sa nám ešte nechcelo, tak sme zašli do cukrárne, kde si ocko so sestrou dali zmrzlinový pohár a ja som sa rozhodla pre obľúbenú Pina coladu, ktorú som už nepila ani nepamätám a je to môj najobľúbenejší miešaný nápoj :) Ako vidíte, večer som strávila skutočne dokonalo a dúfam, že takéto rodinné večeri budeme uskutočňovať častejšie, lebo je to ten najlepšie strávený čas. Ja si 
ho vždy dokonale užijem :) Dúfam, že ste prežili podobne príjemnú sobotu ♥


12 komentárov:

  1. Lucinko, ty tvé články zbožňuji, je vidět, žer jste si večer opravdu nádherně užili, také miluji takové to rodinné posezení, ať už je to venku společně u stolu, u grilu či v cukrárně nebo restauraci, hlavní je, že je člověk spolu s rodinou - a dobrým jídlem :-)
    Takový večer jsi si moc zasloužila a určitě by jste ho měli podnikat častěji, je to úžasné, když se takto rodina sejde a užije si krásný a chutný večer v nějaké restauraci.
    Já bohužel sobotu trávila opět celý den nad učením, až mě to i mrzelo..venku je krásně, ale člověk musí být doma nad knihami:( A ještě ho to několik týdnů stále čeká dokola..:( už aby byl konec :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem úplne aký to je pocit :( preto sa snažím vždy aj na skúšky sa učiť na 100%, aby som ich mala na prvýkrát, nech sa to potom toľko neťahá :( Držím ti veľmi veľmi palce, aby si to mala čím skôr za sebou a začala si užívať voľna, ktoré si zaslúžiš! Veľa sily a energie Ti prajem Lucka :)

      Odstrániť
    2. Děkuju, také se snažím, jsi mi takovým příkladem, jak by to mělo být :D Takže nad tím také ležím pořád, ale doufám, že tam nebudu muset na 3krát, zbývají mi už poslední dvě..tak ať už jsou pryč! :-))
      Děkuju moc, budu se snažit, už jen proto, že si za případné složení tohoto semestru slíbím také nějakou dobrou odměnu :-) A minimálně za tu to stojí!:)

      Odstrániť
  2. Je skvělé, že sis to takhle užila, však sis to také zasloužila! :) Ono je totiž všude dobře, pokud jsi tam s těmi správnými lidmi. A rodinné večery miluji, i kdybych byla sebeutahanější, na tu večeři půjdu..my takhle čas od času chodíme do místní pizzerie na tu nejlepší pizzu pod sluncem:) Je to taková naše tradice a jsem moc ráda, že ji stále dodržujeme.
    Sushi v těstíčku zní skvěle a vůbec to vypadá krásně! Nejedla jsem ho ani nepamatji, asi to navrhnu jako slavnostní večeři na moje narozeniny! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To musel být krásný den! Vypadá to moc pěkně!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sushi milujem, ale strašne dlho som ho už nemala. Spravila si mi neskutočné chúťky, takže sa musím v blízkej budúcnosti vybrať do nejakej dobre reštaurácie :3
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opět báječné fotky! A pinacoladu, tu zbožňuji! Skvělá volba :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Večer to byl zasloužený a je moc dobře, že jste si takhle s rodinkou vyšli a strávili spolu příjemnou chvíli. Rodina by určitě měla držet pohromadě jak jen to jde. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je super že si si to tak užila :) ja som sushi v živote nejedla :) ale určite by som to raz chcela vyskúšať

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A teraz mám chuť na sushi! :)

    OdpovedaťOdstrániť